Slettet--- Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 why do you heff to be mad? Its part of the Battlefield experience...okay? Har sett på noen videoer av Arma 3. Det var egentlig sånn jeg håpet BF3 skulle være..... La PC-Spillene være til de voksne spillerne nå... ikke bland det med BF3 -Laser Guided missiles can now be distracted by Flares. Win! Lurer på hvilket univers de fikk til det der - "EA legger til rette for de som syter mest for å ikke tape kunder" universet kanskje? Flares er for å lage en varme signatur som er større (eller lik) motoren på flyet/helikoptret, slik at varmesøkende raketter velger flare istede for flyet/heli. Ofte må det kombineres med en krapp manøver også for at flares skal være effektive. At de velger å "fordumme" sitt eget spill er jo helt utrolig WIN! Klarte faktisk å bli bannet fra en server pga camping på conquest metro. Litt spesielt når jeg løp fram og tilbake og resset folk rundt alle trappene Leser stadig sånne innlegg her i tråden, hvorfor spiller dere ikke på litt mer seriøse servere og hvorfor i huleste spiller dere ikke på Norske servere? Så spillet var liksom ikke dumt nok fra før? dette er for at det skal bli mer balansert.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Lurer på hvilket univers de fikk til det der - "EA legger til rette for de som syter mest for å ikke tape kunder" universet kanskje? Flares er for å lage en varme signatur som er større (eller lik) motoren på flyet/helikoptret, slik at varmesøkende raketter velger flare istede for flyet/heli. Ofte må det kombineres med en krapp manøver også for at flares skal være effektive. At de velger å "fordumme" sitt eget spill er jo helt utrolig WIN! Jeg har også lagt merke til at det nå virker som om det viktigste er å tilfredstille de som syter og klager mest. Utrolig trist at det går den veien, men når kundemassen primært er en gjeng med fjortisser kan man vel ikke forvente annet. 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) DAAAAYUUM! http://www.youtube.com/watch?v=TQZ0GqcnRQo Endret 24. mars 2012 av N1ko 2 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Nesten alle sniper-fragsene er jo gjort i hardcore mode, noe som gjør det veldig lite imponerende. Men bra redigering 6 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 la merke til det selv, mye body shots. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) NoobToobin i rulletrappa ved B kanskje? Er jo et helvete å faktisk måtte sikte før man spyler ut! Det er ikke problemet. Er bare når du skyter mot noen fiender som står i trappen, så kommer det en idiot på laget ditt rett foran der du skyter, eller når du kaster en granat til fienden så kommer en annen idiot på laget ditt og skal absolutt ned der, sånn at jeg teamkiller de. Skjønner det forsatt ikke.. spilte på Caspian i går, skjøt jav på et helikopter, og på en eller annen måte så traff ikke javelin helikopteret! Selv om helikopteret bare svingte litt, så gikk javelinen rett i bakken.. wtf. Endret 24. mars 2012 av Lami Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Jepp, hvis du skal spille med FF bør du spille med folk som ser forskjell på venn og fiende Hardcore er tingen hvis du absolutt må ha FF. Edit: Og selv der er det idioter. Jeg ble skutt av en fyr som løp rett mot meg og hadde minst 5 sekunder på å se hvem jeg var før han skjøt. Etterpå får jeg forespørsel fra serveren om å !forgive eller !punish. DAMN STRAIGHT jeg punishet, fyren var jo blind! Tror du faen ikke fyren ville !report'e meg for å "misbruke" funksjonen. Sukk... Endret 24. mars 2012 av tofagerl Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Elsker hardcore og ff, men når folk absolutt må gå der jeg skyter eller kaster granat, så er det dems feil! Dette er jo kun på metro, ellers går det fint. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Oooh now remember, James - once you fire a bullet, you can't take it back! Fatter ikke at du makter hc eller ff på public. Selv synes jeg det er alt for mange variabler som må klaffe om dette i det heletatt skal kunne ligne noe annet enn en gaffel i øyet. Forøvrig ser jeg at patchen ikke er på plass enda - flotte greier, du. Da kan jeg vel bare anta at de jobber livet av seg, som flittige maur på dice-kontoret med de nye, flotte DLC'ene som er annonsert - dvs DET BURDE VÆRE EN MG3 I EN AV DEM. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Så spillet var liksom ikke dumt nok fra før? dette er for at det skal bli mer balansert.... Mulig.... rart at det er nesten 200 flere våpenmuligheter i Arma2 + tech, og at de klarer å holde det balansert...... men det er kanskje fordi dem simulerer våpenmulighetene for det aktuelle våpenet, og ikke finner på rare ting for å balanserer det. Krig i seg selv er vel nok balanse, det burde i alle fall være det når det blir brukt 23432 opphøyd i 10 for å gjøre det IRL. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Vel, det er "public" og "public". Noen servere har rett og slett bedre miljø enn andre. Bare se på battlefield.no og de mest populære webhallen.se serverene. I helga og fra 16 til 22 på hverdager er det omtrent som den scenen i die hard 3 med "I hate niggers"-skiltet. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Å herregud som jeg hater JET.. finnes det noe mer irriterendes? Hvis motstanderlaget har to jet i lufta, og laget ditt ingen, samtidig som begge i JET er gode.. Håpløst å fly heli. Kan fjerne hele jet dritten for min del.. Endret 24. mars 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Men ærlig talt, det samme er jo sant med heli &--#62; tanks, tanks &--#62; IFV, IFV &--#62; Infanteri og... det stopper vel der. Den eneste løsningen er å få folk til å skyte ned jets til de gir seg. Det er ikke enkelt, men en squad med en recon med SOFLAM og tre engineers med Javelin bør være nok. Endret 24. mars 2012 av tofagerl Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Det jeg reagerer på, er JET sin cannon mot heli. Det tar jo 2.5sek så er du sprengt i tusen biter.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Men ærlig talt, det samme er jo sant med heli &--#62; tanks, tanks &--#62; IFV, IFV &--#62; Infanteri og... det stopper vel der. Den eneste løsningen er å få folk til å skyte ned jets til de gir seg. Det er ikke enkelt, men en squad med en recon med SOFLAM og tre engineers med Javelin bør være nok. Ahaha, jeg husker når jeg akkurat rakk å få heliet på Sharqi rett oppi lufta en gang, så hadde jeg instant lock av SOFLAM på meg og 7 stk Javs som kom imot. Det var morsomt det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jepp, men til gjengjeld er det dritenkelt å drepe recon/engi-teamet med 4xAssault. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Å herregud som jeg hater JET.. finnes det noe mer irriterendes? Hvis motstanderlaget har to jet i lufta, og laget ditt ingen, samtidig som begge i JET er gode.. Håpløst å fly heli. Kan fjerne hele jet dritten for min del.. Haha.. ja. Minner meg om når jeg spilte på Caspian for noen dager siden. Var en drittgod i heli og i jettene, så når du lettet med helikopter, eller kjørte ut med tanks, gikk det ikke mange sekundene før du ble plapret av missiler fra helikopteret. Men faen, han i heli var god. Unlocket alt og alle, spilt sånn 100 timer kun i heli så, sier seg selv. Men det var drittkjedelig. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Skjønner det forsatt ikke.. spilte på Caspian i går, skjøt jav på et helikopter, og på en eller annen måte så traff ikke javelin helikopteret! Selv om helikopteret bare svingte litt, så gikk javelinen rett i bakken.. wtf. Det er nok ECM jammer! Endret 24. mars 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Spilte firestorm, på en bane hvor det er. No baserape, ramming, etc. Også første de gjør er å baseraper + at de stjeler ene jetten. Så går jeg opp i helikopter, blir rammet iløpet av 10 sek. Så jeg bare skrev i chatten: Baserape: ON Ramming: ON Stealing: ON Endte med at jeg fløy jet, drepte alt og alle. Ca 20 killstreak i jet før jeg døde. Dem ble mildt sagt litt sure og bare: Hacker, hacker, hacker, fucking hacker fag blablabla.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå