Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en update i Origin. Der sto det at..

* Game Add-Ons (DLC) can now be purchased and installed directly through Origin.

Hva var alternativet før dette? Er det her grunnen til at den siste patchen er så seint ute?

Tror man kjøpte DLC via den gamle nettbutikken til EA Store før.

Lenke til kommentar

Spiller TDM og Rush jeg når jeg er alene. CQ er kun med full squad med venner. Nå driver jeg bare å passer på at jeg får mastery ribbon og alle unlocks på de våpnene som skal nerfes i patch. :whistle:

Nerfes eller endres? Hvilke har du kommet frem til at nerfes? (nyfiken)

Lenke til kommentar

Syns egentlig jeg ikke får så stor spread når jeg skyter fullauto, kontra tapping. Det jeg gjør er å dra musa ned til venstre mens jeg skyter, som gjør at jeg får en god samling. Samlingen blir ja littegrann større kontra tapping, men igjengjeld så skyter jeg raskere.

Lenke til kommentar

USAS og AEK iallfall. USAS mister den latterlig ROF-en sin og AEK får økt rekyl. Husker ikke resten i hodet nå, men ta en titt på symthic sitt forum.

USAS kan brenne for min del. AEK har jeg unlocka alt på så den er grei :p

Men så er jeg ikke av typen som må bruke FOTM weapon heller da. G3 var like hyppig brukt etter nerf som før :p

Planen er alle unlocks på alle våpen først. Så dogtaggene, så bruke de våpnene jeg føler for :) Sniper rifler kommer til å bli hard på akkurat det så mulig jeg bare unlocker alt der og gir f. i dogtaggene.

Er det dogtags for pistoler?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Syns egentlig jeg ikke får så stor spread når jeg skyter fullauto, kontra tapping. Det jeg gjør er å dra musa ned til venstre mens jeg skyter, som gjør at jeg får en god samling. Samlingen blir ja littegrann større kontra tapping, men igjengjeld så skyter jeg raskere.

Taktikken min fra singleplayer-missionen "Rock and A Hard Place" (bevæpnet med M416 med ACOG mot en haug med russere), dvs 2 in the chest & 1 in the head, funker faktisk online også. Spesielt med ARs med ACOG.

Edit: Man velger altså singleshot fremfor fullauto.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Er det ikke utrolig irriterende å joine et game,

og innen man har fått joinet en squad ---- you lost the round! :hrm:

Det samme skjer jo motsatt vei også, men på langt nær ikke like ofte. My luck I guess. ;)

Neh, folk ser at de taper så leaver de. Da blir det plass på det tapende laget og man havnet som oftest der. Skjønner ikke hvorfor folk gjør det, bedre å få loss enn loss og quit. :L

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan glatt svare på det. Når laget er så jævlig drit at man ikke gidder å være med, quitter man så fort som f eller skifter lag. Jeg gidder ikke være på et alg som er helt håpløst. Spesielt support-klassen har en forbasket tendens til å ikke droppe ammo når man skriker etter det i lang, lang laaang tid. Jeg er ikke interessert i å være på slike lag, jeg blir så høggsint av slikt :D.

Lenke til kommentar

Jeg kan glatt svare på det. Når laget er så jævlig drit at man ikke gidder å være med, quitter man så fort som f eller skifter lag. Jeg gidder ikke være på et alg som er helt håpløst. Spesielt support-klassen har en forbasket tendens til å ikke droppe ammo når man skriker etter det i lang, lang laaang tid. Jeg er ikke interessert i å være på slike lag, jeg blir så høggsint av slikt :D.

Det er faktisk utrolig lett å snu en slik trend, hvis man kun er 2 stk som samarbeider. Jeg har opplevd å snu flere runder sammen med en kamerat. Tanks er som regel det beste å bruke i slike situasjoner på Conquest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...