Vice Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det gikk plutselig en liten faen i meg, og jeg bestemte meg for at jeg skal ha Service Star 1 på alle klassene før jeg kommer til rank 45. Assault: Check, Engineer: Check, Support: Mangler ca 30,000 support score, Recon: Mangler ca 120,000. FML. Har prøvd å spille offensiv recon med en SMG eller hagle for å se om det hjelper, men siden Recon ikke har noen mulighet til å drepe motstandere bortsett fra primary + sidearm (MAV teller ikke), så går det trått. Dessuten har jeg også blitt tankshore i det siste, og dermed går det enda tråere, siden vehicle score ikke overføres til kit score. Sikkert greit for rankuphorer. Tja, for min del funket Metro ganske bra for å levle opp Recon. Brukte MP7 for kills og TUGS for spotting. Kan få ganske mye poeng på den måten. MP7 er riktignok grisedårlig for alt annet enn kloss hold, men siden alle i praksis bare camper rundt punkt B funker den finfint. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det gikk plutselig en liten faen i meg, og jeg bestemte meg for at jeg skal ha Service Star 1 på alle klassene før jeg kommer til rank 45. Metro(på hardcore)..... 4x sikte med sniperifler.. Just sayin' SKS'en funker jo bra til sånt, bare synd at det 4x-scopet man får først er så ubeskrivelig ræv, og ACOG ikke kommer før på slutten (siden det er et RU-våpen). De 10 første killene jeg fikk med det fikk jeg forresten uten scope i det hele tatt, den har ålreite ironsights og er vel stort sett egentlig bare en Recon-variant av G3 uten fullauto. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg kjøper nok alt av DLC uansett he he Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Noen som er flinke med jihad helicopter her? Jeg begynner å bli flink til å treffe tanksene nå, men rekker ikke å detonere C4 før helikopteret krasjer og da får jeg ikke noen kills selv om tanksen sprenges i fillebiter Er blitt litt inspirert av filmene til birgirpall.. Vanvittig moro å se på den karen der! 3 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Er blitt litt inspirert av filmene til birgirpall.. Vanvittig moro å se på den karen der! Bra jeg ikke er den eneste. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Han er jo fantastisk! :!: Absolutt et stort forbilde! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Noen som er flinke med jihad helicopter her? Jeg begynner å bli flink til å treffe tanksene nå, men rekker ikke å detonere C4 før helikopteret krasjer og da får jeg ikke noen kills selv om tanksen sprenges i fillebiter Er blitt litt inspirert av filmene til birgirpall.. Vanvittig moro å se på den karen der! Jeg liker bare å plante C4 på bilen min jeg.. Så ser jeg etter noen tanks.. Edit: Lo meg ihjel på en av Birigirpall sie videor. " Thanks for visiting KFC here´s your wing " så dreper han en dude i fallskjerm med vingen på flyet hahahahha Endret 12. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Claymore på panseret til jeep var ny Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg liker bare å plante C4 på bilen min jeg.. Så ser jeg etter noen tanks.. Edit: Lo meg ihjel på en av Birigirpall sie videor. " Thanks for visiting KFC here´s your wing " så dreper han en dude i fallskjerm med vingen på flyet hahahahha Ja, driver også med det men, tenkte jeg skulle ta det til neste nivå med jihad helikopteret.. kommer ofte noen friske kommentarer i chatten da Birgirpall må være en av de flinkeste spillerne som legger ut videoer på youtube! Veldig bra "how to helicopter" filmen hans også.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Eneste problemet med jihad helikopter er at det er særdeles mye sløsing med heli, men ellers meget underholdende på en ellers trøtt mandag Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Er enig i den så jeg pleier kun å drive med dette på servere med kort vehicle respawn. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 LOL, når vi snakker om helikopter. Sjekka nettopp stats. 15 mer kills med Z11 så har jeg har mer kills med hvert scout chopper enn begge attack helikopterene til sammen... Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Det gikk plutselig en liten faen i meg, og jeg bestemte meg for at jeg skal ha Service Star 1 på alle klassene før jeg kommer til rank 45. Metro(på hardcore)..... 4x sikte med sniperifler.. Den amerikanske versjonen av 3.4X-siktet har et helt overlegent retikkel i forhold til det meste annet. Man mister litt forstørrelse, men det er egentlig bare en fordel såfremst man har god aim. Jeg skulle ønske BF3 hadde et 2-2.5X scope, samt 2X IRNV. The more the merrier. EDIT: Wow. Bare wow. Nå kan EA seriøst brenne i helvete. Må bytte masse passord for sikkerhets skyld etter dette, og Origin godtar ikke mellomrom i passord. Noe mer hjernedødt skal man faenmeg lete lenge etter. EDIT2: "The password value cannot exceed 16 characters." GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EDIT3: Det kom heller aldri noen form for bekreftelse på at passordet faktisk ble endret, så siden sto og lastet i evigheter mens jeg drev og byttet frem og tilbake mellom passord for å finne ut hva som faktisk var blitt registrert. FY FAEN jeg sitter igjen med en følelse av at EA må være et lett mål for hackere. Kanskje de ønsker å bli hacket av en eller annen grunn? Endret 12. mars 2012 av Sencured Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det gikk plutselig en liten faen i meg, og jeg bestemte meg for at jeg skal ha Service Star 1 på alle klassene før jeg kommer til rank 45. Metro(på hardcore)..... 4x sikte med sniperifler.. Den amerikanske versjonen av 3.4X-siktet har et helt overlegent retikkel i forhold til det meste annet. Man mister litt forstørrelse, men det er egentlig bare en fordel såfremst man har god aim. Jeg skulle ønske BF3 hadde et 2-2.5X scope, samt 2X IRNV. The more the merrier. EDIT: Wow. Bare wow. Nå kan EA seriøst brenne i helvete. Må bytte masse passord for sikkerhets skyld etter dette, og Origin godtar ikke mellomrom i passord. Noe mer hjernedødt skal man faenmeg lete lenge etter. EDIT2: "The password value cannot exceed 16 characters." GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA fuck fuck fuck fuck.... Skal jeg bare ta sjangsen.. Var mer hellfragger jeg var på men.. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) fuck fuck fuck fuck.... Skal jeg bare ta sjangsen.. Var mer hellfragger jeg var på men.. Jeg leste i kommentarfeltet at noen var forsøkt "hacket" allerede. Bytt passord på alle sider med samme passord som du hadde på Battlefield.no. EDIT: Og for de som eventuelt skal bytte massevis av passord i dag: Endret 12. mars 2012 av Sencured Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Aldri ta sjansen. Bytt passord. Åja, og bruk kondom... Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Vel, man finner knapt en nettside idag som ikke krever stor bokstav, liten bokstav, tall og i mange tilfeller også tegn i passordet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jo men begynn med stor bokstav og inkluder ett tall i passordsetningen, så er du langt på vei. "Portveien 2 var min favoritt på barneTV når jeg var liten." Der har du ett sterkt passord - så fremt at du ikke hyler om hvor mye du liker portveien 2 på facebook veggen din o.l. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Men den er vel nesten ikke linket til noe annet. Brukte ikke det nromalet nicket eller hoved e-post på BF.no Edit: DEN GAMLE databasen. Er ikke så altfor lenge siden jeg lagde account på bf.no Endret 12. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jo men begynn med stor bokstav og inkluder ett tall i passordsetningen, så er du langt på vei. "Portveien 2 var min favoritt på barneTV når jeg var liten." Der har du ett sterkt passord - så fremt at du ikke hyler om hvor mye du liker portveien 2 på facebook veggen din o.l. Selv om det bare er et eksempel, så er det der et unødvendig langt passord der man risikerer å glemme plassering av tall og store bokstaver (og tenk på login via mobil etc). Det tar cirka 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 år (antall nuller (10^114) her er kalkulert og ikke tilfeldig) for en vanlig PC å knekke det passordet, det er ikke nødvendig med et så sikkert passord. "jeg vil ha en blå ballong" er lettere, kortere og likevel overkill, og dersom en PC prøver å knekke passordet ved å generere ord fra ordbøker er sannsynligheten liten for at det er den norske ordboka som blir fulgt (det er en Å der). Men tilbake til slagmarken... Jeg ser at mange som legger ut miner legger tre og tre sammen klynger, men personlig så foretrekker jeg å spre minene mine ut over et større område. Dersom jeg ikke har det veldig travelt, prøver jeg å legge minene i skygger, mellom steiner på veien, akkurat etter bakketopper og så videre slik at disse skal være vanskelige å se for kjøretøyer som kommer i full fart. På brua på Strike at Karkand legger jeg ofte miner i skøytene som går på tvers av brua, tre miner på et skøyt og tre på et annet. Som regel er det bare jeeps som blir helt ødelagte, men også en og annen tanks/LAV blir hardt skadet her siden minene er ganske vanskelige å se. Eventuelt legger jeg minene akkurat der kjøretøy må stå for å cappe flagg (flagg D på samme kart er svært vanskelig for tankser, her må de parkere nesten oppå flagget. Fun fun fun å legge miner her). Hvilke erfaringer har dere andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå