Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryter man noen retningslinjer eller lignende om man sammen med en kompis spiller på training server og recapper baser etter tur for å unlocke litt småtteri til helikopter feks?

Spiller stort sett bare på 64 mann servere vanligvis, og der er det veldig kamp om da spessielt helikoptere, og skulle man være så heldig så man får tak i ett blir man jo skutt ned med en gang fordi man ikke har unlocka en dritt...

Lenke til kommentar

Rapporter på en saklig måte, og ikke whine, klag og bann på servern, så vil du se at de fleste admins tar tak i det på en saklig måte også.

Og om de ikke gjør det, da er du på feil server.

Folk klager over servere og admins hele tiden, sliter folk virkelig så mye med å finne seg 4-5 stabile bra servere med ok admins?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rapporter på en saklig måte, og ikke whine, klag og bann på servern, så vil du se at de fleste admins tar tak i det på en saklig måte også.

Folk klager over servere og admins hele tiden, sliter folk virkelig så mye med å finne seg 4-5 stabile bra servere med ok admins?

Ikke så lett når hele hjemmesiden deres er 100% Tysk.

Lenke til kommentar

Da er vi over på det med å finne seg servere som passer en selv.

Om de ikke har mulighet for ingame rapportering eller siden er lagt opp på en logisk måte, er det kanskje like greit å finne en annen server.

Ikke rettet mot deg, men jeg forstår meg ikke på folk som joiner non tube server f.eks og whiner på at folk har egne regler.

Det er så latterlig mange servere å velge iblant, alle bør klare å finne 4-5 som passer dem, og i verste fall, lei deres egen om dere er ute etter noe helt spesielt.

Lenke til kommentar

Du kan jo bruke http://translate.google.no/. De aksepterer sikkert at du stotrer litt på tysk.

Sorry Lami, så ikke at du allerede har foreslått det samme.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Translate.google.no :thumbup:

Men.. jeg så engang noen med dette "Razer" merket på dogtagen. Hvordan får man den? Når man registrerer/kjøper et Razer produkt eller?

De hadde en kampanje på noe slikt tidligere i alle fall ja.

edit: ser ut som det går enda: http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_IE/pd/productID.235050700/categoryId.35156900

edit 2: ser ut til at du får med alle BF3 branda razer produkter.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor pålitelig dette er, men om det er fake var det en ganske god idé. :)

New DLC BF3: Operation Freedom Fighter

Om det stemmer, så kommer det endel nye kjøretøy da...

Longbow, Linebacker, Stryker, Blackhawk, Alligator

Håper nesten det er ekte, for da får jeg endelig MG3 igjen :D

Og M24 for recons! Beste sniperrifla i hele BC2. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært attacker på Isla Inocentes og racka killstreaks av en annen verden med den.

Lenke til kommentar

Jeg klarer å lese i chatten, følge med på minimapet, høre folk som roper "MEDIC!", følge squad ordre, orientere, løpe rundt, ta flagg og ikke minst drepe fiender, alt dette på en gang. Jeg tror jeg må være overmenneskelig, for det virker som om majoriteten av alle som spiller verken følger med på kartet for å se hvilke flagg som blir angrepet, eller leser i chatten hvilke flagg som kommer til å bli angrepet.

Jeg spilte nettopp en runde (som gikk ganske bra, faktisk) der jeg følte at hele laget faktisk evnet å samarbeide, beskytte flagg, følge med i chatten og så videre. Selv de to med lav rank i squad-en var med på squad orders og hjalp skikkelig til og spilte en viktig rolle. Til tross for god og heroisk innsats, tapte vi.

Runden etterpå starter med at ingen spawner på G og tar hardware (vi snakker Strike at Karkand). Jeg dør, spawner der og tar BTR-90-en siden en annen spiller, som fort skulle vise seg å være en jævla idiot, tok tanksen. Først stopper han ved E, helt uten grunn - det var ingen fiender der. Jeg kjører forbi og opp til D siden jeg visste en tanks var på vei dit, noe jeg også hadde advart mot i chatten 30-40 sekunder i forveien. Jeg taper mot tanksen og dør, og skriver i chatten på ny hvor fiendens tanks er. Hva gjør tanksføreren? Jo, han svinger av før D og bortover den flate veien mot B. Jeg skriver noen obskøne greier med store bokstaver i chatten uten at det hjelper. Tanksen kjører sakte, sakte mot B og A, og blir sprengt i filler midt på den åpne veien i det den andre tanksen står på G og dreper meg enda en gang (selvsagt var jeg den eneste som spawnet her for å beskytte flagget). Jeg kaller alle for idioter, venter litt, ingen svarer (INGEN leser chatten), kaller de idioter en gang til og slo av spillet. Jesus fucking christ.

Dette synes jeg skjer hver eneste gang jeg spiller når klokka er godt over midnatt. Er det bare shitkids, fulle tenåringer og folk fra helt feile tidssoner som spiller nå?

Endret av Sencured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...