TCi Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Tenkte jeg bare skulle si noen ord om BF3,siden jeg nå har hoppet i det. Da betaen gikk var jeg veldig kritisk til både BF3 og Origin. Så mye at jeg valgte å boikotte EA totalt. I går krøp jeg til korset og skaffet meg BF3 pga. noen venner ønsket å spille det.Og faktisk har det blitt langt bedre. Kommer til å spille mye BF3 i de kommende dagene. Om noen har lyst å legge meg til så heter jeg xbyted på battlelog. Joiner gjerne gjengen her på noen kamper.Om dere vil ha en noob på laget 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=s9N853JrG_0 Hva FAEN har dette med Battlefield å gjøre?? Dette ender jo bare i RPG/M320 fest utenlike, med mindre serverene banner de våpnene. Ødelegger alt som har med Battlefield og gjøre.. Dice burde skamme seg! Dette vil bare føre til at flere CoDfags kommer til og spille BF og ødelegge spill-miljøet. Endret 13. mars 2012 av Papirkurven 5 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=s9N853JrG_0 Hva FAEN har dette med Battlefield å gjøre?? Dette ender jo bare i RPG/M320 fest utenlike, med mindre serverene banner de våpnene. Ødelegger alt som har med Battlefield og gjøre.. Dice burde skamme seg! Dette vil bare føre til at flere CoDfags kommer til og spille BF og ødelegge spill-miljøet. Nei, det kommer til å føre til at idiotene har en plass å samle seg slik at de ikke plager oss vanlige spillere. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Hehe, joda. Er jo sant det. ^^ Men fatter bare ikke hvorfor de ikke fokuserer på større maps. Kunne gjerne ha laget en remake av alle BF1942 og BF2 maps for min del, enn den dritten der.. Endret 13. mars 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Penger, enkelt og greit. Fordi de vil trekke alle de 12 millionene eller så som kjøpte COD spillene. Og jeg sier Nei takk til remakes av BF2 og 1942 maps om de holder samme "kvaliteten" som B2K mappene. Som på ingen måte føles like bra eller like store som de originale de er basert på. Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det mest negative jeg ser med ny DLC med kart, er at det vil splitte opp community enda mer. Vi gikk tilbake til kun vanilla maps pga det var det folk ville spille, og om du kjører b2k maps, vil ikke folk kunne joine via "quick play". Irriterende at de pusher ut mer DLC i stedet for å faktisk fikse spillet skikkelig og bygge opp brukermassen. Jalla backend kravet til EA gjør at serverne dropper alt av spillere også. 2 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Forstår ikke helt problemet med den filmen. Du velger hvilken server og hvilken bane du spiller på. Flere valg er alltid bra. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Problemet er at de lager DLC packs med baner som ikke har noe som helst med Battlefield og gjøre. Det er det som irriterer meg. Vist du har spillt Battlefield 2 og 1942 osv. skjønner du hva jeg mener. "Indoors maps" har absolutt ingenting med Battlefield og gjøre. Da spiller jeg heller CSS. Er lei av alle mapsa på BF3 nå og har lyst på flere STORE maps. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Er lei av alle mapsa på BF3 nå og har lyst på flere STORE maps. Det kommer nok i neste DLC til høsten - Armored Kill. Det blir sikkert kult, men skulle gjerne hatt den nå! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 hvor mange DLC pakker skal det komme? og skal alle koste penger? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Problemet er at de lager DLC packs med baner som ikke har noe som helst med Battlefield og gjøre. Det er det som irriterer meg. Vist du har spillt Battlefield 2 og 1942 osv. skjønner du hva jeg mener. Har spilt alle ... Allikevel ser jeg ikke problemet. Litt greit med variasjon. Ikke alltid man vil spille en kamp som varer kanskje 45 min. I verste fall er de jo underholdende. Endret 13. mars 2012 av TCi Lenke til kommentar
laurell Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 hvor mange DLC pakker skal det komme? og skal alle koste penger? 3 stk. https://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654779687790751/ Tipper de koster 120,- hver.. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Den første med CQB er litt "meh", men nr 2 med tankser, det gleder jeg meg til! 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg tipper disse trange kartene kan være meget underholdende dersom man er 4-8 bekjente som har lyst til å spille mot hverandre. Det kan tidvis bli kjedelig med få folk på store kart. Men 16 stykker på så små kart.. Det blir bare kaos og ingen taktikk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det eneste jeg fikk ut fra traileren til neste expo var RPG, Nade og M320 spam. Blir nok helst bare kaos med veldig mange spillere løpende rundt i alle retninger med nade knappen inne. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Conquest Large 64 mann + Close quarters... hjelp.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 SVD + kobra + grip + silencer... Sykt effektivt tenkte jeg skulle få alle unlocks til alle våpen, og hadde knapt brukt svd'n før, og så egentlig ikke frem til å bruke semi sniper, men den var dødelig effektiv på mid range på karankad! Min favoritt også, men liker PK-AS da jeg får bittelitt zoom. Har også brukt PK-A med hell i det siste. SKS, 4x scope, silencer Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg har nå spilt BF3 i 213 timer og noen minutter uten å teste ut HC mer enn to-tre ganger etter å ha gått inn på feil server. Kan noen fortelle meg om det er store forskjeller mellom HC og normal? Jeg vet selvsagt om de rent tekniske forskjellene, men jeg lurer på f. eks. om det er mer/mindre camping, om det er balansert, om taktikk faktisk funker osv osv. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=s9N853JrG_0 Hva FAEN har dette med Battlefield å gjøre?? Dette ender jo bare i RPG/M320 fest utenlike, med mindre serverene banner de våpnene. Ødelegger alt som har med Battlefield og gjøre.. Dice burde skamme seg! Dette vil bare føre til at flere CoDfags kommer til og spille BF og ødelegge spill-miljøet. Battleroom? Edit: Endret 13. mars 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=s9N853JrG_0 Dette vil bare føre til at flere CoDfags kommer til og spille BF og ødelegge spill-miljøet. Hey folkens! Jeg er en " Codfag" fordi jeg har spilt COD siden COD4! Jeg har også spilt BF vietnam, BF2 Specialforces, BF2, BFBC1, BFBC2, BF3 og heroes. ( Har også spilt 1943, men har aldri eid det ) Har altså spilt Battlefield i 8 År. Men jeg er vist en COD fag fordi jeg spillte cod. ( Jeg spiller ikke cod lenger etter MW3 kom ut.. forresten ) Edit: Innlegget mitt gir ingen mening.. Jeg elsker BF og elsket cod. Følte jeg ble kalt fag fordi jeg har spilt VELDIG mye cod Endret 13. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå