N1ko Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg bruker suppressor på alle våpnene utenom long range sniper, fordi det blir så sykt bullet drop på lange avstander. Hvilken General våpen er best? Tenkte å få litt flere unlocks på Recon, men tar så lang tid når man må springe med sniperrifle hele tia. AS Val er mitt favoritt general våpen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvis du fremdeels unlocker recon gear tipper jeg at du ikke har AS VAL... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg har masse igjen å unlocke som recon, og har hatt AS VAL tilgjengelig ganske lenge. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jøss... Jeg har unlocket alt unntatt ru/US spesifikke våpen på alt untatt support, og jeg er lvl 27. Men så suger jeg da, noe jeg ikke legger skjul på. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Flere som savner at flaggene er markert med bokstav på kartet (altså på mini-kartet nederst på venstre hjørnet)? Det skulle absolutt ha vært med. Det, og at squad order blir markert samme plass. Nå må man se seg rundt for å få med seg hva som er squad order... Begge disse punktene er så utrolig lite gjennomtenkte. Orienteringen ville vært enklere, helt klart. Flere som savner at flaggene er markert med bokstav på kartet (altså på mini-kartet nederst på venstre hjørnet)? Har irritert meg det at de mangler ja. I tillegg husker ikke kartet hvilket zoom du har valgt. Dvs trykke 2 ganger på N for å se hele kartet. En annen ting er at det er nærmest umulig å skyte ned fly/helikopter pga. counter measures. De skulle ha hatt begrenset antall. Helst maks 2. Skjøt minst 20 varmesøkende på et i går uten å treffe en eneste gang pga. det. Ironisk nok fungerer zoomen som den skal på mini-kartet hos meg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Forresten, har vi en venneliste over PC-spillere? Edit: Jeg fant, jeg fant. Endret 17. mars 2012 av Onyx Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jøss... Jeg har unlocket alt unntatt ru/US spesifikke våpen på alt untatt support, og jeg er lvl 27. Men så suger jeg da, noe jeg ikke legger skjul på. Du unlocker AS Val når man kommer til rank 45. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jøss... Jeg har unlocket alt unntatt ru/US spesifikke våpen på alt untatt support, og jeg er lvl 27. Men så suger jeg da, noe jeg ikke legger skjul på. Du unlocker AS Val når man kommer til rank 45. I know. Les tråden. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 I know. Les tråden. Ja, har lest hele tråden. Men det virket som om du lurte på hvorfor du ikke hadde as val. As val har ingeting med recon å gjøre "Hvis du fremdeels unlocker recon gear tipper jeg at du ikke har AS VAL..." Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 I know. Les tråden. Ja, har lest hele tråden. Men det virket som om du lurte på hvorfor du ikke hadde as val. As val har ingeting med recon å gjøre "Hvis du fremdeels unlocker recon gear tipper jeg at du ikke har AS VAL..." Da misforsto du. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jepp, gjorde nok det da ja. Bare hyggelig å bekrefte det du allerede vist Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Huff.. Tar ikke lang tid å laste ned spillet... Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ironisk nok sitter jeg her og laster ned spillet på min game stasjonære (igjen). Tenkte å prøve, igjen, å få spilt det på PC'n her etter ny nVidia driver. Har bare random CTD etter at spillet henger seg, ære være GTX 560 Ti og BF3... -.-" Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 hmm skjønner ikke hvorfor folk syter over 560ti, har ingen problemer jeg.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvis du fremdeels unlocker recon gear tipper jeg at du ikke har AS VAL... Joda jeg har AS VAL, eneste jeg mangler er de 3 siste pistolene. Skal teste AS VAL å se om man venner seg til den. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 hmm skjønner ikke hvorfor folk syter over 560ti, har ingen problemer jeg.. Jeg har aldri hatt store problemene med spill som ikke fungerer osv. Det første er nå med BF3 og 560Ti. Jeg kan spille fint i 10min, så fryser skjermen og jeg får sound-loop. Etter en stund får jeg CTD og "Programmet sluttet å virke". Sist fikk jeg faktisk BSoD. :/ Heldigvis har jeg en PC til med 580 som kjører fjell. Lurer på hva jeg hadde gjort uten den... Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Nesten ingen som spiller på norske servere lenger. Er BF3 en flopp? De eneste BF3 Serverene som er verdt å spille på fra norge er de BF.no serverene. Derfor. bf.no er dødt.. Ikke helt 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Er den patchen kommet enda? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Nei. Sånt blir man oppdatert om på bloggen. Battlelogen er forresten knyttet sammen med bloggen. Innleggene på bloggen dukker opp under 'News' i Battlelog. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 hmm skjønner ikke hvorfor folk syter over 560ti, har ingen problemer jeg.. Sist fikk jeg faktisk BSoD. :/ Heldigvis har jeg en PC til med 580 som kjører fjell. Lurer på hva jeg hadde gjort uten den... Fiksa eller solgt dem med 560 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå