Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Skjer det som regel når du kniver noen som ligger.

Dem trips.

Savner virkelig AT4 i BF3, er så idiotisk at Dice ikke tok med noe skillbased inf vs air. Vi vil aldri få sett slik i BF3: :(

Jeg downa et Little Bird med SMAW her om dagen, så det er fullt mulig.

Er selvfølgelig mulig, men det er 90% flaks. Med AT4 kunne man dominere himmelen fra bakken om man var god og hadde ammo, og det er få øyeblikk i Battlefield som er bedre enn når man treffer med AT4!

Lenke til kommentar

Er det galt av meg og si at, i den visse perioden jeg spillte Bad Company 2 så syns jeg det var bedre en Battlefield 3 ?

Jeg vet ikke , dont get me wrong BF 3 er dritbra, men BF Bad Conpany 2 var bare så sykt tilfredstillende, og når man skjøt inni bygg med maskin gæver jesus for en kraftig lyd, o,O my penis was on fire thoose nights,

Spillte Bf BC2 på Playstation , og BF 3 på pc , kan ha noe med det og gjøre,

Ellers så var det kuleste spillet Battlefield Vietnam, haha og fly over folk med musikk var tøft, den ble helt forskrudd XP

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det galt av meg og si at, i den visse perioden jeg spillte Bad Company 2 så syns jeg det var bedre en Battlefield 3 ?

Jeg vet ikke , dont get me wrong BF 3 er dritbra, men BF Bad Conpany 2 var bare så sykt tilfredstillende, og når man skjøt inni bygg med maskin gæver jesus for en kraftig lyd, o,O my penis was on fire thoose nights,

Ellers så var det kuleste spillet Battlefield Vietnam, haha og fly over folk med musikk var tøft, den ble helt forskrudd XP

Fordi blant annet mapsa suger i BF3. Altfor mye lock baserte våpen. Snipere bruker mav til å komme seg opp til steder.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Fordi blant annet mapsa suger BF3. Altfor mye lock baserte våpen. Snipere bruker mav til å komme seg opp til steder.

her er problemet mitt, folk bruker så mye slang militær ord i et vanlig skyte spill at jeg har ikke peiling hva dere snakker om, Spawn)camper?? jeg trudde virkelig krig handlet om og campe og vente på fienden, hvor i pokker står det i krigshistorier at folk bare sprang ut og ofret seg selv?? og andre rare ord

Lenke til kommentar

her er problemet mitt, folk bruker så mye slang militær ord i et vanlig skyte spill at jeg har ikke peiling hva dere snakker om, Spawn)camper?? jeg trudde virkelig krig handlet om og campe og vente på fienden, hvor i pokker står det i krigshistorier at folk bare sprang ut og ofret seg selv?? og andre rare ord

Realzi, du skjønner forskjellen på spill og ekte krig eller? Dør man i BF:3 så skal team revive deg eller så må du spawne på nytt.. Poenget er at folk camper og er feige tapere, eller bruker "triks"/glitch for å komme seg opp på tak som ikke er ment til å kampe på. Det ødelegger balansen i spillet og gjør at de som vil spille spillet slik det er ment til å spille, blir straffet av noobs. Get that?

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Det kjipe er at jo flere campere og MAV-glitchere man har på laget, jo større er sjansen for at man taper. Disse capper aldri flagg, de vil aldri ødelegge MCOM, de vil aldri gi deg ammo, de vil ikke lese chatten (WE'RE LOSING F OMG YOU'RE STANDING RIGHT NEXT TO IT) og så videre og så videre. Moderne krigføring involverer for øvrig lite "camping" - å slå til fort og hardt er nøkkelen til seier. Hvor lang tid brukte USA på å knuse Saddam i Bagdad? Jeg tror det var snakk om to timer...

Lenke til kommentar

Lol, "militær slang"... lol

Bare å innse det med en gang, Battlefield er ikke en krigssimulator uansett hvordan du vrir og vender på det. Hvis det er sim du vil ha, så er ArmaII mye nærer opplevelsen du er ute etter. Spesiellt med mods, gud bedre hvor mye du kan gjøre med mods i det spillet. Men altså ikke Battlefield 3. INGEN av battlefield spilla har vært i nærheten av å være mil-sim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...