Tørriss Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Bare jeg som dør (Bad luck) helt random, men oftere nå i det siste? I går, på en HC-server, ramlet jeg ned en trapp fra andre til første etasje og døde. Bad luck Apropos trapper: Er det noen andre som har merket at man blir "dyttet" ned trapper om man står stille midt i en trapp? Meget merkelig. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg og har opplevd mye bad luck i det siste... Hoppet over gjerder/små hindringer, skutt på av feks rpg og brått dødd av bad luck etc... Par ganger selv med å bare løpe på en rett strekning for å så hoppe og dø, ganske irriterende -.- Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Lagde 4 fun fra 2 runder. Har spilt uten å bli noe særlig sur i det siste, godt :3 Endret 14. mars 2012 av Jekay 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) * Racecar sounds * hahahahha Abbonerte på deg jeg Skulle gjerne ha laget så bra videor selv. Har gameplay, men har seriøse probpemer med sony vegas. Den bruker IKKE NOE ram. Krasjer ofte. Er drit tregt. Noen som vet hvorfor? Endret 14. mars 2012 av SLi 1 Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Bare jeg som dør (Bad luck) helt random, men oftere nå i det siste? I går, på en HC-server, ramlet jeg ned en trapp fra andre til første etasje og døde. Bad luck De fleste ulykker skjer i hjemmet! Men fra spök til revolver, har med fysikkmotoren å gjöre. Bad luck i programmringen 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Skulle gjerne ha laget så bra videor selv. Har gameplay, men har seriøse probpemer med sony vegas. Den bruker IKKE NOE ram. Krasjer ofte. Er drit tregt. Noen som vet hvorfor? Piratversjon? Uansett, så kan jeg anbfale Adobe Premier Pro eller Adobe After Effects, siste nevnt er mer til effekter osv, men fungerer egentlig greit til mye rart. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Lgade 4 fun fra 2 runder. Har spilt uten å bli noe særlig sur i det siste, godt :3 Morro video, og flott at du tok russeren med c4 på slutten Russere og polakker i bf = Som oftest Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Skulle gjerne ha laget så bra videor selv. Har gameplay, men har seriøse probpemer med sony vegas. Den bruker IKKE NOE ram. Krasjer ofte. Er drit tregt. Noen som vet hvorfor? Piratversjon? Uansett, så kan jeg anbfale Adobe Premier Pro eller Adobe After Effects, siste nevnt er mer til effekter osv, men fungerer egentlig greit til mye rart. Eh.. neida.. * bad pokerface * Endret 14. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) FY F*** å mye useriøst det er på Norske servere. Folk som kun driver å kjører rundt i spawn med jeep å driver med teamkill.. Lurer på hvor støttekontakta til disse drittungene er hen. Endret 14. mars 2012 av FiveInline 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Får faen ikke til Origin nå etter at jeg oppdaterte den. Skjer ingenting når jeg prøver og åpne det. Får ikke joina noen servere eller noe.. Møkkaprogram >_< Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Nesten ingen som spiller på norske servere lenger. Er BF3 en flopp? 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Nesten ingen som spiller på norske servere lenger. Er BF3 en flopp? De eneste BF3 Serverene som er verdt å spille på fra norge er de BF.no serverene. Derfor. 1 Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Nesten ingen som spiller på norske servere lenger. Er BF3 en flopp? De eneste BF3 Serverene som er verdt å spille på fra norge er de BF.no serverene. Derfor. bf.no er dødt.. 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 TV2 battle ble lagt ned... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Lite interesse, går folk lei? 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Det er så utrolig mange servere. Altfor mange. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Virker ut som idiotene kommer ut om kvelden, prøvd flere server nå. Alle suger balle Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Fler som gleder seg over at Close Quarters har HD Destruction? Har alltid ment at det er det BF3 har manglet. Er så lei av SD Destruction. 6 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Fler som gleder seg over at Close Quarters har HD Destruction? Har alltid ment at det er det BF3 har manglet. Er så lei av SD Destruction. Ja BF har magnlet det, men nå er det heller aldeles ikke en del av BF da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå