Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Én ting skal EA ha - Origin er utrolig kjapp til nedlastinger. Første gang jeg har funnet noe som bånner linja mi som er 70 mbit. 9 MB i sekundet står det respekt av, i motsetning til de fleste andre steder hvor maks er 1,5 MB. Rekker jo knapt å ta seg et glass vann før spillet er lasta ned!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

23 er beste streak jeg har. Kjørte MBT en hel runde og ble reparert av to kompisser som endte på sikker 0/10 i K/D. :p

Når dere nevner det med at man ikke kan deploye mortar i uncap, så ser jeg muligheten for ekstrem baserape uten muligheten til countermortar. Både Damavan og Metro i rush kan komme til å lide ganske heftig av dette.

Den beste løsningen imo er å gi Mortar limited ammo, og enten gjøre at man ikke kan restocke den eller ha den på samme gadgetslot som ammokit.

@Vice, grunnen til at jeg bruker sniperrifle er at jeg synes det er mye morsommere. :)

Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemet med at man blir "kicked from the game" ved at man går ut av fullscreen/minimerer? kom etter at jeg reinstallerte spillet på en HDD istedet for SSD.

om jeg blir ringt på skype eller at Windows mener at det er på tide å oppdatere går jeg ut av fullskjerm og blir kicked etter få sekunder.. litt irriterende da jeg er innom battlelog og andre ting mellom kampene..

Edit, Leif was here :ph34r:

Endret av Flacid
Lenke til kommentar

I Rush kan attackers bruke mortar effektivt, spesielt på de kartene der M-COm står under åpen himmel. Spamme røyk og eksplosiver annenhver gang rett på en M-COM, så får man nok kills mens man samtidig skaper dekke for de som skal arme. Fordel om laget er med på det og bruker IRNV.

Når dere nevner det med at man ikke kan deploye mortar i uncap, så ser jeg muligheten for ekstrem baserape uten muligheten til countermortar. Både Damavan og Metro i rush kan komme til å lide ganske heftig av dette.

De aller fleste kartene kan lide av det, faktisk.

Lenke til kommentar

Det stemmer, men om attackers blir pusha tilbake til spawn så vil defenders kunne deploye mortar, men ikke attackers.Og på noen maps har man ikke line of fire til spotsa der defenders vil deploye mortar. Ser for meg mange kjipe situasjoner (spesielt på metro og damavand) hvor alle som pusher frem blir sprengt i filler av mortar.

Men nå er man jo også defenders da, så camping er litt lov. :p

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Det samme skjer med meg flacid, og har skjedd helt siden release forøverig...

forbaska irriterende. i tillegg bruker erstatningsdisken jeg bruker nå (forøvrig 10 år gammel) vanvittig lang tid på å loade nye maps så spillet er godt i gang før jeg kan håpe på å få være med.

men ingen tips til hvordan overnevnte kan fikses? det var ikke sånn når jeg hadde det installert første gangen :S

lurer på om det kan ha noe med at Firefox og BF ligger på samme disk?

sikkert ikke men..

Ny SSD er på vei og på den blir det kun BF3 og Windows!

Edit, dette hører nok hjemme i den andre tråden sånn egentlig.

menmen

Endret av Flacid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...