Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Aha, da er jeg med.

Forøvrig en ting som plaget meg i går, regner med flere har opplevd det:

To eller flere i en random squad vil ha samme squad specialization - jeg var på lag med to recons (fra samme klan) og begge hadde squad ammo. Da kan en av dem ta f.eks sprint istedet (som garantert er unlocka hvis du har squad ammo).

Sånt plager meg. Det står jo til og med som tip i loadingskjermene.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tullinger kalles det. Vriker som det er flere av dem som spiller enn folk som faktisk har satt seg inn i hvordan spillet fungerer.

Like idiot som de folka som ikke joiner squads. Har begynt å si "join squad, get squad upgrades" for å prøve å lokke folk inn nå.. det virker, noen ganger.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Egentlig synes jeg ikke "None" skulle vært mulig å velge som spec, rett og slett pga dette.

Litt som at frag-ammo til hagler burde vært utelatt, hvertfall til USAS og M3.

Hoi, mimret litt til gamle dager med SOCOM online på PS2. Der ble det faktisk en uskreven regel at man ikke brukte M60, M3, tube eller "IW80" (SA-80), rett og slett fordi de var altfor OP i forhold til resten av arsenalet.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Problemet med USAS er at den har altfor høy ROF med frag rounds. DICE har innrømt at de glemte å endre det forrige gang de patchet. Bare så synd DICE ikke kan gi ut en mini-patch med det de har fikset i stedet for at vi må vente på det som ikke er klart.

Lenke til kommentar

Aha, da er jeg med.

Forøvrig en ting som plaget meg i går, regner med flere har opplevd det:

To eller flere i en random squad vil ha samme squad specialization - jeg var på lag med to recons (fra samme klan) og begge hadde squad ammo. Da kan en av dem ta f.eks sprint istedet (som garantert er unlocka hvis du har squad ammo).

Sånt plager meg. Det står jo til og med som tip i loadingskjermene.

Akkurat dette irriterer meg kraftig også! Hadde 3 ammo på squaden en gang, og ingen gidda å bytte. Enten skjønner de ikke hva man mener, eller så har de chaten skrudd av. Har iallfall begynt å bare skifte squad. Det irriterer meg så mye at jeg heller velger en squad uten specials enn en med sånne folk på.

Når jeg tenker meg er det stort sett de samme folkene som aldri bidrar med å ta flagg eller rush-dingsen heller.

Lenke til kommentar

Merker det ofte når jeg er i squad eller squadleader.

Jeg prøver å forklare de det, men når de ikke svarer så pleier jeg bare å kicke de.

Somregel så spiller jeg i squad med kompiser og da slipper jeg dette :)

Endret av frds
Lenke til kommentar

I en godt sammensatt squad (si at man er fire kompiser f.eks), hvilke 4 ville dere valgt?

Personlig heller jeg mot sprint, explosives/frag, flak og suppressive.

(Fordi en godt sammensatt squad har minst en support som spammer ammobags støtt og stadig, men man trenger alltid litt ekstra eksplosjoner)

(En godt sammensatt squad er egentlig en av hver klasse, alternativt en ekstra assault istedetfor recon)

Lenke til kommentar

I en godt sammensatt squad (si at man er fire kompiser f.eks), hvilke 4 ville dere valgt?

Personlig heller jeg mot sprint, explosives/frag, flak og suppressive.

(Fordi en godt sammensatt squad har minst en support som spammer ammobags støtt og stadig, men man trenger alltid litt ekstra eksplosjoner)

(En godt sammensatt squad er egentlig en av hver klasse, alternativt en ekstra assault istedetfor recon)

Vi endte som regel opp med Sprint, Ammo, flak og enten explosives or supress, alt etter om det var vehicle map eller ei.

Kunne godt droppet ammo for min del, men noen av de jeg spillte med brant gjennom ammo raskere enn supporten klarte å levere det :p

Lenke til kommentar
FAMAS: The FAMAS combines an extreme rate of fire with extreme recoil making it very difficult to use at anything other than close quarters combat. Due to update restrictions, the FAMAS had different stats on all 3 platforms. The FAMAS is now uniform on all platforms and now has the correct 25 round magazine.

Rundet 3000 kills med FAMAS nå, storfornøyd med hele våpenet! Blir spennende å se hvordan redusering av antall kuler i hvert magasin vil gjøre med gameplayet. Man går fort nok tom som det er :whistle:

Lenke til kommentar

Kjenner til det selv, om jeg går assault uten ekstra ammo er jeg ofte ned på siste mag. :p

Skulle ønske det faktisk var magasinbasert, ikke løs ammo som plutselig dukket opp. Reloader man med 10 skudd igjen kaster man de ti. Skulle vurdert HC med det.

Lenke til kommentar
FAMAS: The FAMAS combines an extreme rate of fire with extreme recoil making it very difficult to use at anything other than close quarters combat. Due to update restrictions, the FAMAS had different stats on all 3 platforms. The FAMAS is now uniform on all platforms and now has the correct 25 round magazine.

Rundet 3000 kills med FAMAS nå, storfornøyd med hele våpenet! Blir spennende å se hvordan redusering av antall kuler i hvert magasin vil gjøre med gameplayet. Man går fort nok tom som det er :whistle:

hellsikken da har du gamet mye :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...