Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Ifølge bf3stats.com så ligger jeg i verdenstoppen i å *ikke ragequitte" uansett hvor talentløse mitt lag er. Det gjenspeiles nok i K/D ratio og ikke minst i W/L ratioen. Jeg er sta og syns spillet er mye morsommere med litt motstand, er jeg tilfeldigvis på det laget som dominerer kraftig så begynner jeg bare å kjede meg til slutt, har akkurat null glede av a base/spawn-rape motstanderen.

Finished / played rounds percentage - 2 110 - 1% - 96.32%

Endret av Topguy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må øligge laaaangt nede på de statsa da jeg finner en annen server veldig fort hvis jeg nettopp har joinet og lagene er totalt ute av balanse. Jeg spiller ofte mye på 1000ticket servere btw så slikt vises gjerne godt. Ikke at det er noen gode unnskydlninger i og for seg, men jeg driter loddrett i andre, det er jeg som skal ha det moro!

Lenke til kommentar

Kills per minute, topp 13% (1.085 KPM)

Shots fired per minute, topp 43% (48.481 ShPM)

Noen med større avstand mellom disse to statsene her?

Ja,

Kills per minute	52 171	17%	1.014
Shots fired per minute	174 740	55%	43.521

Det jeg er desidert mest fornøyd med, på tross av en del timer TDM etter hvert, er denne:

Objective per minute	37 215	12%	26.353

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Får internett via en trådløs boks på veggen(bor der ingen trudde at nokon kunne bu)

Jeg får internettet mitt på samme måte, bor langt ut i gokk og kun nett via radio. Har vært dønn stabilt frem til i dag (lav ping, 1 ms jitter etc), men nå ble det helt plutselig forjævlig

Lenke til kommentar
Får internett via en trådløs boks på veggen(bor der ingen trudde at nokon kunne bu)

Jeg får internettet mitt på samme måte, bor langt ut i gokk og kun nett via radio. Har vært dønn stabilt frem til i dag (lav ping, 1 ms jitter etc), men nå ble det helt plutselig forjævlig

Oida, linja mi detter ut en gang annenhver måned. Gjerne 4 dager og slikt.

Lenke til kommentar

Herregud FAMAS er ett monster så fort du får skikkelig siktemiddel på den. Begynner også å forelske meg i SA80 med ACOG :)

Famas for shortrange maps som metro og grand bazar, canals og damavand, L85 for medium/lang type firestorm, casp og kharg. Funker gull.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Lurer på om hvem enn som skriver for Battlefield på twitter sender det som blir sagt videre?

Har fått respons på de 2 siste spørsmålene (Er mange de svarer på)

Mulig å "lagre" hvilken zoom du vil ha på kartet nedi hjørnet, for nå går den tilbake til nærmeste zoom etter man har dødd.

Og shock paddles som fungerer utrolig dårlig på fiender..

Lenke til kommentar

Lurer på om hvem enn som skriver for Battlefield på twitter sender det som blir sagt videre?

Har fått respons på de 2 siste spørsmålene (Er mange de svarer på)

Mulig å "lagre" hvilken zoom du vil ha på kartet nedi hjørnet, for nå går den tilbake til nærmeste zoom etter man har dødd.

Og shock paddles som fungerer utrolig dårlig på fiender..

1: Sikkert ansatte hos EA/Dice som har det som jobb som svarer på slikt, har blitt populært i den siste tiden.

2: Har vært etterspurt før, tror ikke det har kommet noen løsning dessverre.

3: Ta de hardt i nakken med shock paddles

Lenke til kommentar

Ifølge bf3stats.com så ligger jeg i verdenstoppen i å *ikke ragequitte" uansett hvor talentløse mitt lag er. Det gjenspeiles nok i K/D ratio og ikke minst i W/L ratioen. Jeg er sta og syns spillet er mye morsommere med litt motstand, er jeg tilfeldigvis på det laget som dominerer kraftig så begynner jeg bare å kjede meg til slutt, har akkurat null glede av a base/spawn-rape motstanderen.

Finished / played rounds percentage - 2 110 - 1% - 96.32%

Så har du spilt i 60 + timer og har 312 runder, det betyr jo nesten ingen ting :p

Gå litt opp i grader og timer så se rdu om det er like morsomt. Har over 100 timer og er dritlei folk som ikke kan spille taktisk., jeg for min del har bare raga litt under 100 runder på over 100 timer spilt :p

Lenke til kommentar

Har endelig begynt å komme meg, kan være til tider veldig ustabil når det kommer til form. En kveld kan veldig mye gå min vei, god aim og alt det der, noen dager går alt til helvete. Har har en lei tendens til å ofre meg for ofte når det kommer til Flag. Og når resten av laget ligger langt oppi fjellet med en sniper i hånden blr eg bare helt målløs over hvor lite de har skjønt av spillet. og disse møter jo man hele tiden også.

Lenke til kommentar

Så har du spilt i 60 + timer og har 312 runder, det betyr jo nesten ingen ting :p

Gå litt opp i grader og timer så se rdu om det er like morsomt. Har over 100 timer og er dritlei folk som ikke kan spille taktisk., jeg for min del har bare raga litt under 100 runder på over 100 timer spilt :p

Vet ikke helt hvilket hull i luften du tok de tallene ifra, jeg har over 180 timer spilletid og 750+ runder spilt. (Rank 57)

Lenke til kommentar

Jepp, pleier som regel aldri å stikke ut selv av eg game, som ofte ødelegger W/L og K/D til en vis grad. Nå er eg fornøyd med at eg holder meg der eg er, men har som mål å få den opp til 1,5. Men med den stilen eg kjører blir det vanskelig, blir for ofte Rambo fra min side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...