Vice Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hadde det vært mod-tools til BF3 hadde nok noen laget en Project Reality mod, og det hadde sikkert blitt mye av det Sencured skriver! Synd Dice ikke har planer om å slippe noe mod-tools, men om de sier at enginen er for avansert osv. så stemmer det sikkert. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA... erm, nei. For avansert for mod commuinity? Ta en pølse DICE. De gir ikke ut mod-tools fordi det ville skade DLC salget deres at commmunity kunne lage maps og modeller og mods selv. Enkelt og greit. Utrolig trist og arrogant da BF2 i bunn og grunn har sitt utspring fra BF1942 community moden "Desert Combat". Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Mange av tingene du nevner har mye med realisme å gjøre, anbefaler Arma 2. NoPryl er en gjeng som spiller taktisk med Acemod (en mod som gjør ting mer realistisk). Der kan du jo være med for å se om det faller i smak. Det er vel noe av det emr realistiske man får som inkluderer kjøretøy Arma 3 kommer snart også. Commander skulle kommet tilbake ja, og personlig likte jeg det gamle klassesystemet bedre enn det nye. Engi som har smg osv. Klassene blir ikke så misbrukt da. Ja, noen av punktene ville ha gjort spillet mer realistisk, det er sant. Men jeg mener mitt hovedpoeng var å få mer variasjon i spillet; ulike værforhold kunne favorisert ulike taktikker for hver nye runde, vann i våpen etter svømmetur ville gjort kryssing av elver vanskeligere (dette er bare teit i dag), og justering av optikk ville gitt en muligheten til å perfeksjonere oppsett av våpen i forhold til hvordan man ønsker å spille hvert enkelt kart (justering av optikk in-game, vel og merke, er for pur realisme og kanskje vanskelig å holde styr på). Det kan umulig være veldig vanskelig å gjøre justeringer på de ulike motorene til spillet slik at det kan genereres enkle forandringer fra runde til runde slik at hvert kart ikke alltid føles som det samme gamle. Spesielt vær, muligens forutenom vind, bør være relativt enkelt å generere. Et kart i knallsol kan gjøre det vanskelig for snipere, og sola er jo bare en enkelt lyskilde som er definert som et punkt på himmelen og bør være latterlig enkel å flytte - eller fjerne helt og lage natt! I regnvær kan gress og grusvei gi dårligere feste og favorisere asfaltdekke. Selvsagt, det er mulig at værforhold kan føre til svært ubalanserte kart enkelte ganger (spesielt i Rush), så det må selvsagt vurderes fra kart til kart hvilke vær- og lysforhold som skal tillates. Men det kan umulig være så veldig vanskelig å få til. Det tar lang tid å utvikle og designe kart, så for DICE sin del må det være en stor fordel om de klarer å presse ut flere utgaver av det som i utgangspunktet er akkurat samme kartet. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Commander skulle kommet tilbake ja, og personlig likte jeg det gamle klassesystemet bedre enn det nye. Engi som har smg osv. Klassene blir ikke så misbrukt da. Commander var revolusjonerende da den kom og hadde veldig mye å si for laget når den ble brukt riktig. Litt trist at denne ikke nå finnes lenger og BF3 i bunn og grunn bare er et vanlig FPS med mange forskjellige våpen 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Å stille inn optikk på hor og ver hadde strengt tatt ikke vært så vanskelig. Det er bare snakk om 4 nye knapper på skjerm eller oppsett. Og i selve spillmotoren kan jeg ikke tenke meg at det er særlig vanskelig å progge inn. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Noen som vet om avstandsmåleren og bulletdrop beregninga i scopet er korrekt? *Bilde* Hotlinking fra BF3-Blog funka dårlig. Hadde vært ganske sweet, men hadde vel blitt en del kluss mtp. forskjellige våpen osv. Endret 10. mars 2012 av N1ko Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 de avstandsmålerne skal vel i utgangspunktet være korrekte men de føles langt ifra alltid det. Spillte på gulf en gang hvor jeg låg på C og skaut mot en sniper på toppen av hotellet ( G?). Såg ut som det var mange hundre meter unna så jeg la siktet an på 400m. Kula gikk laangt over og ikke før den var nedi 100-200 traff jeg. Det virket veldig feil. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 De er riktige slik at hvis du har sniper A og sikte B så er linje C korrekt på D meter. Men det er jo litt variabler, da. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 føles ikke alltid rett ihvertfall, nå tenker ikke jeg på sniper siktene heller da. Er det noen andre som opplever syk lagg på bf3 ikveld? var inne på en server hvor det lagget noe sykt for alle, når eg skifta så var det helt umuligt der og. Selv om pingen var 40 når eg startet. Når eg gikk ut gikk det opp til 200. Heeeelt umulig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hadde det vært mod-tools til BF3 hadde nok noen laget en Project Reality mod, og det hadde sikkert blitt mye av det Sencured skriver! Synd Dice ikke har planer om å slippe noe mod-tools, men om de sier at enginen er for avansert osv. så stemmer det sikkert. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA... erm, nei. For avansert for mod commuinity? Ta en pølse DICE. De gir ikke ut mod-tools fordi det ville skade DLC salget deres at commmunity kunne lage maps og modeller og mods selv. Enkelt og greit. Utrolig trist og arrogant da BF2 i bunn og grunn har sitt utspring fra BF1942 community moden "Desert Combat". Hvis jeg ikke husker helt feil så ansatte jo DICE mange av folka fra DC modden... så ja. Sykt dårlig måte å behandle community. For avansert my ass.... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 føles ikke alltid rett ihvertfall, nå tenker ikke jeg på sniper siktene heller da. Er det noen andre som opplever syk lagg på bf3 ikveld? var inne på en server hvor det lagget noe sykt for alle, når eg skifta så var det helt umuligt der og. Selv om pingen var 40 når eg startet. Når eg gikk ut gikk det opp til 200. Heeeelt umulig. Har pinga villt idag vi også, og har badass linje. Utrolig plagsomt, har krasja litt osv pga det. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 jup. gidder ikke prøve igjen idag. Kjætt når du løper 10 meter og plutslig flyr bakover igjen om og om igjen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Lurer på hva som er galt Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 de avstandsmålerne skal vel i utgangspunktet være korrekte men de føles langt ifra alltid det. Spillte på gulf en gang hvor jeg låg på C og skaut mot en sniper på toppen av hotellet ( G?). Såg ut som det var mange hundre meter unna så jeg la siktet an på 400m. Kula gikk laangt over og ikke før den var nedi 100-200 traff jeg. Det virket veldig feil. Husk at du skyter oppover, da er bulletdrop mindre enn om du skyter rett frem. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 hmm det har jeg faktisk ikke tenkt på Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Mange av tingene du nevner har mye med realisme å gjøre, anbefaler Arma 2. NoPryl er en gjeng som spiller taktisk med Acemod (en mod som gjør ting mer realistisk). Der kan du jo være med for å se om det faller i smak. Det er vel noe av det emr realistiske man får som inkluderer kjøretøy Arma 3 kommer snart også. Commander skulle kommet tilbake ja, og personlig likte jeg det gamle klassesystemet bedre enn det nye. Engi som har smg osv. Klassene blir ikke så misbrukt da. Ja, noen av punktene ville ha gjort spillet mer realistisk, det er sant. Men jeg mener mitt hovedpoeng var å få mer variasjon i spillet; ulike værforhold kunne favorisert ulike taktikker for hver nye runde, vann i våpen etter svømmetur ville gjort kryssing av elver vanskeligere (dette er bare teit i dag), og justering av optikk ville gitt en muligheten til å perfeksjonere oppsett av våpen i forhold til hvordan man ønsker å spille hvert enkelt kart (justering av optikk in-game, vel og merke, er for pur realisme og kanskje vanskelig å holde styr på). Det kan umulig være veldig vanskelig å gjøre justeringer på de ulike motorene til spillet slik at det kan genereres enkle forandringer fra runde til runde slik at hvert kart ikke alltid føles som det samme gamle. Spesielt vær, muligens forutenom vind, bør være relativt enkelt å generere. Et kart i knallsol kan gjøre det vanskelig for snipere, og sola er jo bare en enkelt lyskilde som er definert som et punkt på himmelen og bør være latterlig enkel å flytte - eller fjerne helt og lage natt! I regnvær kan gress og grusvei gi dårligere feste og favorisere asfaltdekke. Selvsagt, det er mulig at værforhold kan føre til svært ubalanserte kart enkelte ganger (spesielt i Rush), så det må selvsagt vurderes fra kart til kart hvilke vær- og lysforhold som skal tillates. Men det kan umulig være så veldig vanskelig å få til. Det tar lang tid å utvikle og designe kart, så for DICE sin del må det være en stor fordel om de klarer å presse ut flere utgaver av det som i utgangspunktet er akkurat samme kartet. Helt enig. Det skulle vært forskjellige værforhold på de forskjellige banene, samt nattbrett og snøbrett MED SNØFALL! Det blir fort monotont slik det er nå. Det kan da ikke være så vanskelig å få til, og jeg regner med dette er noe mange også vil ha. Endret 10. mars 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Må ha vinter-camo, da... Skulle forresten være mulig å sette valgt camo per brett i stedet for per klasse. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Ja, vintercamo må til da. I Singleplayer spiller man vel i tordenvær når man på toppen av en bygning, noe som var rimelig fett om jeg ikke husker feil. En liten video som viser hvordan det kunne vært, dog så ville jeg nok hatt en helt nytt brett med snø, ikke snø på eksisterende map. Endret 10. mars 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 hvorfor kan man ikke se egen ping når man er inne på en server ? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Ja, vintercamo må til da. I Singleplayer spiller man vel i tordenvær når man på toppen av en bygning, noe som var rimelig fett om jeg ikke husker feil. En liten video som viser hvordan det kunne vært, dog så ville jeg nok hatt en helt nytt brett med snø, ikke snø på eksisterende map. hvis noe sånt skulle kommet i spillet måtte det ha vært i en tillegspakke tror jeg, DICE vill ikke tjene mer penger på å legge til noe sånt og dermed kommer de ikke til og gjøre det :/ men liker ideen Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 hvorfor kan man ikke se egen ping når man er inne på en server ? Spørre en eller annen random fjott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå