Slettet--- Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Å ha randomness i kompetitive spill er uansett ikke en bra ting. Det blir uansett fikset i neste patch. Stingere blir mye mer effektive da. Locker raskere gjør de og, og flares bryter ikke lock. Så da er det bare å vente til piloten flarer for å ungå en jav. som KANSKJE er på vei og så fyre av. (SOFLAM lock og ingen warning lyd på JAV incoming kommer til å føre til mye mer spam av flares uten grunn) Mener og huske at du hører hvis du blir locket av en javelin, bortsett fra at det er samma lyd som stinger/igla men den blir ikke borte når du bruker flares. Uansett de gode pilotene kommer til og rape fortsatt bare så det er sagt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Det høres bedre ut MrLee. Håper patchen kommer snart Noen som her link til patch notes forresten? Endret 16. mars 2012 av TCi Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det høres bedre ut MrLee. Håper patchen kommer snart Noen som her link til patch notes forresten? http://www.enterbf3.com/news/page__st__20/ Står ihvertfall endel der Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Å ha randomness i kompetitive spill er uansett ikke en bra ting. Det blir uansett fikset i neste patch. Stingere blir mye mer effektive da. Locker raskere gjør de og, og flares bryter ikke lock. Så da er det bare å vente til piloten flarer for å ungå en jav. som KANSKJE er på vei og så fyre av. (SOFLAM lock og ingen warning lyd på JAV incoming kommer til å føre til mye mer spam av flares uten grunn) Mener og huske at du hører hvis du blir locket av en javelin, bortsett fra at det er samma lyd som stinger/igla men den blir ikke borte når du bruker flares. Uansett de gode pilotene kommer til og rape fortsatt bare så det er sagt. Det er vell sånn at så lenge Soflamen har lock på jetn så hjelper det vell ikke med flares Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Å ha randomness i kompetitive spill er uansett ikke en bra ting. Det blir uansett fikset i neste patch. Stingere blir mye mer effektive da. Locker raskere gjør de og, og flares bryter ikke lock. Så da er det bare å vente til piloten flarer for å ungå en jav. som KANSKJE er på vei og så fyre av. (SOFLAM lock og ingen warning lyd på JAV incoming kommer til å føre til mye mer spam av flares uten grunn) Mener og huske at du hører hvis du blir locket av en javelin, bortsett fra at det er samma lyd som stinger/igla men den blir ikke borte når du bruker flares. Uansett de gode pilotene kommer til og rape fortsatt bare så det er sagt. Du hører SOFLAM locken ja. Men det er pdd ingen varsellyd på at javelin er på vei. (det høyfrekvente pipet du hører når stinger/igla er på vei). Etter patch vil Javs også bli påvirket av Flares. Derav mer "bortkasta" flaring ettersom flere piloter vil flare bare de har SOFLAM lock på seg for å bli kvitt javs som kan være på vei. Hvis DICE ikke har vært totalt retards og lagt til audio varsel på Javs også da... Endret 16. mars 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Å ha randomness i kompetitive spill er uansett ikke en bra ting. Det blir uansett fikset i neste patch. Stingere blir mye mer effektive da. Locker raskere gjør de og, og flares bryter ikke lock. Så da er det bare å vente til piloten flarer for å ungå en jav. som KANSKJE er på vei og så fyre av. (SOFLAM lock og ingen warning lyd på JAV incoming kommer til å føre til mye mer spam av flares uten grunn) Mener og huske at du hører hvis du blir locket av en javelin, bortsett fra at det er samma lyd som stinger/igla men den blir ikke borte når du bruker flares. Uansett de gode pilotene kommer til og rape fortsatt bare så det er sagt. Du hører SOFLAM locken ja. Men det er pdd ingen varsellyd på at javelin er på vei. (det høyfrekvente pipet du hører når stinger/igla er på vei). Etter patch vil Javs også bli påvirket av Flares. Derav mer "bortkasta" flaring ettersom flere piloter vil flare bare de har SOFLAM lock på seg for å bli kvitt javs som kan være på vei. Hvis DICE ikke har vært totalt retards og lagt til audio varsel på Javs også da... Syns nå alltid jeg har husket at jeg har hørt når javelinen har kommet jeg da men... Har nå ikke spilt på en stund. Men kan godt hende jeg tar feil da. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg mener å ha hørt javelin komme, men det varierer. Noen ganger smeller det plutselig og andre ganger har jeg hørt den. Viss ikke noen har fyrt av en stinger samtidig da. Jeg får varsellyd, sender ut flares, men så treffer den likevell. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 lavfrekvente pipene som signaliserer LOCK eller den høyfrekvente raske "missile incoming" lyden? Lavfrekvente kommer alltid når noen locker på deg, høyfrekvente kommer bare på stinger/IGLA/AA missiler Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Den raske pipingen ja. At noe er på vei. Jeg har fått den, sendt ut flares, men blitt truffet av javelin uansett. Kan som sagt være at noen har sendt ut en stinger eller noe samtidig, eller en bug. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 sannsymligvis stinger samtidig Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Som jeg har fått med meg, så er patch-release dato fortsatt ikke fastsatt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Nei, den er klar, men de venter på godkjenning fra Sony/MS :/ Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Den raske pipingen ja. At noe er på vei. Jeg har fått den, sendt ut flares, men blitt truffet av javelin uansett. Kan som sagt være at noen har sendt ut en stinger eller noe samtidig, eller en bug. Javelin (og guided shells) er laser-styrt, funker ikke med flares da vettu.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Du flyr og klarer å dodge noen raketter ved å bruke Flares. Du har kommet deg til en sikker flysone, og aner fred, ingen fare. Så plutselig BANG! skvetter jo noe jævelig når den Javelin som ble skutt mot deg endelig kom fram xD 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Nesten beste følelsen i spillet å skyte av gårde javelinen og få 2 kills 30 sec. senere på det forhatte helikopteret. Eneste som er bedre er Tank main gun eller RPG kills på helikopteret Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Dette gjelder forsåvidt i tanks, og der hører man en rask piping når Javelin er på vei, men om det skal være noe som helst vits å bruke Javelin mot fly/heli så er det en selvfølge at den samme pipingen ikke høres av dem. Men med det tøyset Dice later til å drive med så skulle det ikke forundre meg. Hva er poenget med laser lock når man kan droppe flares for å bryte den?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 For mye QQ fra helikopterpiloter. Det er ikke ment å være 100% realisme heller. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 En ny bug jeg har opplevd mye i det siste er at pipelyden på tanks at missil er på vei ikke går på fQr siste halve sekund fQr den treffer, kan jo ikke gjQre noen ting... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Beste setup å kjøre med chopper er at pilot bruker ECM og gunner bruker flares. Uansett, folk må faen meg skjerpe seg under spilling, noe som irriterer grenseløst er når folk ikke går for objective. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå