Lami Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Hahahaha.. Men, skjønner ikke hvorfor folk skal bruke mortar hele jævla tiden på alle slags map. Det er visse map mortar er cool, men å bruke det på store åpne maps er bare jævlig irriterende, spesielt når det er en koloni av de. DIGG, først på side 1338!! Endret 25. februar 2012 av Lami Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 hva er greia med tallet 1337? har sitt det blei nevnt for en del sider siden også? 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Skulle gått an å skutt mortar mens man løp... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Skulle gått an å skutt mortar mens man løp... Hmm tenkte "redeemer" i Unreal Tournament nå Endret 25. februar 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Når var det denne patchen skulle komme? Og ang det med att det hvite sikte blir borte, er dette en bug som blir fikset? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ingen som vet når den kommer. I januar sa de at den skulle komme i midten av februar, men det ble visst ikke noe av. Kjenner jeg DICE rett kommer den i slutten av mars, uten battlerecorder. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) uten battlerecorder? hva mener du med det? ikke så inne i alt detta ennå. Endret 25. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Battlerecorder hadde forsåvidt vært fint. Men bedre admintools er større prioritet i mine øyne. Gjerne med spectate. Tidvis hat å administrere servere. 1 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 uten battlerecorder? hva mener du med det? En battlerecorder var noe vi hadde på BF2, den tok opp alt som skjedde i løpet av en runde på serveren, deretter kunne du laste ned dette til din maskin og spille av hele runden og styre kameraet som du ville. Dette var jo gull både for å skaffe bevis for cheatere og for de som lagde machinemas. f.eks denne klassikeren. (som bl.a forklarer en av B2K dogtaggene) 2 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) hva er greia med tallet 1337? har sitt det blei nevnt for en del sider siden også? Men seriøst. Hva pokker betyr det tallet? Don't you make me google it!! Edit: aaaaahhh.... :ph34r: Endret 25. februar 2012 av Nomad89 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Digger att AG-missil på fly funker mot mortare! Hadde en runde på Caspin Border nå nettopp der jeg tok rimelig mangen på denm åten! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) hva er greia med tallet 1337? har sitt det blei nevnt for en del sider siden også? Men seriøst. Hva pokker betyr det tallet? Don't you make me google it!! Edit: aaaaahhh.... :ph34r: Leet, l33t, 1337 eller Leetspeak er et alternativt alfabet, brukt hovedsakelig av unge dataspillere og deltagere i nettbaserte fora verden over. I denne skrivemåten brukes kombinasjoner av tall, bokstaver og andre tegn istedenfor de ordinære bokstavene. For eksempel brukes 0 (null) i stedet for O (bokstaven O), 7 i stedet for T, 1 i stedet for I osv. Skriftspråket inneholder også en del ord som man ikke finner i noen andre ordbøker. Et annet eksempel på slik omskrivning at Wikipedia blir \v/!|<!93c1!4. Navnets opphav, kommer av slangen Leet, som kommer fra ordet Elite. Man skriver også ofte leet som L33T eller 1337, som er leetspeak-versjoner av ordet leet. Mange vil også kalle leetspeak for det offisielle dataspråket. Språket har fått navnet leet (elite) fordi de som brukte det i starten så på seg selv som det. <-- Wikipedia Men noen som joiner BF3 nå, på pc? Endret 25. februar 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jævla apelag, skjønner ikke at man skal defende m-coms -.- Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) QBB-95 På våpen stats på battlelog så står det att den kun fyrer auto, i spillet fyrer den både auto, single og burst. dessuten, siktene som er remset opp stemmer heller ikke. unlocka nettopp PKS-07, denne eksisterer ikke på battlelog.. ?? Endret 25. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Sikker på at du ikke spillte med QBZ-95? Ah hvor jeg elsker whinere. Ble nettopp kalt en PKP hore.. Jada vennen, hore ett våpen jeg har 43 kills med totalt. Endret 26. februar 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Ganske sikker på det, for den har jeg ikke unlocka enda Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Tenkte jeg skulle fullføre assignmenten creeping death, og hadde bare igjen å ta 3 knife takedowns. Fikk drept 3 stk og vel så det med kniven, men alle var når jeg løp forbi og ikke med den fancy animasjonen. Resultatet av dette ble at de ikke teltes. Det suger litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hvorfor det? Det står jo faktisk knife takedowns, ikke knife kills. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Tja, forsåvidt sant det, men kunne like greit funka med vanlig knifing også. Iallefall når knife animasjonen er så bugga om den er til tider. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Takedown ser bra ut, men vanlig knife ser dårlig ut, litt blod hadde gjort seg, ikke bare en liten krampe på offeret, som om ingenting har skjedd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå