Shruggie Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er jo ikke så ofte amerikanske tanks møter faktisk motstand i form av andre tanks eller helikoptre. Det vanligste de brukes til er vel så infanteri har noe å gjemme seg bak. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 jeg må bare spørre. Er canister shells faktisk en ekte type ammunisjon/ prototype? Ser sykt rart ut når du flyr eller går rundt på bretta og plutselig flyr det et sverm av hagleprosjektiler mange hundre meter bortover ifra tanksen http://www.youtube.com/watch?v=Cgn1nhUEgo8 Den fins ja! Vet ikke hvor vanlig det er å faktisk bruke den i krig.. Herregud, se spreaden på den jævelen da... 1:17 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 jeg må bare spørre. Er canister shells faktisk en ekte type ammunisjon/ prototype? Ser sykt rart ut når du flyr eller går rundt på bretta og plutselig flyr det et sverm av hagleprosjektiler mange hundre meter bortover ifra tanksen http://www.youtube.com/watch?v=Cgn1nhUEgo8 Den fins ja! Vet ikke hvor vanlig det er å faktisk bruke den i krig.. Herregud, se spreaden på den jævelen da... 1:17 Jeg tror jeg heller foretrekker å bli truffet av ett eksplosivt prosjektil! Den jævelen der kan jo ta ut en hell arme om den brukes riktig! Hva gjør egentlig thermal optics? Gidd ikke å lese akkurat nå.. EDIT: Er Thermal optics sånn at du får nattsyn? svart/hvitt Varmesøkende syn. Alt som er varmt blir lyst opp som hvitt på skjermen. Det er ganske ubrukelig på håndvåpen for tiden, men på kjøretøy så funker det prikkfritt for min del. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 ser mildt sagt vondt ut med den digre hagla der ja... må vær litt fryktingytende å se den live og de smadra veggene bak etterpå.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ja, det skal være en rimelig kald dag i helvete før jeg kjøper den utvidelsespakken der... 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er jo bare en modernisert form for grapeshot. Brukt mye i Napoleonskrigen f.eks. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=97zbp39V5SE&list=LL74kgch3KOu_tWezwyJE4Rw&index=7&feature=plpp_video Hehe. Lagde noe lignende for en stund siden jeg også Fant det ut sånn helt tilfeldig. http://www.youtube.com/watch?v=QrhwIIWrJN0 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hah, quest for "Service Star 1 i alle klassene før USAS låses opp" tilspisser seg. Mangler ca 13000 Recon-score på Service Star der (de andre 3 har jeg allerede). Mangler samtidig ca 40000 overall score før jeg ranker opp til 43 og får USAS. Spenningen er til å ta og føle på i tilfelle noen følger med, så gikk det til siste skuddet Det siste killet som tippa meg til Recon Service Star 1 ble også indirekte det som førte til at USASen ble låst opp, siden Class Service Star gir 10,000 XP. Fikk to runder på rad med rundt 16-17000 XP der (tok Avenger Medal runden før, derfor ble det så tett). SKS med russisk 4x scope er ganske gøy Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 SKS med russisk 4x scope er ganske gøy Men den er svak og har dårlig rekkevidde i forhold til f.eks M14 EBR (M39) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Tja, på f.eks Tehran Highway er den helt sjef. På avstandene som er litt for lange for vanlige våpen men for nærme for sniperrifler er den kanon. Har M39 også, men får mere ut av SKS, selv om jeg må bruke et skudd eller to ekstra. Større magasin hjelper på. edit: For comparison, jeg har 120 kills på M39 over 6h29m, mens jeg har 111 på SKS på 2h53 min. Endret 20. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Preferanser ^^ M39 har mindre rekyl og en kule som flyr raskere. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 NOTICE We are rolling out several backend updates as we lay the groundwork for the upcoming patch. We will keep you advised and provide dates ASAP. Online services for PC, Xbox 360, and PlayStation 3 will be going offline March 20th at 9 AM UTC / 1 AM PST until 10 AM UTC / 2 AM PST. Battlefield 3 online multiplayer and the Battlelog services will be unavailable during this time. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Og for de som er idioter/måtte slå opp på wikipedia for å skjønne noe: I Norge er vi UTC+1, altså er serverene nede fra 10 til 11. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Leo_Khenir: Er det noen som spiller Teheran Highway?!? *kniis* Jaja. De klarte i alle fall å informere om det via battlelog denne gang og ikke bare via Twitterfaen. Kanskje noen av tilbakemeldingene mine på twitter hjalp (ikke håp i helvete, men tanken er god ) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg synes faktisk Tehran Highway er et gøy map, spesielt hvis man er recon. Hatt et par ganger som RU-recon med M40 hvor jeg har tatt ut US-recons som ligger ved US base (conquest, 3-flagg). De ligger liksom alltid rett ved det huset på toppen av bakken. Tok 3 stykker som lå med en meter mellom hverandre på 4 skudd (et for innskyting og 3 headshots på rappen) i går, mens alle så på meg (hvertfall ifht scope reflection). Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Dat filing når du ser at en Sniper ser på deg xD 1 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Dat filing når du ser at en Sniper ser på deg xD Ikke noe å tulle med. Gikk på tur med bikkja her om dagen og sola reflekterte i et vindu. Første tanken var sniper F¤#%. Hadde gjort seg hvis jeg hadde prona i nærmeste busk. Mulig jeg må ta en liten BF3 pause...hmmm 8 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Sålenge du ikke begynner å teabag'e på åpen gate, tror jeg det går greit. 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Det og når du hører tanken rulle... Da springer du som feeeeeeen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå