Lami Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja, det første folk gjør når de merker at noen repairer dem er de kjører bakover. Slått meg mange ganger der.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Tips til hvordan jeg kan ødelegge 1 enemy vehicle with repair torch? Teller f.eks spawn beacon som vehicle? I det minste EOD Bot? Eller enda snarere gå på wake island og ødelegg tanksen som står på øyen ved US spawn. Tanken må være operert av en fiende. Nei det må den ikke.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 AAV7P'en er ett spawnpoint, så den blir regna som fiendlig samme om den er tom eller ei. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Leser litt på andre forum, og ser ut som folk har fått det til ved å ødelegge Mortars, SOFLAM og Spawn Beacon. AMTRAC uten folk i kan også funke (Dersom man er RU), siden den vil være et US spawnpoint. Mortar var ikke så dumt. Ser at den regnes som vehicle og ikke våpen i post-match report. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Tåler sikkert lite også. Og er vel regna som side specific på samme måte som AAV7P'en ettersom du ikke kan stjæle dem etterpå? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Temmelig enkelt å ødelegge Soflam/Spawn point etc. med MAV da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jo, men poenget var å ødelegge et enemy vehicle med repair torch for Tier 2 engineer Challenge. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 AAV7P het den ja, husket ikke hva den het i farten. Men ja du kan få alle poeng du trenger fra torchen ved å ødelegge den. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Spotting er GOD holdning, ikke dårlig *eyeroll @ sawbone* Learn2Play sier nå jeg. Helt enig med deg. Jeg har aldri sagt det er noe dårlig med dette. Du får følge med på hele saksgangen her, for det er en som skrev før meg som mente at spotting var en dårlig ting. Lær deg å lese sier nå jeg. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Engineer Assignment step two: Sånn jeg fikk den: Satt i Tank som attacker(Rush) på Sharqi Peninsula, første basen/bombene. Satt som Machine Gunner i tanken og så en EOD Bot som kom rullende mot tanken for å ødelegge den. (Like komisk hver gang man ser noen prøve seg på noe sånt med EOD Bot) Hoppa ut av tanken og brukte repair toolen på den til den eksploderte. Da hadde jeg allerede faila mange ganger på assignmentet ved å prøve meg på LAV, AA og Tanks Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er det mulig å spille support og samtidig være medic? Så en fyr som reviva en annen mens han var support, merkelig? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er det mulig å spille support og samtidig være medic? Så en fyr som reviva en annen mens han var support, merkelig? Han har spawnet som Support, og senere plukket opp et Assault-kit. Utseendet og uniformen forblir det samme. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er det mulig å spille support og samtidig være medic? Så en fyr som reviva en annen mens han var support, merkelig? Han har spawnet som Support, og senere plukket opp et Assault-kit. Utseendet og uniformen forblir det samme. Ok, det var det jeg tenkte meg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Nvm. Endret 21. mars 2012 av Atald Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Nei, det var min feil, jeg quota feil person. Det går litt fort i svingene når man poster på jobben Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ville bare legge til en guide som gir deg generelt bedre ping i spill, begynte å bli en smule lei av å dø 10meter etter jeg hadde gått bak cover og saumfarte nettet etter mulige løsninger. Til min store overaskelse så fant jeg en guide som faktisk fungerte! Gikk ned fra 65-80 ping til 35-40ms noe som forbedret spillopplevelsen enormt:D http://www.mpgh.net/forum/289-alliance-valiant-arms-ava-tutorials/333682-how-lower-your-ping-windows-7-100-working.html Håper noen får nytte av den og gjerne spre den videre:D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 mpgh Muliplayer game hacking? FY Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja, men det som står i akkurat den tråden der er bare nettverksprotokoll-innstillinger. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Noen som vet hva de avstandsstrekene i x12 siktet til SV98'en står for? Hvor mange meter altså? Har en følelse av at det kanskje er noe som 250, 500 og 750 men er ikke sikker. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Disse klippene forklarer nok litt. http://www.youtube.com/watch?v=O7QJwT52jOw http://www.youtube.com/watch?v=QbA5d8Jq_hM Edit: Så nå at du mente 12x siktet ja. Hmm. Endret 21. mars 2012 av Northern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå