Karmany. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 De samme på det meste? Jeg har ikke to våpen med samme kombo omtrent! Ser man på hva de forskjellige attachmentsene tilbyr så er det stort sett Kobra, frontgrip og silence man bør bruke. Disse er en overlegene på de fleste AR, carbines og LMGer. Nåja. Frontgrip er vel og bra på både AR og carbines, men bipod er overlegen på LMG. Silencer er no dritt på mid/long range, så den bør kun brukes på close/mid range våpen. Og cobra.. det er jo sugent på alt annet enn close combat. Det du har lista opp er jo bare for close combat... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Det var en svært snever måte å tenke på ja. Spesiellt med tanke på hvor individuell valg av optikken er i dette spillet. Kan ikke fordra kobra selv f.eks. Ender som regel opp enten med ACOG, Foregrip og Heavy barrel for våpnene som brukes på lang rekkevidde og HOLO, Foregrip og enten HB eller laser (noen ganger flashlight hvis jeg blir irritert av andre spilllere ) Silencer liker jeg absolutt ikke. Mye p.g.a. hvordan den hemmer på lengre avstander. Men for alt vi vet så¨spiller han bare bazaar/metro Endret 9. mars 2012 av MrLee Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg spiller stort sett på de fleste baner, både store og små og må si me enig i at komboen kobra - grip - silencer er badass. Bruker det på alle våpen og klasser utenom recon. Det gir meg som regel fordelen med å ikke bli oppdaget på minimapet og jeg kan snike meg inn på folk helt awesome, ender som regel med top 3 plass hver gang også Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Er alle våpen i BF3 (og alle andre skytespill, for øvrig) innskutt på 0 meter? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) PP-19 har jo lavest skade av alle SMG. Du må ha 10 hits i kroppen for å få kill. Gleder meg til at attachments blir mer sidestilt. Det føles så bortkastet med alle valgene når det alikevel er stort sett de samme man må bruke. PP-19 er digg på close combat! en av de bedre spør du meg. Endret 9. mars 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 genialt å bli aim king med 5 kill og 0 dead på 76%. spilte bare maks 10 min og fikk fienden servert på sølvfat i bygninger på Wake island. brukte G53 med iron sikte. dette siktet er mye bedre enn unlock syns jeg. ellers så er shell med tank bare så genial. mye bedre enn LMG. ett skudd, en kill. den er også som alle vet, veldig bra på helikopter. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg har også stort sett forskjellig, avhengig av klasse. Jeg lurer dog på om man får noe ut av å bruke underslung rail på Assault Rifles sånn at GL "sitter fast". Raskere switch tilbake fra GL til AR. Marginalt raskere andre veien. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Er alle våpen i BF3 (og alle andre skytespill, for øvrig) innskutt på 0 meter? De fleste er vel det ja. Er jo ikke alle skytespill som har kulefall(rart ord ) heller. Red orchestra har stillbare siktemidler, det er vel det eneste spillet jeg har prøvd med noe sånt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Tror nok det har noe med at 100 meter i ett spill som BF3 egentlig er ganske langt. Skjønt større maps ville løst det Endret 10. mars 2012 av MrLee Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Er alle våpen i BF3 (og alle andre skytespill, for øvrig) innskutt på 0 meter? De fleste er vel det ja. Er jo ikke alle skytespill som har kulefall(rart ord ) heller. Red orchestra har stillbare siktemidler, det er vel det eneste spillet jeg har prøvd med noe sånt. Det er jo egentlig ganske dumt... Avstandene i spillet skulle vært korrekte (det tror jeg nemlig ikke at de er) og så skulle man kunne velge hvilken avstand våpnene skulle vært innskutte på. Fremtidige ønsker for Battlefield-serien: Justerbar optikk i deployment screen, eventuelt også in-game dersom neste punkt er med: Enkelte kart med vindavdrift i varierende grad. Ikke at jeg ønsker en veldig varierende og uforutsigbar vind in-game, men at det under lasting av kart genereres en vindretning og -styrke (fra vindstille til frisk bris). Annet vær, f. eks. regn som også varierer fra runde til runde på noen kart (alle kart trenger ikke vær og vind). Gjørmete veier tilsier vanskelige kjøreforhold, og svømmer man over ei elv bør våpenet ikke fungere med en gang man kommer på land igjen (realisme tilsier kanskje lang tid, men for spillets skyld kanskje 2-4 sekunder). Kraftig nedjustering av "marksman"-bonusen Recons får av headshots, og heller gi klassen bedre spotte-ferdigheter (evt redusere dette hos andre klasser) og flere poeng for spotting. Per dags dato er det veldig vanskelig å vinne en runde som sniper uten å utelukkende skyte andre snipere fra langt hold. Dette bør balanseres slik at Recons faktisk kan fungere slik navnet på klassen tilsier. Gjøre noe for å øke gjennomsnittlig avstand vi spillere vanligvis skyter på. I virkeligheten mener jeg å huske at en gjennomsnittlig skuddveksling foregår på 200 meters hold, i BF3 tror jeg det er rundt 30 meter og alt for mye close quarters. Dersom bipods fungerer bedre etter neste patch kan problemet allerede være løst. I samme slengen bør Suppression gjøres noe med, slik at man faktisk får noe ut av å gi dekningsild. Gjeninnfør "commander" fra BF2. Supply drop må selvsagt være med, men UAV ser jeg helst ikke kommer tilbake siden recons bør stå for spottingen. Vehicle drops avhengig av kart. Fjern Mortar og la commander stå for bombardementet. Flere squads (bør fikses i BF3 også). Dersom en full 64-spillers server har en eller flere låste squads er det ikke plass til alle. Grusomt irriterende, men jeg skjønner intensjonen bak. Flere typer flagg og flere kart uten uncaps. Erstatter man uncaps/hovedbaser med "hovedflagg" som trekker fienden for f. eks. tre ganger så mange tickets per minutt, samt at spillere får flere poeng både for å beskytte og kapre disse flaggene, kan man på en relativt lett måte få mer variasjon fra kart til kart (se for dere Firestorm der begge hovedbasene kan kapres). Dersom man forutenom "vanlige" flagg har en til type flagg kan dette være en mindre verdt "utpost" som ikke gir annet enn max 1 jeep og fungerer mest som et spawnpoint litt unna selve slaget. Dette bør selvsagt ikke gjelde alle kart, men er ment som en ny game mode, og dersom det lar seg gjøre mtp balanse kan dette også være noe som bestemmes under generering av kart (f. eks. 50% sjanse for at kartet har to flagg som hovedbase i stedet for to uncaps). Med enkle grep kan DICE lage mer variasjon i spillet. Mulighet for en server å sette maks antall spillere per klasse. Admin kan for eksempel på en 64-slots server bestemme at det skal være maks fem recons per lag og fritt resten eller kanskje maks ti av hver klasse (maks åtte ville betydd at de siste som logger på serveren ikke har noe valg enn å velge det som er ledig). Eventuelt kanskje også mulighet for maks X per klasse per squad. Sjanse for å bli slått over ende av eksplosjoner. Jeg har lyst å bli blåst over ende av en tanks som sprenger veggen ved siden av meg, lande på magen to-tre meter unna, være veldig omtåket, snu meg rundt og være usikker på hvem som er fienden og hvem som er allierte. Jeg vil se en tåkete silhuett over meg og lure på om vedkommende rekker ut en hjelpende hånd eller holder på å stikke kniven i brystkassa på meg. Haha. Lista over hvem som dreper hvem med hva er helt håpløs og henger opptil flere minutter etter på 64-spillers servere. Gi denne litt mindre font, utvid med 2-3 ekstra linjer og la den gå i real-time. Det er bedre å ikke få med seg alt når det går fort unna enn å lese hva som skjedde for tre minutter siden. Det må også være mulighet for å skjule denne lista på lik linje som man kan skjule chatten. Jeg har nevt før at squad-bonuser bør være større, og det mener jeg fortsatt. Spesielt poeng for kill assist, savior/avenger kill, heal og resupply bør økes når det gjelder squad members. Øk også squad order og legg til en bonus for å cappe flagg sammen med squad members (20 poeng per squad member gir 60 ekstra poeng for å cappe dersom resten av squadden også er der). Squad leader bør miste stillingen dersom vedkommende ikke gir en ordre i løpet av rundens første minutt, og stillingen bør gå til en annen i squaden. Økt effektivitet av laser designation. Per nå er det eneste som fungerer effektivt at man sitter tre stykker i tanks og bruker Guided Shells og VoIP, og dette er latterlig effektivt. SOFLAM og Javeling og så videre med randoms fungerer ikke i det hele tatt. Sukk. Nok et tilfelle av tastaturdiaré. Etter første linje fortsatte det bare å renne på... Håper noen er enige eller uenige med det jeg har å si og er villige til å skrive noen ord om det. 5 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Fair nuff, men det du sitter igjen med da er et spill som 90% av BF3-spillerne ikke ville klart å spille 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Hadde det vært mod-tools til BF3 hadde nok noen laget en Project Reality mod, og det hadde sikkert blitt mye av det Sencured skriver! Synd Dice ikke har planer om å slippe noe mod-tools, men om de sier at enginen er for avansert osv. så stemmer det sikkert. Endret 10. mars 2012 av N1ko 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Er multiplayer nede nå? Får ikke opp battlelog. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Er multiplayer nede nå? Får ikke opp battlelog. Battlelog laster hos meg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 men om de sier at enginen er for avansert osv. så stemmer det sikkert. Neppe. Lite som kommer dra DICE om dagen som er til å stole på. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Er alle våpen i BF3 (og alle andre skytespill, for øvrig) innskutt på 0 meter? De fleste er vel det ja. Er jo ikke alle skytespill som har kulefall(rart ord ) heller. Red orchestra har stillbare siktemidler, det er vel det eneste spillet jeg har prøvd med noe sånt. Det er jo egentlig ganske dumt... Avstandene i spillet skulle vært korrekte (det tror jeg nemlig ikke at de er) og så skulle man kunne velge hvilken avstand våpnene skulle vært innskutte på. Fremtidige ønsker for Battlefield-serien: *snip* Sukk. Nok et tilfelle av tastaturdiaré. Etter første linje fortsatte det bare å renne på... Håper noen er enige eller uenige med det jeg har å si og er villige til å skrive noen ord om det. Mange av tingene du nevner har mye med realisme å gjøre, anbefaler Arma 2. NoPryl er en gjeng som spiller taktisk med Acemod (en mod som gjør ting mer realistisk). Der kan du jo være med for å se om det faller i smak. Det er vel noe av det emr realistiske man får som inkluderer kjøretøy Arma 3 kommer snart også. Commander skulle kommet tilbake ja, og personlig likte jeg det gamle klassesystemet bedre enn det nye. Engi som har smg osv. Klassene blir ikke så misbrukt da. Endret 10. mars 2012 av Mammakamelen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hadde det vært mod-tools til BF3 hadde nok noen laget en Project Reality mod, og det hadde sikkert blitt mye av det Sencured skriver! Synd Dice ikke har planer om å slippe noe mod-tools, men om de sier at enginen er for avansert osv. så stemmer det sikkert. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA... erm, nei. For avansert for mod commuinity? Ta en pølse DICE. De gir ikke ut mod-tools fordi det ville skade DLC salget deres at commmunity kunne lage maps og modeller og mods selv. Enkelt og greit. 2 Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Så sant så sant. Penger > Community Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Så sant så sant. Penger > Community Dessverre. Penger styrer alt. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Så bugga spill, å startet opp spillet er nok til å irritere meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå