claes Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvis det blir slik som bl.a BC2 og MoH og flere andre spill fra EA har vært i det siste så er alle spillene i første "batch" eller hva man kan kalle det, Limited Edition. Så hvis man ikke forhåndsbestiller det eller kjøper det tidlig så vil man måtte kjøpe det (back to karkand/vip kode/etc) utenom Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvis det blir slik som bl.a BC2 og MoH og flere andre spill fra EA har vært i det siste så er alle spillene i første "batch" eller hva man kan kalle det, Limited Edition. Så hvis man ikke forhåndsbestiller det eller kjøper det tidlig så vil man måtte kjøpe det (back to karkand/vip kode/etc) utenom Uten sammenligning forøvrig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Kunne sikkert sett igjennom for å finne svaret her, men hva om man kjøper igjennom steam, får man bare vanlig utgave da? Og må kjøpe DLC kartpakken utenom? Og evt bruke litt tid på å unlocke våpen? For det er vel ingenting som er exclusive? Jepp, man får Limited Edition via Steam også. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvilket betyr at "limited edition" merket har mistet all betydning. "Launch edition" eller noe skulle de kallt det. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 "Special Edition" hadde kanskje vært bedre. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er jo limited som i begrenet tidsperiode Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tøft! Synd jeg ikke blir hjemme i morgen, håper å få med meg live feeden, og følger nok med på tråden fra mobilen... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 BF3 er selvfølgelig representert over banneret Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Mandag, 21.30 Du og meg dataskjerm, du og meg. 5 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Noen som har testa origin beta? BATTLEFIELD 3™ LIMITED EDITION En helt ny slagmark - Den prisbelønte serien dundrer inn i en fjern fremtid. Jordens poler truer med å dekke hele kloden, og sivislisasjonene presses stadig nærmere ekvator i en total krig om de få gjenværende ressursene og hver meter som er igjen av beboelig land. Titaner hersker i himmelrommet - Disse enorme svevende festningene fungerer som hjemmebaser. I den første helt nye spillvarianten i Battlefield-universet, jobber lagene sammen om å ødelegge fiendens Titan. Et mektig futuristisk arsenal - Utkjemp fremtidens krig med våpen som skarpskytterrgeværet NK-1000 Type 2, livsfarlige hjelpemidler som SD-8 Accipiter Drone og nestegenerasjonsfremkomstmidler som L-5 Riesig Battle Walkers. Tilpass soldaten din - Bygg opp egenskapene til soldaten din som du selv vil med mer enn 1500 kombinasjoner i det nye ferdighetssystemet - kjemp som skarpskytter/sanitetssoldat, opplaringsingeniør og masse annet. Lås opp fremtiden - Battlefield 2142™ har fem ganger så mange oppgraderinger som Battlefield 2, med mer enn 40 grader, inkludert spesielle kommandøroppgraderinger. Først så syntes jeg bare att det virka litt merkelig, men midt i teksten så gikk det opp ett lys for meg. :!: Endret 5. juni 2011 av Karmany1234 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Haha, hvor sto det? Står jo nederst 2142... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det er beskrivelsen av BF3 på Origin! :!: Det er en oppdatering til EADM om du ikke vet hva Origin er. Gjør EADM mer likt steam med venner osv. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Holder på å innstalere BF2 nå! gleder meg til å varme opp til BF3! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Holder på å innstalere BF2 nå! gleder meg til å varme opp til BF3! Ja bruker selv bare BF2 isetdefor BC2 når eg skal trene litt nå Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvorfor trene på grus, når du skal spille på gress? 3 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Noen som har testa origin beta? BATTLEFIELD 3™ LIMITED EDITION En helt ny slagmark - Den prisbelønte serien dundrer inn i en fjern fremtid. Jordens poler truer med å dekke hele kloden, og sivislisasjonene presses stadig nærmere ekvator i en total krig om de få gjenværende ressursene og hver meter som er igjen av beboelig land. Titaner hersker i himmelrommet - Disse enorme svevende festningene fungerer som hjemmebaser. I den første helt nye spillvarianten i Battlefield-universet, jobber lagene sammen om å ødelegge fiendens Titan. Et mektig futuristisk arsenal - Utkjemp fremtidens krig med våpen som skarpskytterrgeværet NK-1000 Type 2, livsfarlige hjelpemidler som SD-8 Accipiter Drone og nestegenerasjonsfremkomstmidler som L-5 Riesig Battle Walkers. Tilpass soldaten din - Bygg opp egenskapene til soldaten din som du selv vil med mer enn 1500 kombinasjoner i det nye ferdighetssystemet - kjemp som skarpskytter/sanitetssoldat, opplaringsingeniør og masse annet. Lås opp fremtiden - Battlefield 2142™ har fem ganger så mange oppgraderinger som Battlefield 2, med mer enn 40 grader, inkludert spesielle kommandøroppgraderinger. Først så syntes jeg bare att det virka litt merkelig, men midt i teksten så gikk det opp ett lys for meg. :!: Det finnes ikke noe beta enda. Men gjerne provide link der du fant det der. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Det finnes ikke noe beta enda. Men gjerne provide link der du fant det der. Joda, det gjør det. http://www.origin.com/download Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Det finnes ikke noe beta enda. Men gjerne provide link der du fant det der. Joda, det gjør det. http://www.origin.com/download Min ble auto-oppdatert Bedre bilde: The E3 2011 Live Show, Day 1 starts in: 1 days 12 hours 25 minutes 34 seconds Endret 6. juni 2011 av Gabbe Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Lurer på hvor mye den plassen kostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå