Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er 5 stykker på nå. Keep joining. Men admin av diskusjon.no serveren, gidder du å sette på flere tick + flere baner og ikke HC?

Edit: 12 stykk :)

Kan alltids ordnes til senere. Om det er mer du lurer på eller andre ting så skriv gjerne i Diskusjon.no Server tråden. Lettere å følge med på ting der.

Gjør slik at innstillingene trer i kraft fra i morgen av. Så slipper jeg å avbryte spillingen nå...

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Fare for at jeg høres rasistisk ut.

Men hvor billig er bf3 i russland? INGEN veit hvordan man bruker soflam/javelin, og alle sammen enten hacker eller bruker AEK/m4ai/usas/m320/spotting etc :/

Og nesten alle hackere som kommer seg på andre servere, er russere :p

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

? INGEN veit hvordan man bruker soflam/javelin, og alle sammen enten hacker eller bruker AEK/m4ai/usas/m320/spotting etc :/

Da spiller du på dårlig servere. Ser ofte soflam/javelin i bruk jeg.

Siden når er bruken av AEK/m4ai/usas/m320/spotting hacking???

Lenke til kommentar

Det har han heller ikke sagt. Han sier at alle russere "[...]alle sammen enten hacker eller bruker AEK/m4ai/usas/m320/spotting" Han kommer med to påstander i samme setning.

Russerne -

1. Hacker

eller

2. AEK/m4ai/usas/m320/spotting

Når det er sagt, så vil jeg ikke si at alle jukser. Synes selv at russere en en gjengganger når det gjelder juks, men ang våpen så er det mer et serverproblem. Man kan bruke alle våpen spillet!

Lenke til kommentar

Fare for at jeg høres rasistisk ut.

Men hvor billig er bf3 i russland? INGEN veit hvordan man bruker soflam/javelin, og alle sammen enten hacker eller bruker AEK/m4ai/usas/m320/spotting etc :/

Og nesten alle hackere som kommer seg på andre servere, er russere :p

Jeg kjøpte BF3 fra en russisk side for litt over 100-lappen, eller hva det nå kostet. :p

Lenke til kommentar

Spillet skulle aldri vært lansert i Russland, ødelegger så mye online.

Hver eneste gang jeg starter spillet og havner på russisk side må jeg ta suicide etter første deploy fordi spillet ikke kan huske at jeg skal ha "russian aquired" versjon av våpenet. Irriterende!

Lenke til kommentar

Det har han heller ikke sagt. Han sier at alle russere "[...]alle sammen enten hacker eller bruker AEK/m4ai/usas/m320/spotting" Han kommer med to påstander i samme setning.

Russerne -

1. Hacker

eller

2. AEK/m4ai/usas/m320/spotting

Når det er sagt, så vil jeg ikke si at alle jukser. Synes selv at russere en en gjengganger når det gjelder juks, men ang våpen så er det mer et serverproblem. Man kan bruke alle våpen spillet!

Hvorfor er spotting "juks"/dårlig holdning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...