Green_Monster Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Nesten ingen som spiller på norske servere lenger. Er BF3 en flopp? De eneste BF3 Serverene som er verdt å spille på fra norge er de BF.no serverene. Derfor. bf.no er dødt.. Ikke helt Heldigvis så finnes det enda nordmenn som spiller på norske servere og i norske communities Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hei, folkens. Jeg oppdaget at forumet manglet en tråd for tips og triks, så jeg tenkte jeg kunne lage en, men før jeg gjør det, vil jeg høre om det er noe interesse for det, om folk kan tenke seg å bidra selv og så videre. Det jeg håper å få laget er en tips&triks-tråd som baserer seg delvis på bidrag fra forumets brukere, og delvis fra ting jeg/andre finner andre steder på nettet. Tråden, slik jeg ser det for meg, vil ikke inneholde noen form for diskusjon, bare tips eller linker til dette. Førstepost vil være sortert inn i kategorier, og disse vil inneholde alt fra gamemode-tips, taktiske tips, tips til kit og bruksområder, klasse- og kart-spesifikke tips og tekniske tips (instillinger osv). Alt i fra generelle til pinlig nøyaktige tips, og med linker til både brukerbidrag og nett-funn. Men aller først, er det noen som kan tenke seg en slik tråd? Hvis ikke, orker jeg ikke å lage den. Dersom det er interesse, lager jeg førsteposten i kveld en gang. 5 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Problem: Jeg har et 7950, og kjører alt på ultra. Likevel er det en del texture flickering, særlig på store avstander. Dette er åpenbart RIGHT OUT med tanke på at jeg spiller sniper 50% av tiden. Hva kan jeg gjøre for å løse dette? Noe jeg kan fikse i graphics options? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hei, folkens. Jeg oppdaget at forumet manglet en tråd for tips og triks, så jeg tenkte jeg kunne lage en, men før jeg gjør det, vil jeg høre om det er noe interesse for det, om folk kan tenke seg å bidra selv og så videre. Det jeg håper å få laget er en tips&triks-tråd som baserer seg delvis på bidrag fra forumets brukere, og delvis fra ting jeg/andre finner andre steder på nettet. Tråden, slik jeg ser det for meg, vil ikke inneholde noen form for diskusjon, bare tips eller linker til dette. Førstepost vil være sortert inn i kategorier, og disse vil inneholde alt fra gamemode-tips, taktiske tips, tips til kit og bruksområder, klasse- og kart-spesifikke tips og tekniske tips (instillinger osv). Alt i fra generelle til pinlig nøyaktige tips, og med linker til både brukerbidrag og nett-funn. Men aller først, er det noen som kan tenke seg en slik tråd? Hvis ikke, orker jeg ikke å lage den. Dersom det er interesse, lager jeg førsteposten i kveld en gang. Høres bra ut (y) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hei, folkens. Jeg oppdaget at forumet manglet en tråd for tips og triks, så jeg tenkte jeg kunne lage en, men før jeg gjør det, vil jeg høre om det er noe interesse for det, om folk kan tenke seg å bidra selv og så videre. Det jeg håper å få laget er en tips&triks-tråd som baserer seg delvis på bidrag fra forumets brukere, og delvis fra ting jeg/andre finner andre steder på nettet. Tråden, slik jeg ser det for meg, vil ikke inneholde noen form for diskusjon, bare tips eller linker til dette. Førstepost vil være sortert inn i kategorier, og disse vil inneholde alt fra gamemode-tips, taktiske tips, tips til kit og bruksområder, klasse- og kart-spesifikke tips og tekniske tips (instillinger osv). Alt i fra generelle til pinlig nøyaktige tips, og med linker til både brukerbidrag og nett-funn. Men aller først, er det noen som kan tenke seg en slik tråd? Hvis ikke, orker jeg ikke å lage den. Dersom det er interesse, lager jeg førsteposten i kveld en gang. Høres meget bra ut! Kunne trengt meg et par tips til spesielt å fly helicopter og jagerfly. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) hmm skjønner ikke hvorfor folk syter over 560ti, har ingen problemer jeg.. Sist fikk jeg faktisk BSoD. :/ Heldigvis har jeg en PC til med 580 som kjører fjell. Lurer på hva jeg hadde gjort uten den... Fiksa eller solgt dem med 560 ? Har enda ikke fått fikset det, 6 mnd etter release. Selge en PC? Neh, da har den større nytteverdi som en server f.eks. Endret 18. mars 2012 av Camorack Lenke til kommentar
SLi Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Problem: Jeg har et 7950, og kjører alt på ultra. Likevel er det en del texture flickering, særlig på store avstander. Dette er åpenbart RIGHT OUT med tanke på at jeg spiller sniper 50% av tiden. Hva kan jeg gjøre for å løse dette? Noe jeg kan fikse i graphics options? Først av alt, sjekk hvor varmt kortet er... Prøv å oppdatere driveren. Vis ikke det funket så skrur du enten av AA eller skru av Ultra. Endret 18. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Jeg kan godt bidra litt når jeg har tid. Tar nok tid å lage en full BF:3 guide, men det er absolutt noe som hadde vært nyttig for mange! *ehm* *noobs* Analyse av klasser og hva de er nyttige til, feks. hadde vært fint for mange og lest om. Kart over alle maps med litt tips og forklaring av kartet. Våpen osv er kanskje ikke så mye vits i å ha med? Det finner man på google... Endret 18. mars 2012 av iNtensimilla Lenke til kommentar
SLi Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Jeg kan sikkert hjelpe til med noe. Jeg kan virke som en noob fordi jeg nesten har 300 timer på battlelog og bare er Colonel Service star 11, men min bror får spille på min account og vi tuller endel Edit: 266 timer Endret 18. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Okay, da skal jeg lage en tråd. Skal lage et oversiktlig oppsett, samt finne noen tips rundt på nett sånn slik at førsteposten har noen eksempler fra første sekund. Håper flere kan bidra, både med enkle og avanserte tips. EDIT: Det nye forumet er ikke helt bug-fritt, innlegget kom dobbelt opp.. Endret 18. mars 2012 av Sencured Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Problem: Jeg har et 7950, og kjører alt på ultra. Likevel er det en del texture flickering, særlig på store avstander. Dette er åpenbart RIGHT OUT med tanke på at jeg spiller sniper 50% av tiden. Hva kan jeg gjøre for å løse dette? Noe jeg kan fikse i graphics options? Først av alt, sjekk hvor varmt kortet er... Prøv å oppdatere driveren. Vis ikke det funket så skrur du enten av AA eller skru av Ultra. Det er overklokket en smule, så det er temmelig varmt. Pleier å ligge rundt 70. Dette er en Twin Frozr 3. Jeg skal leke litt etterpå for å se om det blir bedre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Okay, da skal jeg lage en tråd. Skal lage et oversiktlig oppsett, samt finne noen tips rundt på nett sånn slik at førsteposten har noen eksempler fra første sekund. Håper flere kan bidra, både med enkle og avanserte tips. EDIT: Det nye forumet er ikke helt bug-fritt, innlegget kom dobbelt opp.. Her er ett som jeg irriterer meg grønn over hver gang jeg kjører AAV'en: Bruk mitraljøsen på den aktivt. Trykk 2 når du er gunner og vips, chaingun. Den har Ikke bare granatkaster... 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hva er rekorden for dere Recons her inne på marksman? Dro akkurat en på 501, faen så digg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 664. Det er en egen tråd på det. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Aah, virker som om det er tråder for alt for tiden. Endret 18. mars 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Problem: Jeg har et 7950, og kjører alt på ultra. Likevel er det en del texture flickering, særlig på store avstander. Dette er åpenbart RIGHT OUT med tanke på at jeg spiller sniper 50% av tiden. Hva kan jeg gjøre for å løse dette? Noe jeg kan fikse i graphics options? Først av alt, sjekk hvor varmt kortet er... Prøv å oppdatere driveren. Vis ikke det funket så skrur du enten av AA eller skru av Ultra. 71C fikk jeg når jeg spilte nå. Klokket ned til fra 1100/1350 til 1050/1300, og det ser ut som om det ble bedre da. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/44c0b45d-f684-47da-b722-9954c83910c3/Diskusjon-no/ Bli med å skape litt aktivitet på Diskusjon.no's server igjen eller ? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Diskusjon.no-serveren, folkens. Kom på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå