Shruggie Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg har en skill på -noe, jeg har k2d ratio på 0.3, jeg har spilt i snart 100 timer og er lvl 30. Blir fremdeles kalt hacker flere ganger daglig. Folk er bare utrolig lite flinke til å skjønne at de selv er skyld i å bli drept. SJEKK BAK DEG, JÆVLA 13-åring! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg har en skill på -noe, jeg har k2d ratio på 0.3, jeg har spilt i snart 100 timer og er lvl 30. Blir fremdeles kalt hacker flere ganger daglig. Folk er bare utrolig lite flinke til å skjønne at de selv er skyld i å bli drept. SJEKK BAK DEG, JÆVLA 13-åring! Hvordan greier du å ha en K/D ratio på 0.3? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er det ikke åpenbart? Neida, fakta er at jeg har gikt og dårlig motorikk. Har sugd i spill hele livet. Er så vant til å bli kalt noob at jeg er vant til det. Men ikke faen om folk skal frata meg hobbyen min! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er veldig lett om man fokuserer på å være sanitet. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Selv har jeg K/D på 1.03, er rank 51/146timer, har fokusert på å unlocke alle våpen og alle co-op og få 100-150 kills med de alle, samt unlocke alt på tanks. AA og Heli, noe jeg har klart. det eneste jeg driter i er JET.. Så K/D er ikke noe jeg har brydd meg om. Har ennå ikke spilt det jeg vil kalle seriøst, men skal følge med på diskusjon.no serveren, joiner mer enn gjerne om folk her skal spille.. Nick er Simkin84 Endret 24. mars 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Selv har jeg K/D på 1.03, er rank 51/146timer, har fokusert på å unlocke alle våpen og alle co-op og få 100-150 kills med de alle, samt unlocke alt på tanks. AA og Heli, noe jeg har klart. det eneste jeg driter i er JET.. Så K/D er ikke noe jeg har brydd meg om. Har ennå ikke spilt det jeg vil kalle seriøst, men skal følge med på diskusjon.no serveren, joiner mer enn gjerne om folk her skal spille.. Nick er Simkin84 har du mic? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Er det ikke åpenbart? Neida, fakta er at jeg har gikt og dårlig motorikk. Har sugd i spill hele livet. Er så vant til å bli kalt noob at jeg er vant til det. Men ikke faen om folk skal frata meg hobbyen min! Ah, jeg forstår. Ut av nysgjerrighet, blir det ikke veldig frustrerende etterhvert? Er veldig lett om man fokuserer på å være sanitet. Selvfølgelig, men tviler på at noen fokuserer på å være medic i hvert eneste game og 0.3 i k/d er svakt selv om man er medic imo, no offense til tofagerl, du har en grunn. Endret 24. mars 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Det eneste som teller i BF3 er kill/death ratioen. Har du under 1 i kd er du på lavest rangering i kastesystemet i India. Har jeg under 1.4 i kd blir jeg banket på skolen og kalt noob. Derfor er kd jævla viktig. Akkurat nå har jeg 1.43 i kd. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Selv har jeg K/D på 1.03, er rank 51/146timer, har fokusert på å unlocke alle våpen og alle co-op og få 100-150 kills med de alle, samt unlocke alt på tanks. AA og Heli, noe jeg har klart. det eneste jeg driter i er JET.. Så K/D er ikke noe jeg har brydd meg om. Har ennå ikke spilt det jeg vil kalle seriøst, men skal følge med på diskusjon.no serveren, joiner mer enn gjerne om folk her skal spille.. Nick er Simkin84 har du mic? Pr nå har jeg ingen mic..desverre. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er veldig lett om man fokuserer på å være sanitet. This is true, og har sanket mye points på det. Også rimelig flink på mobil sniper, men det blir jævlig kjedelig etter hvert. Nå øver jeg meg på tank og begynner så smått på heli. Er det ikke åpenbart? Neida, fakta er at jeg har gikt og dårlig motorikk. Har sugd i spill hele livet. Er så vant til å bli kalt noob at jeg er vant til det. Men ikke faen om folk skal frata meg hobbyen min! Ah, jeg forstår. Ut av nysgjerrighet, blir det ikke veldig frustrerende etterhvert? Å jo. Jævlig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Åh ja, sier du det ja... Som oftest klarer jeg å holde K/D over 1. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) K/D på 1 er det jeg også skal prøve å holde meg på.. Å fly heli er forresten veldig enkelt, bare man øver seg.. det er vanskelig i starten, men veldig enkelt så fort man får taket på det. Endret 24. mars 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Hvordan hadde det vært å spilt BF3 uten poengsystemet eller at det hadde vært andre ting som hadde betydd noe? F.eks teamarbeid. Endret 24. mars 2012 av ronron25 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Mest sannsynlig kjedelig for mange. Jeg tror jeg hadde kjedet meg pga. fraværet av progresjon. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Hvordan hadde det vært å spilt BF3 uten poengsystemet eller at det hadde vært andre ting som hadde betydd noe? F.eks teamarbeid. Gøy? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Mest sannsynlig kjedelig for mange. Jeg tror jeg hadde kjedet meg pga. fraværet av progresjon. Jeg har bare tenkt tanken, hvordan ville det vært å "premiert" spillere på en annen måte? Personlig, så synes jegt det kan bli litt mye fokus på K/D. Min er forøvrig over 1.65. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 K/D'en min går veldig opp og ned. Kommer helt an på hva squaden trenger. Nå er den litt over 1. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Mest sannsynlig kjedelig for mange. Jeg tror jeg hadde kjedet meg pga. fraværet av progresjon. Jeg har bare tenkt tanken, hvordan ville det vært å "premiert" spillere på en annen måte? Personlig, så synes jegt det kan bli litt mye fokus på K/D. Min er forøvrig over 1.65. Veel. Slik var det vel i 1942 og Vietnam. Husker ikke at det var noen medaljer eller noe der. Det var i de gode gamle dager der ryktet ditt bare levde fra runde til runde. Det ville nok blitt kjedelig for mange, men jeg liker å tro at det ville dyrket mer "lokale" miljøer rundt spesifikke servere om det ble gjort. Mer tett konkurranse innad i mindre grupper og naturligvis ikke det fokuset på hvordan man ligger i forhold til ALLE andre. Man ville huske hvem som vant, ikke nødvendigvis hvem som hadde lengst head shot, største kill streak o.s.v. Endret 24. mars 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Skjønner ikke hvorfor alle bryr seg så følt om K/D'en. Man kan være en god spiller selv om man ikke har 1.5+ i K/D. Man kan være en god Battlefield-spiller med en K/D på 0.8 og. Har selv en K/D på 1.74, men ser ikke helt hva slags poeng denne faktisk har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå