bigggan Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 var ivertfall ikke der før runden startet. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har spilt på servere hvor det står INF only, men er forsatt kjøretøy der. Så må sitte og mase på folk at de ikke skal bruke de.. Har ennå ikke vært i en match med bare jeeps. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har nå spilt ~90 timer, og begynner å bli litt lei + at jeg ikke har så god tid lenger. Er det mulig å selge spillet selv om det er på orgin, eller må man da selge hele kontoen? -wamp Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Yes, da blir det BF3-compo på TG http://www.arcticnova.org/no/article/7375 Lenke til kommentar
frds Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Konge! Skulle ønske jeg kunne delta. Edit Nå er jeg så lei av å jakte på knife medaljen, litt over halveis, men det tar litt tid Nekter å spille på knife only, hva oppnår jeg med det da? Endret 8. mars 2012 av frds Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nå er jeg så lei av å jakte på knife medaljen, litt over halveis, men det tar litt tid Nekter å spille på knife only, hva oppnår jeg med det da? Tja, hva oppnår du med en "knife medalje" uansett? 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 10,000 XP samt virtuell heder og ære av og å ha alle medaljer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Savner ville knivdesperado-øyeblikk jeg hadde i BF2 og BC2. type 17 knifes i en runde og sånn. Det var tider det. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Blir jo bedre post patch da man kan dra kniven fortløpende og dreper på 2 sveip. Tror det blir ett bra kompromiss på kniving mellom COD kniv og den uendelige BF3 animasjonen. Apropo patch, noen som vet mer om ETA på den eller? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Nope. OG jeg er pissed. DLC kan de gi ETA på, men ikke en forpult patch som burde vært her før Jul.. Forøvrig: Jeg spår store problemer med å spille i dag grunnet ME3 launch. Noen som har prøvd seg enda? Endret 8. mars 2012 av MrLee 2 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hvor mane av dere kommer til å kjøpe neste DLC Close Quarters? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Vil ikke, men jeg frykter de kommer til å innkludere unlock våpen som er OP som man "må" ha selv i vanilla for å være kompetitiv (sykt idiot avgjørelse om de gjør det, men vil ikke utelukke at de er idioter). Fordelen er at "CODfags" vil flokke til slike servere og man da slipper folka som egentlig ikke vil spille BATTLEFIELD på de vanlige serverene/mappa. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 klarer meg meeeeeeeeeeeget fint med M16A3 og M27 IAR Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Likte M27 i Alpha, men har ikke likt den siden. Da foretrekker jeg heller RPK'n. :/ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 MG36 med holo, foregrip og laser ftw Eller G36C med holo, foregrip og laser. Eller HK416 med ACOG, foregrip og heavy barrel. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 M240'en er jo skummelt digg da! I de andre klassene bytter eg hele tiden men er mange gode alternativer. Bare litt leit at noen våpen blir nærmest for dårlige med mindre du har foregrip på de. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hmm, BF3 Close Quarters ja. Jeg lukter mange granater, hagler med eksplosiv ammo og M240. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg skulle ønske DICE la til noen skikkelig gamle våpen fra første og andre verdenskrig som man kunne unlocke enten ved veldig høy rank eller ved å gjennomføre en assignment. Disse måtte selvsagt ha vært dårlige i forhold til de mer moderne våpnene som vi allerede har tilgjengelig, altså være ganske ubalanserte og ment å brukes for moro skyld eller de gangene man føler for en utfordring. I motsetning til M1A1(?) som faktisk fungerte helt greit i BC2. Å unlocke Luger P08 ved rank 45+50, for eksempel, hadde vært rått. Eller Mosin-Nagant etter 100 timer som Recon... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå