Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er ditt BF3's værste øyeblikk?

 

Jeg trur mitt må være en gang jeg lenge ventet på å få sitte i Viperen. Fikk endelig pilot plassen, tok av og kom opp i et par titalls meter. Snur helien i rett retning og plutselig ser jeg en av våre jagere snu mot meg og peile snuten sin rett i cockpiten min. Fyren hadde god tid på å unnamanøvrere så uhell var det nå ikke for WHAM der smallt han i meg, helien sprengte og han fløy lykkelig og fornøyd videre.

Dæven da var jeg sinna. :w00t:

Lenke til kommentar

Meh, det er ikke som om den blir ubrukelig etter nerfen. Den blir jo bare brakt ned på samme nivå som de andre våpnene. Nei da bruker jeg den heller etter patchen for å ikke være totalt douche med usas og frags. (ikke at jeg orker metro i lengden heller da, og det er bare der den er så sykt effektiv).

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg i det hele tatt greier å unlocke USAS før den blir nerfet.

 

Den hederlige, gode siden av meg håper nei, mens den fandenivoldske "Nå skal dere faenmeg få"-siden håper ja :p

 

Tenkte jeg skulle spille litt med den i dag, har aldri brukt den før. For ett latterlig OP våpen...var en shotgun only server, som etterhvert ble til USAS only :p Var jo helt ville tilstander, men fun non the the less ! Ikke noe problem å levle dette våpenet raskt ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...