Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker sjelden 12X-scopet, men jeg har med erfaring funnet ut følgende med M40 og 8x scope:

 

Den første prikken under "midt i" er der du treffer på ca 250 meters avstand. Den andre prikken er ca 350 meter (og avstander noe særlig over det er ikke spesielt relevant hvis du bruker M40 og 8x scope :whistle: ). Hvis du da bruker flagg som referanse samt etterhvert litt erfaring, så blir det enkelt å plukke headshots. Et skudd for "innskyting" kan også være greit om du counter-sniper.

Lenke til kommentar

de få gangene jeg går recon er det for en av to grunner.

Counter sniper og/eller SOFLAM. Da legger jeg meg som regel langt bak, og da er 12x uvurderlig.

 

Forøvrig ingenting er så morsomt som å bruke SOFLAM til å spotte FI sniper, og så poppe opp lengre borte i 2 sec og blåse hodet av ham:P (Når man først skal være recon altså)

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når vi er inne på counter sniper. Fikk en ekstremt god counter snipe her for litt siden på Caspian Border. Det sitter som vanlig 2-3 campere oppe i radiotårnet. De skulle plage alt og alle nede på bakken og ingen fikk tak i de. Jeg valgte da å dra frem M98B for så og fyre av et par skudd mot tårnet. Endte opp med et marksman headshot på 870 meter. Hevnen er alltid så søt.

Lenke til kommentar

Bruker sjelden 12X-scopet, men jeg har med erfaring funnet ut følgende med M40 og 8x scope:

 

Den første prikken under "midt i" er der du treffer på ca 250 meters avstand. Den andre prikken er ca 350 meter (og avstander noe særlig over det er ikke spesielt relevant hvis du bruker M40 og 8x scope :whistle: ). Hvis du da bruker flagg som referanse samt etterhvert litt erfaring, så blir det enkelt å plukke headshots. Et skudd for "innskyting" kan også være greit om du counter-sniper.

 

Jeg bruker 12x og 8x på < 100m rage.

 

Hvorfor? Aner ikke.

Endret av Rudde93
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det kommer ann på hvordan man spiller og. Selv har jeg en tendens til å bare zoome inn når jeg vet hvor folk er. for å minimere scope glare. Da er 12x greit.

 

Men så springer jeg rundt meg Glock 18 ellers, så i nærkamp er aldri zoom level på scopet ett problem.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig: Det gir meg ekstremt stor tilfredsstillelse å ta ut en sniper med M98b og 12X når jeg selv bruker M40 med 8x. Det er litt som å få nemesis på Metro mot en Support/USAS Frag-kis når man selv spiller recon og bruker MP7 uten attachments.

 

Akkurat det kan jeg forstå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...