Onyx Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Veldig flott med en tråd for tips og triks. Stikker gjerne innom Diskusjon.no-serveren seinere. Først litt poengsanking på Métro @ Webhallen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) We need moar ppl edit: og der var det tomt Endret 18. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Orka ikke mer as, burde vel egentlig jobbe med skole. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Meh, var gøy for et øyeblikk Blir vel mer action når Call Of Duty... Jeg mener Close Quarters kommer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Tviler på vi får til noe liv senere i kveld? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Joiner diskusjon.no serveren, noen andre? Endret 18. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Beste setup for tanks? Sensor osv Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Beste setup for tanks? Sensor osv Kommer an på situasjonen. Selv foretrekker jeg Reaktive Armor, Thermal og Canister hvis ikke det er altfor mye fare fra luften i form av helikopter og fly. Proximity sensor er også ekstremt bra, spesielt før du får reaktive armor. IR Smoke må brukes istedenfor thermal om man møter mye motstand fra lufta. Når jeg har fått CITV station så foretrekker jeg å bruke Guided Shell så sant jeg har en kamerat som kan laser painte mål for meg. Det er ekstremt effektivt mot kjøretøy, men mer kinkig mot infanteri. Endret 18. mars 2012 av Tørriss 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 IR smoke, LMG og reactive armor IR smoke om man blir locket på, noe som skjer ofte. LMG er ganske handy når man kjører rundt å ser folk på bakken.. Reactive, ja det er vel bare ekstre beskyttelse. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Canister er et must etter min mening. Tar jo alt fra biler og folk til helikopter og jet. 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Shotgun + Tanks..hmm... Vil heller ha LMG, det tar jo alt det og Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Vanskeligere å ta ned et heli med LMG. Canister har jo syk range pluss spread. 1 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Aah, virker som om det er tråder for alt for tiden. Jepp. Og det er nettopp det som er galt med dette forumet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hah, quest for "Service Star 1 i alle klassene før USAS låses opp" tilspisser seg. Mangler ca 13000 Recon-score på Service Star der (de andre 3 har jeg allerede). Mangler samtidig ca 40000 overall score før jeg ranker opp til 43 og får USAS. Spenningen er til å ta og føle på Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Spenning? Vel, spenning var noe jeg fikk føle i går. Den ene runden i klankampen var dødt løp helt til siste ticket. Kunne ikke blitt mer jevnt Begge lagene begynte med 250 tickets. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Haha, når det går til siste ticket er det alltid artig Mitt "spenningen er til å ta og føle på" var mer ironisk. Skal forresten bli godt å kunne legge fra seg Recon-klassen en stund, enkelte maps er det tvingende nødvendig å ha litt tyngre våpen. Det jeg igrunn merker nå som jeg bare spiller Recon, er at BtK-kartene passer bedre for snipere enn den nye kartene. På de store, åpne kartene som Caspian og Firestorm er det for mye kjøretøy til at en sniper vil kunne være combat efficient. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Sniper på Karkand og Sharqi er faen så irriterende. Både fordi det av en eller annen grunn er fullt av dem allerede, og fordi du aldri får oversikt. 3 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 wow, hva har skjedd med battlefield 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå