Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen andre som sliter med at spillet ikke starter når man trykker join? kommet etter origin oppdatering... :dontgetit:

funket for meg ved å "close game" og restarte origin.. styrte litt med det etter update.

Sliter med det samme, ble slitsomt når jeg spilte i går kveld.

Må se om det er noe administrator-tull at den ikke vil kjøre Battlefield 3 etter "kallet" den får fra battlelog.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snipere blir merket på kortet automatisk. Alle blir med mindre de har silencer.

Det er jo nøyaktig det samme som med etthvert annet våpen(uten silencer). Mortars blir permanent merket på kartet når de deployer.

At man i enkelte tilfeller blir nødt til å ta ut en mortar med en annen mortar ser jeg absolutt ikke problemet med. Det gjelder å tilpasse seg mest mulig. Om man ikke gidder å tilpasse seg forskjellige situasjoner så fortjener man å bli straffet for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snipere blir merket på kortet automatisk. Alle blir med mindre de har silencer.

Det er jo nøyaktig det samme som med etthvert annet våpen(uten silencer). Mortars blir permanent merket på kartet når de deployer.

At man i enkelte tilfeller blir nødt til å ta ut en mortar med en annen mortar ser jeg absolutt ikke problemet med. Det gjelder å tilpasse seg mest mulig. Om man ikke gidder å tilpasse seg forskjellige situasjoner så fortjener man å bli straffet for det.

Permanent markert har jeg aldri sett. Eneste markeringen jeg ser utenom når de skyter er at de blir en hvit markering slik som det blir på kartet et lite sekund etter man har plantet spawn beacon.

Lenke til kommentar

noen andre som sliter med at spillet ikke starter når man trykker join? kommet etter origin oppdatering... :dontgetit:

funket for meg ved å "close game" og restarte origin.. styrte litt med det etter update.

Sliter med det samme, ble slitsomt når jeg spilte i går kveld.

Må se om det er noe administrator-tull at den ikke vil kjøre Battlefield 3 etter "kallet" den får fra battlelog.

Fix: Hold inne Skift, høgreklikk på Origin. Egenskaper. Velg Kompatibilitet-fanen, huk av for "Kjør som administrator".

Lenke til kommentar

Jeg tror mortars kunne blitt mye kulere dersom splash-damage ble økt endel, mens treffsikkerheten ble senket. Da blir den digg mot clusters, men kan ikke brukes som sniper som det gjøres i dag.

Andre ting jeg kunne tenkt meg:

- Fjerne Straight pull bolt. DM skal ikke være autocannons.

- Mortar vises ikke på map når du bruker smoke. Drit å få counter-mortar i hodet fordi du smoker litt.

- Gjøre slik at enemy spots på kartet ikke vises live, men står stille der den ble spottet. Kan evt. være live så lenge du har LOS

- Points for smoke (vet ikke helt hvordan), og points for å defende armed m-com. Gjevnt over mer poeng til indirekte støtteting, selv om noe av det kan være vanskelig å få til.

Samt å få til et godt system mot base-rape. Kunne godt tenkt meg NPC-er som beskytter basen, på de kartene det hadde vært aktuelt.

Lenke til kommentar

Ikke manuelt nei, men løste seg etter 3 restarter. Nå må jeg bare få fikset skjermkortet så ikke pc'en skrur seg av midt i et gamet

Vil et GeForce 8800 ultra kunne dra bf3 ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Ja, med mesteparten på high. Resten av maskinen teller selvfølgelig også.

Resten av maskinen har ingen problemer med bf3. Er bare skjermkortet som har tatt delvis kvelden, så har jeg et 8800 ultra liggende. Med 480'et jeg bruker nå så skrur pc'en seg av etter toppen en time med spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...