dredg Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Squad unlocken jeg bruker er ammo. Kun den, finner ikke så mye nytte i de andre. Jeg håper dette var en spøk? 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ditto. Jeg håper i det minste du har vett til å bytte til f.eks Explosives hvis en annen i squaden har squad ammo og ikke viser tegn til å bytte. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Grin mer. Kan ikke skylde på BF3 for at et community har falt. BF3 er en av de beste spillene jeg har spilt. Og det må sies at Tv2 serverene suger. De lagger, adminsene er sykt retard og folk cheater. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Spiller så og si aldri på TV2 serverene selv. Spiller for det meste på BF.no sine servere, da adminsene der er veldig flink i og holde de cheater fri. Spiller mest på caspian serveren og har aldri sett cheatere der. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Vel, kan si at på godt og vondt er fordelen med å spille på konsoll ingen admins. I BF3 synes jeg faktisk det virker som om de fleste spillerene spiller fair, unntaket er USAS-frag-gjengen, men det blir færre av dem også. Jeg kan helt ærlig si at jeg storkoser meg med BF3 på konsoll. Unntaket er en del rare spawns der jeg dør etter 4 sekunder, men det kunne vært unngått hadde jeg valgt et annet spawnpunkt. Opplever generelt lite lag, og cheatere har jeg vel enda ikke vært borti. Edit: Det eneste minuset jeg ser med konsoll kontra PC er at konsoll er låst til 24 spillere, mens jeg godt kunne tenkt meg 64-kart, for noen av kartene blir altfor store til 12v12 og dermed sitter plutselig "alle" i tanks, heli eller jet og for oss 2-3 som da er infanteri, blir det lite kills. Endret 29. februar 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Enkelte admins er ikke bra ja. Men de fleste er det. Husk, du hører ikke de 99% som ikke klager, bare de 1% som er misfornøyde. Spiller heller på servere med admins enn på severe der det ikke er moderasjon. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 La meg også komme med et av servicebransjens bedre sitater: "Hvis du er misfornøyd - si det til oss. Er du fornøyd - si det til andre" Overført til dette tilfellet: Er du misfornøyd med serveradmins - ta det opp med dem. Kommer du over en server med bra admins - si det i denne tråden. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) meh, TV2 serverene var som regel fulle av drittsekker uansett. Ja, men er synd at norges største BF2 community legges ned. Det er vel ikke sant? Jeg mener at våres første BF community Battlefield.no var større enn battle.no også under BF2 tida. Vet ikke om det som står på Battle.no er riktig. Battle.no (800+ medlemmer) Battlefield.no (23.300+ medlemmer) Endret 29. februar 2012 av Heradon Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Det er vel fordi dem skiftet til nytt forum. Før skifte var det mer enn 25k medlemmer, men det kan ikke ses på som aktive medlemmer uansett. Battle.no var også en av få steder der man kunne få BC2 beta test, og det eneste norske communtiy som hadde beta test servere. Dessuten jobbet noen medlemmer i Battle.no sammen med DICE på BF2 patcher. De siste årene har det alltid vært flere spillere på TV2 servere enn noe annet community om man regner 2006-2011. TRIBUTE med masse vidds fra battle.no historie. Morsomme fakta: •Nesten 120,000 unike spillere koblet seg til våre spillservere forrige måned. •I gjennomsnitt spiller 7,500 unike spillere minst 5 minutter eller mer hver dag på våre servere. •Rundt 5500 nye spillere har opprettet forum konto i løpet av det siste året. •Klagemuren (vår game support avdeling) har fulgt opp mer enn 8000 spiller rapporter og rundt 3000 klager siden lanseringen av de nye websidene for mindre enn et år siden. •Hver dag blir 30 nye forumtråder, 300 poster og 150 PM’er opprettet eller utvekslet mellom våre forum brukere. •Det er nesten 200 personer som jobber frivillig for Battle.no på ulike nivå. •Nøyaktig 0 personer får betalt eller andre goder av den ekstraordinære jobben de gjør.. (Tall basert på snitt fra månedene March - April 2008) 28 januar 2010 - Beta test BC2 Video laget i samarbeid med DICE Endret 29. februar 2012 av Green_Monster 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Merkelig, blir kicket fra alle servere jeg joiner. Får bare hvit skjerm etter en stund, og så kommer det opp at jeg har blitt kicket i battlelog Lenke til kommentar
wampster Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som liker å spille TDM/Conquest/Rush? Pleier å spille av og til på kveldene. Spiller alle classes (liker best å spille assault/engi/support) Hadde vært morro å spille sammen med noen fra diskusjon.no, har dog ikke noe mic/etc. navn: norskt-staal -wampster Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Faen, bli disconnecta heile tida, Kva kan være gale? får opp noko melding om connection greier :S connection to the server timed out? :S Endret 29. februar 2012 av vingebil Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Faen, bli disconnecta heile tida, Kva kan være gale? får opp noko melding om connection greier :S connection to the server timed out? :S Er bare å reconnect til du kommer inn. Er sånn hos meg også. Må reconnecte et par ganger. Endret 29. februar 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
wampster Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Faen, bli disconnecta heile tida, Kva kan være gale? får opp noko melding om connection greier :S connection to the server timed out? :S Er bare å reconnect til du kommer inn. Er sånn hos meg også. Må reconnecte et par ganger. Du mister alle pointsa du har "tjent" frem til du detter ut hvis du reconnecter til samme server før runden er ferdig.. just sayin' Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ditto. Jeg håper i det minste du har vett til å bytte til f.eks Explosives hvis en annen i squaden har squad ammo og ikke viser tegn til å bytte. Ekstra ammunisjon og eksplosiver kan man alltids få fra ammo-pakker, eventuelt fra fiendenes kalde lik (godfølelse: gå fri for ammo etter 10+ killstreak, bli tvunget til å plukke opp nytt kit, for å deretter forlenge killstreaken). Nei, personlig bruker jeg alltid Suppression. Dersom noen andre i squaden har det fra før, velger jeg enten Sprint (for store, åpne kart), Flak (dersom fienden er hissig med Claymores) eller Cover. Explosives bruker jeg kun dersom jeg er Engineer, og kun dersom jeg til stadig går tom for RPG-er. Ammo og Frag føler jeg er unyttig, siden det som sagt er mulig å få mer ammo fra ammo-pakker. 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 haha... merker at å gå ifra support/ engineer og prøve ut sv98en med soflam er en gedigen forskjell ja. 5/17 i K/D og 3 designations på 2 runder :!: Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Skulle det bli lettere å ta ut helikopter i neste patch? Syntes det er umulig når ingen andre på laget prøver -.- Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Gleder meg til patchen. Øver allerede nå med AN-94 og bipod, det funker knall og skal bli enda bedre post-patch! En gledelig forandring fra run-and-gun-rambofaen som er min vanlige spillestil. Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som liker å spille TDM/Conquest/Rush? Pleier å spille av og til på kveldene. Spiller alle classes (liker best å spille assault/engi/support) Hadde vært morro å spille sammen med noen fra diskusjon.no, har dog ikke noe mic/etc. navn: norskt-staal -wampster Hadde vært moro å ha flere å spille sammen med, men er du bare på Metro med usas og m320? 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som liker å spille TDM/Conquest/Rush? Pleier å spille av og til på kveldene. Spiller alle classes (liker best å spille assault/engi/support) Hadde vært morro å spille sammen med noen fra diskusjon.no, har dog ikke noe mic/etc. navn: norskt-staal -wampster Hadde vært moro å ha flere å spille sammen med, men er du bare på Metro med usas og m320? ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå