Jekay Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har bare en ting å si til det, Patetisk. 5 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 CQ metro 64p er _litt_ morsomt i små perioder! Er ganske morsomt å bare stå å noobe med m320 å slenge inn trippelkill etter trippelkill. Men spiller det som sagt veldig skjeldent, man blir fort lei Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Klarer ikke bli sint når jeg blir drept av folk med USAS/Reddot/Ext mag/Frag ammo lenger. Det er bare så deilig å få Nemesis kill på dem med QBB'en som hevn. Endret 29. februar 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Om man blir sint av USAS-fragging så er det vel kanskje på tide å komme seg vekk fra rulletrappa i metroen, ja? 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Aha.. så det går ann å se hva andre i squaden bruker som sq unlock ja.. ikke sett før nå. Nå kan jeg faktisk bruke squad unlocken litt mer taktiskt. Blir det liv i stovo! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Æsj, nå lagde jeg en uvenn. Hadde fullt heli og vingla når jeg skulle lande for å plukke opp en. En klikka mentalt og begynte å rante og skyte på flyet masa om at jeg skulle komme meg ut av heli, så viglet jeg over han og teamkilla. 1 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 er det noen update eg har gått glipp av? spelet kræsjer i hytt å pine! aldri hatt det problemet før? hjelper det å reinstalere tru? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Tror jeg skal spille litt BC2 igjen. Mye bedre spill som ikke krever drittmye. Du blir jo den eneste i Europa da. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 WOHO Ingenting er bedre enn å practicatiooooon med apache på en tom BC2 server på Atacama Desert. Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Gah! Jalla MCOM defender ribbon, eneste jeg ikke har. Må drepe 4stk som er i prosessen med å aktivere mcom, på en runde. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 meh, TV2 serverene var som regel fulle av drittsekker uansett. Ja, men er synd at norges største BF2 community legges ned. Det er vel ikke sant? Jeg mener at våres første BF community Battlefield.no var større enn battle.no også under BF2 tida. Vet ikke om det som står på Battle.no er riktig. Battle.no (800+ medlemmer) Battlefield.no (23.300+ medlemmer) Ah my bad.. Det var ilallefall battle.no som førte meg hit så syns personlig det er veldig synd.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Gah! Jalla MCOM defender ribbon, eneste jeg ikke har. Må drepe 4stk som er i prosessen med å aktivere mcom, på en runde. C4 + en busk, fungerte knall for min del Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Prøvd, må finne meg en noob server, så ikke folk følger så godt med. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Huff, utrolig hvor mye jeg erger meg over hvor ødelagt BF3 er. Finner ikke noe glede i spillet lengre! Fem steg Dice kan ta for å gjøre BF3 til et mye bedre spill: 1. Remove Mortar, ikke prøv å fiks den en gang, bare ta den bort. 2. Remove FRAG fra autoshotguns. Ikke vits å prøve å fikse de heller, gjør det enkelt å ta den bort. 3. Nerf alle explosives utenom nade og C4 mot infanteri som faen. 4. Oneshot/kill med snipers innen 10 meter, både i softcore og hardcore. 5. Gi Supports med LMG en speed-debuff og nerf LMG i CQC bigtime. Tipper 80% av BF3 communityet hadde satt pris på dette, og at Dice/EA ikke da hører på spillerne sier litt om hvordan de gir faen... 1 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Snipers trenger overhodet ingen buff. Men enig i 1. og 2., selv om noe aldri kommer til å bli fjernet fra spillet. Mortar er egentlig ikke et stort problem. Er veldig enkelt og kontre/unngå og det gjør ikke spesielt mye damage lengre. 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg er uenig. At snipers ikke har oneshot kill på uberclose range er latterlig hvis du sammenligner med hvor mye damage andre våpen i spillet dealer i close range. Mortars er et problem, det spørs bare litt på hvilke servere du har testet i det siste. Tenkte jeg skulle spille litt HC Rush, men halvparten av mapsa er ødelagte fordi folk camper mortars. Prøvde å move ut som en squad, men ble bare mortaret i filler hver gang. Var ikke vits å prøve å revive en gang siden Dice har lagd in en neat funksjon som gjør at man er treig som en skilpadde etter revive. Supports er også sinnsykt ubalansert i CQC. At en support med LMG m/ reddot, foregrip og extended mag outpowerer alle PDW våpenene i CQC er latterlig. Ikke nok med at de har 200 kuler i magasinet, men de kan faen meg restocke ammoen også. Dice har gjort support klassen alt for bra, og recon klassen er ubrukelig (den er brukbar, men man får ikke en dritt poeng = ingen bruker den skikkelig). Jeg gir opp BF3, begynner med BF:BC2 istedenfor. Et mye bedre spill etter min mening. Dice har riktig nok hatt god tid på seg med BC2, så BF3 kommer seg nok dit etter vært. 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Om du ser bort ifra Metro 64 player, hvor stort problem er egentlig frag rounds i usas? Jeg kan ikke si jeg merker noe spesielt mye til hverken usas eller frag rounds på andre kart. Mortar er heller lite brukt også, treig og gjør lite damage, enkelt å ta ut de som spammer det også. Forstår at rockets er plagsomt til tider, når det brukes mye av det mot folk, men igjen, gjerne noe som går igjen på Metro i min erfaring. Noe er det jo på andre kart også, og de kunne gjerne halvert damage på den, men du sier alle eksplosiver, mener du da tank osv? Sniper er balansert og fin som den er i dag. Support LMG trenger en nerf, den er jeg enig i, mange som løper rundt som sykt mobile sprayere, eneste at f.eks MG36 med grip ikke akkurat sprayer så mye heller, mer som ei vanlig rifle. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Snipers er faktisk mer OP enn UP i BF3. Man kan ikke forvente å herje rundt med oneshots CS-awp-style. Det blir for lett, man må skyte headshots for å dominere med sniper. Du kan jo ta en titt på denne: Legg merke til at dette ikke er noen form for highlights samlet opp over flere uker, dette er kun frags fra 2 runder public. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Snipers trenger overhodet ingen buff. Men enig i 1. og 2., selv om noe aldri kommer til å bli fjernet fra spillet. Mortar er egentlig ikke et stort problem. Er veldig enkelt og kontre/unngå og det gjør ikke spesielt mye damage lengre. Sniper våpen kunne lett ha fått en buff på close range. Er veldig kjekt når man er en sniper som ikke bare sitter på en plass et godt stykke unna, men faktisk løper rundt. Sitter jeg med sniperen opp og det kommer en kar springende mot meg så har jeg ikke sjangs om jeg ikke flakser å treffer headshot. Vet ikke med deg, men for min del er det ganske vanskelig med 7 og 8x sikte. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) @SPRCO, jeg står fast på at snipers trenger buff. De er jo ikke oneshot/kill i hardcore en gang... Selv om snipers får oneshot/kill i close range vil de ikke dominere. De er avhengi av å treffe på første skudd, altså mye lettere for de andre klassene. Vi får se hvordan det blir når Dice reintroduserer agressive recon. @Lain, frag ammo har ikke vært noe problem for meg utenfor 64 HC Metro, men bestemte meg i dag for å spille litt hardcore (spiller alltid softcore). På nesten alle serverene jeg var inpå var den en eller annen retard som spammet USAS med frag på alle maps hvor det var litt CQC. Og frag-ammo bidrar ikke til noe godt i spillet. Så hvis det ikker er bra, men skaper problemet, så er jo avgjørelsen jævla enkel. Samme med mortar. Har aldri sett noen bruke det på en strategisk ikke-abusive måte. Rockets er også noe som går igjen på Metro, men det er tilstede i resten av spillet også, så hvorfor ikke bare nerfe det? Dice nerfet CG i BF:BC2, og det var kjempesuksess. Og jeg mener ikke vehicles, de er mer eller mindre balanserte (bortsett fra AA vs inf:P). Endret 1. mars 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå