MrLee Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Helt enig. dette vil bare føre til flere idioter som egentlig burde spillt COD som springer rund med bolt action rifler og skal "quickscope". Skal man være aggresiv recon så har man PDWer og Hagler. 870'en er jo allere 1hk på kort avstand. Skal man regjere på lang avstand skal man faen ha noen ulemper om noen faktisk klarer å snike seg innpå folk. Og som tidligere nevnt. Det er DET MAN HAR SIDEARM TIL!! Hvis de skal ha 1hk i overkroppen på kloss hold så må de også ha: 1. stor random spread på hip fire. 2. stor random spread mens man zoomer inn til scope. 3. helst 0.5 sek. delay på reduksjon på spread etter man har zoomet inn, slik det var i BF2. Der kunne man nemlig ikke skyte med en gang og forvente at kula gikk dit man ville. - dette vil forebygge quickscoping. 4. "overkroppen" må faen ikke være stor. Da kan det være det er relativt ok. Endret 1. mars 2012 av MrLee 1 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hansifansi er herved en sopp, gi tilbake tagsen min din nøøøøøørd Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Personlig har jeg lagt merke til et tilsynelatende ganske stygt problem for min egen del: Svært ofte så taper jeg skudddueller dersom jeg ikke får inn headshot, selv om jeg begynner å skyte først. Greit nok, jeg har ikke spilt så mye BF3, men synes det går mistenkelig dårlig mange ganger, sammenlignet med tidligere BF utgaver som jeg spilte. Det ligner på lagg-problemer, men siden jeg som regel spiller på servere med ping mellom 20 & 50, så burde pingen være OK. Men i det siste har jeg opplevd to stygge episoder som egentlig bekrefter at det er noe rart. Begge gangene ble jeg drept av tanks på ganske nærme hold og det veldig rare er at jeg begge gangene følte at jeg hadde relativt god tid til å sikte inn med RPGn, men mens jeg sikter begynner dødsanimasjonen min plutselig. Et halvt sekund senere ser jeg at T90/M1 skyter og det står at jeg ble drept av T90/M1. VELDIG irriterende & håpløst. (serveren hadde ca. 22 i ping) Opplever også mange ganger at jeg får flere treffindikatorer på meg etter å ha passert et vegghjørne(mur). 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 @MrLee, aggresiv recon er ikke-eksisterende i BF3. De har ingen våpen eller gadgets som gjør at det er noe vits i det hele tatt å være recon når man skal være aggresiv. Dette var en enorm skuffelse for utrolig mange spillere, og Dice fikser det nå slik at flere spillere skal være fornøyde. Ffs, recons har ikke motionsensor ballen en gang. Dice sa det selv, de ville gjøre recon til en mer allsidig klasse, men sånn som den er nå så kan de bare rename den til sniper... Syntes du hvirkelig det er bedre å møte en support som gunner deg ned med LMG fordi de er imba som faen, enn at en spiller med skill klarer å drepe deg med sniper? Det er ikke aggressive recons som burde gå tilbake til COD, det er hele gjengen av supports... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hvorfor sier du dominere? Selv om en sniper har oneshot/kill på kloss hold så vil de ikke dominere. De vil bare ha en sjanse. Bommer de på et skudd så er de fucked, og det er ikke snakk om å ha en sjanse mot et flertall av fiender. Som nevnt, man har sidearm for nærkamp. Som sniper så skal man heller ikke befinne plutselig seg blant et flertall av fiender. Om man plutselig ligger alene med fiender på alle kanter innenfor kort avstand så har man tatt noen grove strategiske feilvalg og bør bli straffet for det deretter. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er jo fult mulig å spille aggresivt med recon uten å bruke hagle eller PDW. Alltid når jeg spiller recon bruker jeg m39 med acog - da er jeg treffsikker på middels lang avstand (Ser sjeldent snipere som bidrar på avstander over 300 m) og jeg kan lett ta Assault/Engineer/Support i CQC. Å skulle bruke bolt action rifler i CQC i 2012 er mer urealistisk enn noe annet som har skjedd i BF-hitorie spør du meg. Som så mange andre har sagt; Bruk sidearm! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ffs, recons har ikke motionsensor ballen en gang. Dice sa det selv, de ville gjøre recon til en mer allsidig klasse, men sånn som den er nå så kan de bare rename den til sniper... What? Recon kan fungere som både sniper på store kart og i nærkamp på ekstremt små kart som feks. Metro. Det høres ganske allsidig ut utover en vanlig sniperklasse om du spør meg... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) 4. Dette kommer i patchen. Står vel at dersom man treffer i overkroppen, så får man en "chance to kill". Men one-shot-snipere på kort hold er hvertfall en effektiv måte å rasere spillbalansen på. Om man blir overrumplet på kort hold med sniperbørse så SKAL man være relativt sjanseløs. Det er jo derfor man har sidearm. Problemet er at de som spiller snipere forventer å få det beste av alt: De skal kunne dominere på langt hold, på medium og på kort. Det sier seg selv at der er fullstendig idiotisk. For noe tull. Sniper riflene har så mange ulemper ved seg fra før av at det skulle bare mangle at man skal få en sjangse til å overleve om man møter noen på kloss hold. Oneshot i brystet på avstander under 15m er langt fra OP. Og alt du ramser opp MrLee er vel slik spillet er. Endret 1. mars 2012 av Skrujernet Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er jo fult mulig å spille aggresivt med recon uten å bruke hagle eller PDW. Alltid når jeg spiller recon bruker jeg m39 med acog - da er jeg treffsikker på middels lang avstand (Ser sjeldent snipere som bidrar på avstander over 300 m) og jeg kan lett ta Assault/Engineer/Support i CQC. Å skulle bruke bolt action rifler i CQC i 2012 er mer urealistisk enn noe annet som har skjedd i BF-hitorie spør du meg. Som så mange andre har sagt; Bruk sidearm! Hva er urealistisk med å bruke bolt-action rifler i CQC? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det går tregt å lade om og de er lange og veldig uhåndterbare. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 For noe tull. Sniper riflene har så mange ulemper ved seg fra før av at det skulle bare mangle at man skal få en sjangse til å overleve om man møter noen på kloss hold. Hæ, og ulempene til Sniperrifle er? At man ikke kan kjøre fullauto over hele kartet? Har du heller ikke hørt om sidearm? 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) @Barista Bob Hørtes mere ut som det er LMGs du snakker om. Ta M249, den veier 10kg loaded og er 1.039 mm lang. AW L96 veier 6.5kg og er 1.180 mm lang. Sniper rifler er like realistiske som LMGs i CQC. Tar jo relativt mye lengre tid å reloade M60 også... Endret 1. mars 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 ... Opplever også mange ganger at jeg får flere treffindikatorer på meg etter å ha passert et vegghjørne(mur). Har ikke noe fornuftig svar på det første du lurte på, men kan fortelle deg at cirka 90% av gangene jeg dør, er det etter jeg har runda hjørnet og tror jeg er trygg. Sinnsykt irriterende, og siden det var sånn i BF2 også - samtidig som jeg var sint liten fjortis - kan jeg innrømme at tastaturet har mista et par knapper som følge av lett raseri. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ved den lange, trange bakgaten "bak" A på Strike at karkand, helt ved enden i sør, like ved trappen, står en propanflaske som det går an å plassere en bipod på. Bare et tips for de som har lyst å gå ut med stil. 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 For noe tull. Sniper riflene har så mange ulemper ved seg fra før av at det skulle bare mangle at man skal få en sjangse til å overleve om man møter noen på kloss hold. Hæ, og ulempene til Sniperrifle er? At man ikke kan kjøre fullauto over hele kartet? Har du heller ikke hørt om sidearm? Herregud. Om du ikke kan skjønne deg på ulempene med sniperrifle, men bare skjer fordeler er det ikke noe vits i å diskutere saken med deg. Hva hter du på Battlelog forresten, vil gjerne se statsene dine. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 4. Dette kommer i patchen. Står vel at dersom man treffer i overkroppen, så får man en "chance to kill". Men one-shot-snipere på kort hold er hvertfall en effektiv måte å rasere spillbalansen på. Om man blir overrumplet på kort hold med sniperbørse så SKAL man være relativt sjanseløs. Det er jo derfor man har sidearm. Problemet er at de som spiller snipere forventer å få det beste av alt: De skal kunne dominere på langt hold, på medium og på kort. Det sier seg selv at der er fullstendig idiotisk. For noe tull. Sniper riflene har så mange ulemper ved seg fra før av at det skulle bare mangle at man skal få en sjangse til å overleve om man møter noen på kloss hold. Oneshot i brystet på avstander under 15m er langt fra OP. Og alt du ramser opp MrLee er vel slik spillet er. muligens alt utenom punkt 4. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Herregud. Om du ikke kan skjønne deg på ulempene med sniperrifle, men bare skjer fordeler er det ikke noe vits i å diskutere saken med deg. Hva hter du på Battlelog forresten, vil gjerne se statsene dine. Virker heller som om det er du som ikke skjønner deg på ulemper med sniperrifle. Poenget er at en sniperrifle skal ha tildels store ulemper! Dette for å veie opp de store fordelene. (Hva har forøvrig BF3 battlelog stats med sniperbalanse å gjøre?) 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Sniper rifler har store ulemper uansett om de får oneshot/kill. Det er at de har en firerate some er en hundredel av de andre våpnene. Damage skal IKKE være ulempen. Om man greier å treffe på ett skudd på kloss hold burde man faen meg bli rewarda for det. Og btw, hvilke store fordeler? Range? Du kan godt smelle på et 8x scope på assault rifla di. Endret 1. mars 2012 av N1ko Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hansifansi er herved en sopp, gi tilbake tagsen min din nøøøøøørd +1 Han tok nettop mine! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Sniper rifler har store ulemper uansett om de får oneshot/kill. Det er at de har en firerate some er en hundredel av de andre våpnene. Damage skal IKKE være ulempen. Om man greier å treffe på ett skudd på kloss hold burde man faen meg bli rewarda for det. Og btw, hvilke store fordeler? Range? Du kan godt smelle på et 8x scope på assault rifla di. Har uansett ikke samme damage eller rekkevidde som sniper rifler .Og da tenker jeg på random spread. Sniper rifler har drop de også ja, men mye, mye mer forutsigbar og de dropper bent og foutsigbart, i motsetning til andre våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå