Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg ikke helt skjønner, er hvordan folk klarer og drepe meg med et skudd fra Igla, når jeg flyr jet. Er jeg heldig får jeg disabla flyet, men får sjeldent kill.

Når jeg har 100% health på flyet, så 1-hitter de meg. :S Jetn flyr bare vidre og ser ikke skadd ut engang..

Lenke til kommentar

Jeg digger battlefield, men etter 2-3 runder som varer 20 minutter orker jeg ikke mer. Andre spill kan jeg spille mye mer en 60 minutter i strekk.

Kanskje jeg konsentrerer meg/bruker hjernen ekstra mye når jeg spiller BF3?

Edit: Etter 10 - 30 min kan jeg ta en time BF3 igjen..

Endret av SLi
Lenke til kommentar

En ting jeg ikke helt skjønner, er hvordan folk klarer og drepe meg med et skudd fra Igla, når jeg flyr jet. Er jeg heldig får jeg disabla flyet, men får sjeldent kill.

Når jeg har 100% health på flyet, så 1-hitter de meg. :S Jetn flyr bare vidre og ser ikke skadd ut engang..

Den treffer kroppen din.

Stemmer. Det er en bug som skal fikses i neste patch.

Lenke til kommentar

Den treffer kroppen din.

Vil det da fikse samme problemet med Viper - Havoc fights hvor pilot/gunner dør om man blir skutt med rocket pods?

Lenke til kommentar

Den treffer kroppen din.

Liker egentlig buggen litt med tanke på at en igla treffer hodet ditt...... :D

Lenke til kommentar

Jeg digger battlefield, men etter 2-3 runder som varer 20 minutter orker jeg ikke mer. Andre spill kan jeg spille mye mer en 60 minutter i strekk.

Fargebruken i spillet, speiselt i B2K- pakken er tidvis meget slitsom. Og så hjelper det ikke at enhver lyskilde er sin egen supernova.

....

Er det lenge til neste patch kommer? Tenkte å prøve å spille litt igjen da. Det ser ut til at noe av randomnessen blir tatt bort og at det dermed blir litt mer spillbart.

Lenke til kommentar

Nobody knows. Selv ikke DICE virker det som. Eneste som er bekrefta er "før DLCen"...hva nå enn det betyr. 3 uker før, 3 minutter før?

Fargene i B2K er helt grusomme. Spiller nesten bare vanilla, mye p.g.a. fargene.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Fargebruken i spillet, speiselt i B2K- pakken er tidvis meget slitsom. Og så hjelper det ikke at enhver lyskilde er sin egen supernova.

....

Ja, fargene er litt grelle i B2K spesielt. Sharqi, Wake og Karkand er jo dødskjipe å spille på

Er det lenge til neste patch kommer? Tenkte å prøve å spille litt igjen da. Det ser ut til at noe av randomnessen blir tatt bort og at det dermed blir litt mer spillbart.

Bare jeg som dør (Bad luck) helt random, men oftere nå i det siste?

Har aldri tenkt over det, men det har blitt mange tilfeldige og uforståelige dødsfall nå i det siste ja.

Lenke til kommentar

Den treffer kroppen din.

Vil det da fikse samme problemet med Viper - Havoc fights hvor pilot/gunner dør om man blir skutt med rocket pods?

Ja rocket pods gjelder også i neste patch hvis jeg leste riktig + at vanlige rpg'er de uten lock ville destroye chopperet/jets med kun 1 skudd. Og masse annet som også blir fikset ;)

Lenke til kommentar

Bare meg som blir disconecta når jeg prøver og spille multiplayer?

Skjer her også av og til. Hvilken feilmelding får du i Battlelog? Går for det meste i "You have been disconnected from EA Online" her.

"game disconected: could jot join the server"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...