Macklemore Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Nå kl 12 i Norge er det 29 000 spillere på Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hva er ditt BF3's værste øyeblikk? Jeg trur mitt må være en gang jeg lenge ventet på å få sitte i Viperen. Fikk endelig pilot plassen, tok av og kom opp i et par titalls meter. Snur helien i rett retning og plutselig ser jeg en av våre jagere snu mot meg og peile snuten sin rett i cockpiten min. Fyren hadde god tid på å unnamanøvrere så uhell var det nå ikke for WHAM der smallt han i meg, helien sprengte og han fløy lykkelig og fornøyd videre. Dæven da var jeg sinna. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Lurer på om jeg i det hele tatt greier å unlocke USAS før den blir nerfet. Den hederlige, gode siden av meg håper nei, mens den fandenivoldske "Nå skal dere faenmeg få"-siden håper ja Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg vurderer å teste den for første gang i dag. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Lurer på om jeg skal ta og skaffe 500 kills med USAS før den blir nerfet, bare for mastery dog tags. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 jeg skal konsekvent ikke bruke den før den blir nerfet, selv om jeg er rank 45 nå. 2 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 USAS 12 i Soldier of fortune 2 (hopp til 08.58) http://www.youtube.com/watch?v=3hBllNhf6IM&feature=related Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg vurderer å teste den for første gang i dag. Same. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ikke godt å si om de bruker en egen teller eller hva.. BF3 vs MW3 - PC http://www.gamestat.co.uk/ +75k online på det meste i BF3. Du mener vel +84k online. Daily Stats for Battlefield 3 - PC Peak Players (Monday). 84707 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Meh, det er ikke som om den blir ubrukelig etter nerfen. Den blir jo bare brakt ned på samme nivå som de andre våpnene. Nei da bruker jeg den heller etter patchen for å ikke være totalt douche med usas og frags. (ikke at jeg orker metro i lengden heller da, og det er bare der den er så sykt effektiv). Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 True that yo, men de fleste her bruker vel sjelden hagle, og sånn som den er pre-nerf er det jo kjapt og enkelt å få mastery på den. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 USAS 12 i Soldier of fortune 2 (hopp til 08.58) http://www.youtube.com/watch?v=3hBllNhf6IM&feature=related Haha, det spillet var awesome! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Lurer på om jeg i det hele tatt greier å unlocke USAS før den blir nerfet. Den hederlige, gode siden av meg håper nei, mens den fandenivoldske "Nå skal dere faenmeg få"-siden håper ja Tenkte jeg skulle spille litt med den i dag, har aldri brukt den før. For ett latterlig OP våpen...var en shotgun only server, som etterhvert ble til USAS only Var jo helt ville tilstander, men fun non the the less ! Ikke noe problem å levle dette våpenet raskt ihvertfall Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jo men da er man en douche Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Morsomt og spille med kompiser der alle har Usas + frags. Også ligger vi i et hjørne på metro og plaffer alt vi ser. ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Joina akkurat en server med 8000 ticks igjen... NOPE.. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ikke mer? prøv denne hvis du liker Caspian. Caspian Bare 60000 tickets. Kan love deg at du sitter å gulper på slutten Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Jada, veldig like teams... Havner alltid på slike teams. Endret 6. mars 2012 av Bundy Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ja, er ofte et ørnerede på den ene siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå