Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte fra play.com til 332kr elns inkl. 25% gebyr.

Bestilte fra game.no 349,- totalt inkl. frakt. Personlig mener jeg dette er norges beste spillbutikk for øyeblikket. Ingen slår dem på pris og jeg får alltid spillet på utgivelsesdagen eler dagen etter.

men det er ikke limited edition, kjøp heller fra komplett 349+29kr frakt :)

Lenke til kommentar

Bestilte fra play.com til 332kr elns inkl. 25% gebyr.

Bestilte fra game.no 349,- totalt inkl. frakt. Personlig mener jeg dette er norges beste spillbutikk for øyeblikket. Ingen slår dem på pris og jeg får alltid spillet på utgivelsesdagen eler dagen etter.

men det er ikke limited edition, kjøp heller fra komplett 349+29kr frakt :)

Det stod "limited edition" på et eget banner da jeg bestilte der for noen uker siden. Uansett er alle forhåndsbestillinger "limited editition" etter det jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar

Så nå er to gamemodes mer eller mindre confirmed til BF3. Team Deathmatch som det er blitt nevnt men også Rush. Hvis noen så PWNED Ep7 på youtube så tror jeg kanskje han ene kartdesigneren røpte noe han ikke hadde lov til å si, for han ble spurt om man kunne spille forskjellige modes på Karkand (han var med på å designe orginale karkand, og hjelper til på bf3 karkand) da svarte han "yes you can play rush on karkand".

Forresten, hva er team deathmatch?

Han hadde nok aldri sagt det om han ikke fikk lov :) Var vel mer en exclusive info de fikk ut av det intervjuet

Lenke til kommentar

Kunne sikkert sett igjennom for å finne svaret her, men hva om man kjøper igjennom steam, får man bare vanlig utgave da? Og må kjøpe DLC kartpakken utenom? Og evt bruke litt tid på å unlocke våpen? For det er vel ingenting som er exclusive?

Lenke til kommentar

Tor nok det blir mulig å forhåndsbestille på steam også, dvs Limited Edition før det blir utgitt. Slik var det med Crysis 2. Og helt sikker andre spill.

Edit: anngående komplett.no, dette står merket i rødt:

Ved betaling med kredittkort kan spillet sendes med brevpakke for 29,- i hele Norge (maks 1kg)"
Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Ikke alle er limited edition, sente mail til elkjop og fikk svar at det var standard edition. BF3 på Dustinhome koster 293kr, så jeg tror også det er standard edition.

Det går ikke ann å IKKE få tak i denne back to karkand/limited Edition før etter Release. Dette står på EAs egen side/BF3 blogg. Er nevt flere ganger.

Finner dog ikke posten ATM, nærmeste er:

Anyone who preorders Battlefield 3 will receive our first themed expansion pack at no extra charge

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/05/10/Back-to-Karkand.aspx

Når det gjelder Dustinhome vet jeg ikke. Jeg har iallefall lest at standard edition ikke finnes før etter release. Så-eh :S

Men om man da bestiller stanard edition har noen driti på spaden. For limited edition er free-for-charge.

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Det skal være umulig å få tak i standard edition før etter lansering ja. Jeg ville tro at EA ikke sender ut standard edition før de har fått sendt ut alle limited edition-kopiene. Det er tross alt meningen at denne utgaven med ekstrainnhold skal fungere som en belønning for de som velger å forhåndsbestille spillet, og dermed investere i et produkt de ikke kjenner. Om noen butikker da skulle være så frekke å legge ut mulighet for forhåndsbestilling av vanlig utgave, ville nok EA Games blitt noget irritert på dem, da det går utover EAs offentlige ry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...