Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Det har han heller ikke sagt. Han sier at alle russere "[...]alle sammen enten hacker eller bruker AEK/m4ai/usas/m320/spotting" Han kommer med to påstander i samme setning.

Russerne -

1. Hacker

eller

2. AEK/m4ai/usas/m320/spotting

 

Når det er sagt, så vil jeg ikke si at alle jukser. Synes selv at russere en en gjengganger når det gjelder juks, men ang våpen så er det mer et serverproblem. Man kan bruke alle våpen spillet!

 

Hvorfor er spotting "juks"/dårlig holdning?

 

Fordi han som påsto det er en CoD noob som ikke aner hva han snakker om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at så mange russere jokser er fordi de er så fattige at de ikke har råd til PCen som takler spillet. Dermed har de så lav FPS at de ikke klarer og spille skikkelig, og derfor må de bruke aimbot.

 

Jeg vet ikke hvor seriøs du er, men Moskva er en av Europas dyreste byer,dvs at det ikke står så dårlig til med betalingsevnen til russere.

 

Når det er sagt, holder også jeg meg unna russiske servere.

Lenke til kommentar

Under regions i server browser klikker du på edit, så kan du velge hvilke land i regionen du har valgt, du vil se servere fra.

 

Greie land å fjerne er spania, italia, portugal og andre lengre nede i europa der ping'en ikke er verdens beste, samt saudi arabia og israel av samme grunn. Hvorfor disse to er i "europe" regionen? Greit nok med israel, det er vel en case av "naboungene vil ikke leke med meg!" men saudi arabia?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Nope. Jeeps gjør, men langt på vei det enkleste er å bare snike seg inn på en tank med bare en person i, stille seg på den siden som har minst action på, og håpe at han sover. Hvis han kjører forover, noe han antageligvis vil gjøre, må du løpe samme vei, og IKKE STILL DEG FORAN ELLER BAK.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Tips til hvordan jeg kan ødelegge 1 enemy vehicle with repair torch? Teller f.eks spawn beacon som vehicle? I det minste EOD Bot?

 

..eller hvis du har lyst til å ta en liten snarvei; Få med deg en bekjent på en 2 player start server, få han til å kjøre til deg i en jeep eller tanks etc. Resten burde være en selvfølge!

Lenke til kommentar

Nope. Jeeps gjør, men langt på vei det enkleste er å bare snike seg inn på en tank med bare en person i, stille seg på den siden som har minst action på, og håpe at han sover. Hvis han kjører forover, noe han antageligvis vil gjøre, må du løpe samme vei, og IKKE STILL DEG FORAN ELLER BAK.

Alltid still deg bak. Repair torch gjør mye mer skade per sekund der. 11 kontra 4,5 direkte foran. Fra siden er det en mellomting.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...