Dellers Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Én ting skal EA ha - Origin er utrolig kjapp til nedlastinger. Første gang jeg har funnet noe som bånner linja mi som er 70 mbit. 9 MB i sekundet står det respekt av, i motsetning til de fleste andre steder hvor maks er 1,5 MB. Rekker jo knapt å ta seg et glass vann før spillet er lasta ned! Endret 2. mars 2012 av Dellers Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 23 er beste streak jeg har. Kjørte MBT en hel runde og ble reparert av to kompisser som endte på sikker 0/10 i K/D. Når dere nevner det med at man ikke kan deploye mortar i uncap, så ser jeg muligheten for ekstrem baserape uten muligheten til countermortar. Både Damavan og Metro i rush kan komme til å lide ganske heftig av dette. Den beste løsningen imo er å gi Mortar limited ammo, og enten gjøre at man ikke kan restocke den eller ha den på samme gadgetslot som ammokit. @Vice, grunnen til at jeg bruker sniperrifle er at jeg synes det er mye morsommere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Ser to Little Birds der. åja, small mode. Bah, bare CQ Large her i gården. d.v.s. "Skikkelig" battlefield Endret 2. mars 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Noen som har hatt problemet med at man blir "kicked from the game" ved at man går ut av fullscreen/minimerer? kom etter at jeg reinstallerte spillet på en HDD istedet for SSD. om jeg blir ringt på skype eller at Windows mener at det er på tide å oppdatere går jeg ut av fullskjerm og blir kicked etter få sekunder.. litt irriterende da jeg er innom battlelog og andre ting mellom kampene.. Edit, Leif was here Endret 2. mars 2012 av Flacid Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det samme skjer med meg flacid, og har skjedd helt siden release forøverig... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 I Rush kan attackers bruke mortar effektivt, spesielt på de kartene der M-COm står under åpen himmel. Spamme røyk og eksplosiver annenhver gang rett på en M-COM, så får man nok kills mens man samtidig skaper dekke for de som skal arme. Fordel om laget er med på det og bruker IRNV. Når dere nevner det med at man ikke kan deploye mortar i uncap, så ser jeg muligheten for ekstrem baserape uten muligheten til countermortar. Både Damavan og Metro i rush kan komme til å lide ganske heftig av dette. De aller fleste kartene kan lide av det, faktisk. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Sant, spamme objektive med mortar funker på de fleste mapsa. Tipper attacker i rush hardcore blir nærmest umulig på noen maps? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 -The M224 Mortar can no longer be deployed in an area that is out of combat for another team Dette er helt feil.... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Patchen er ikke implementert enda, så det funker nok fortsatt. Edit: Med mindre du mener at du er sterkt uenig i at det skal implementeres. Endret 2. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det som skjer og det det betyr er at vi kan nå ta ut fiendlig mortar med å gå til dem og skyte de ned. Og ikke bare måtte bruke mortar for å ta ut mortar. 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Det stemmer, men om attackers blir pusha tilbake til spawn så vil defenders kunne deploye mortar, men ikke attackers.Og på noen maps har man ikke line of fire til spotsa der defenders vil deploye mortar. Ser for meg mange kjipe situasjoner (spesielt på metro og damavand) hvor alle som pusher frem blir sprengt i filler av mortar. Men nå er man jo også defenders da, så camping er litt lov. Endret 2. mars 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er vel servere hvor du blir kicket hvis du dreper fiende som er i "safe-zone"? Mortar har jo ikke så stor splash-damage, og tar jo lang tid å reloade, så bør jo være greit å komme seg ut av deploy. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nå er ikke firing rate på mortars så forferdelig høy, og erfaringsmessig er det omtrent 1 person per lag som gidder å bruke den, så i bunn og grunn ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Det samme skjer med meg flacid, og har skjedd helt siden release forøverig... forbaska irriterende. i tillegg bruker erstatningsdisken jeg bruker nå (forøvrig 10 år gammel) vanvittig lang tid på å loade nye maps så spillet er godt i gang før jeg kan håpe på å få være med. men ingen tips til hvordan overnevnte kan fikses? det var ikke sånn når jeg hadde det installert første gangen :S lurer på om det kan ha noe med at Firefox og BF ligger på samme disk? sikkert ikke men.. Ny SSD er på vei og på den blir det kun BF3 og Windows! Edit, dette hører nok hjemme i den andre tråden sånn egentlig. menmen Endret 2. mars 2012 av Flacid Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Snipere blir merket på kortet automatisk. Alle blir med mindre de har silencer. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Er det noen måte å få fikset sensen på SOFLAM? Den er så helt forferdelig lav. Justerer jeg aim sensen opp blir det jo helt forferdelig å skyte... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Da er det greit med en gaming-mouse, hvor du kan justere følsomheten med å bare trykke på en knapp. 2 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg sitter fortsatt på en Intelli 3.0 mus Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 noen andre som sliter med at spillet ikke starter når man trykker join? kommet etter origin oppdatering... Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 funket for meg ved å "close game" og restarte origin.. styrte litt med det etter update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå