laurell Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 wow, hva har skjedd med battlefield 3. ??? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 wow, hva har skjedd med battlefield 3. ??? Han spilte vel BF3 for noen måneder siden, og gikk trolig nylig inn igjen. Så ble han møtt av alle hackerne og de generelle idiotene. Wild guess! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg ser på COD-profilbildet og tenker "COD-wanker", men det er meg. 1 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Sniper på Karkand og Sharqi er faen så irriterende. Både fordi det av en eller annen grunn er fullt av dem allerede, og fordi du aldri får oversikt. Du må ikke glemme at karkand og sharqi var større på BF2, nå har de krympet mapsa pg.a. at det skal ikke bli for stort for konsollene (DICE løgnere som sa det ikke skulle gå utover PC). Anyway, 64bits kan bli litt for mange spillere, prøv heller 32 eller 40 spillere... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva er årsaken til at ikke 32- eller 64-spillers servere tilbys til konsoll, forresten? Hardware, eller bare generell wank? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er på grunn av at konsollene ikke er sterke nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Hva er årsaken til at ikke 32- eller 64-spillers servere tilbys til konsoll, forresten? Hardware, eller bare generell wank? Hardware. Spillet er nesten ikke spillbart for min del med låst FPS på max 30 FPS, og selv da med drops til godt under 20 FPS. Dette er da på Xbox. I tillegg er det vel ikke dedicated servers, så at en skal hoste 64 spillere på sitt nett, blir nok for mye å forlange. Endret 19. mars 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Sniper på Karkand og Sharqi er faen så irriterende. Både fordi det av en eller annen grunn er fullt av dem allerede, og fordi du aldri får oversikt. Du må ikke glemme at karkand og sharqi var større på BF2, nå har de krympet mapsa pg.a. at det skal ikke bli for stort for konsollene (DICE løgnere som sa det ikke skulle gå utover PC). Anyway, 64bits kan bli litt for mange spillere, prøv heller 32 eller 40 spillere... Godt mulig, jeg spilte ikke 2. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 wow, hva har skjedd med battlefield 3. ??? Han spilte vel BF3 for noen måneder siden, og gikk trolig nylig inn igjen. Så ble han møtt av alle hackerne og de generelle idiotene. Wild guess! Endel hackere ja, men er jo nesten som og spille ett nytt spill. Alle vehiclene reagerer jo helt forskjellig og er helt ubrukelig nesten. Jeg ser på COD-profilbildet og tenker "COD-wanker", men det er meg. Og, nei jeg er faen meg ikke noen cod wanker. Og det bilde er ett resultat av ett google bildesøk på "pulse". Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg ser på COD-profilbildet og tenker "COD-wanker", men det er meg. Og, nei jeg er faen meg ikke noen cod wanker. Og det bilde er ett resultat av ett google bildesøk på "pulse". Vel, da får jeg bare be om unnskyldning. Er ikke verre enn det (og ja, jeg kjørte samme søket og fant eksakt samme bilde på "pulse", men du må være enig i at det ligner på MW3-pulsen) Endret 19. mars 2012 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er fordi det ER MW3 pulsen. 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 wow, hva har skjedd med battlefield 3. ??? Han spilte vel BF3 for noen måneder siden, og gikk trolig nylig inn igjen. Så ble han møtt av alle hackerne og de generelle idiotene. Wild guess! Endel hackere ja, men er jo nesten som og spille ett nytt spill. Alle vehiclene reagerer jo helt forskjellig og er helt ubrukelig nesten. Jeg ser på COD-profilbildet og tenker "COD-wanker", men det er meg. Og, nei jeg er faen meg ikke noen cod wanker. Og det bilde er ett resultat av ett google bildesøk på "pulse". Da har du vært uheldig, for jeg møter veldig lite hackere. Og at kjøretøy skal føles annerledes er bare din oppfatning av dem. Det har ikke vært noen skikkelige patcher på dette spillet siden før jul, så ingenting er annerledes Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) "Alle hackerne" var nok og en overdrivelse fra min side. Jeg møter heller ikke utrolig mange av de, men mer enn etter release (naturlig nok), og mer enn det jeg egentlig ville forventet av et spill som Battlefield. Endret 19. mars 2012 av Sir Sanchez Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Let's face it, med tanke på hvor etterlengtet BF3 var, hvor populært BF2 var, og hvor mange spillere det faktisk er, så tror jeg prosentandelen hackere er nokså lik andre spill. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hmm.. Snart spilt 20 timer uten å ha møtte noen som helst hackere. Spill på skikkelige servere du. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) TheNorwegianBattlefield.com serveren har elendig autobalance. Bytter spillere som er ikke ligger nederst på listen. Ble byttet 3 ganger i løpet av en runde og jeg lå øverst på listen nesten hele tiden. Sekundet før runden var ferdig og mitt lag skulle vinne byttet den meg til taper laget -.- Lå øverst på listen også Endret 19. mars 2012 av Jekay 1 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Shotgun + Tanks..hmm... Vil heller ha LMG, det tar jo alt det og LMG gjør null skade på alt av kjøretøy, med unntak av om man treffer sjåføren eller passasjerer. Da anbefaler jeg heller HMG eller canister som faktisk gjør skade på lettere kjøretøy,samt fly og helikopter. Endret 19. mars 2012 av Tørriss Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Men canister smeller man pilotene ut av fly, like morro hver gang! Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Karmany, det var en gang! Du klarer aldri å gjøre det samme igjen! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Karmany, det var en gang! Du klarer aldri å gjøre det samme igjen! Canister = masse vis av helis og fly som har blitt skutt ned.. På det meste har jeg tatt tre helis og to fly på en runde, det skjer dog ikke hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå