Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og bare noobs klager på våpen. Punktum ;)

 

Er dem med i spillet, så bruk dem. Er så evig lei av folk som klager hele tide? Er det ikkje bedre å bare spille i stedenfor å klage her? :tease:

+1

Og du er også tydeligvis noob siden du ikkje vet at det finnes en +1 knapp laugh.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1337 Sider

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og bare noobs klager på våpen. Punktum ;)

 

Er dem med i spillet, så bruk dem. Er så evig lei av folk som klager hele tide? Er det ikkje bedre å bare spille i stedenfor å klage her? :tease:

+1

Og du er også tydeligvis noob siden du ikkje vet at det finnes en +1 knapp laugh.gif

 

Tror kanskje han mente at han er enig i det du sa?

 

Er uansett enig jeg også, f.eks hvis du sitter lenge i en AA-tank og får en del kills, kanskje nemesis på en pilot, og han refser deg hvert minutt i chat. Det er derfor AA-tanken er i spillet, for å ta ned fly/heli.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar
-The MAV can no longer be used as an elevator.

 

Greit, det er en del som konstant camper på tak, men i mine øyne er ikke dette noe stort problem. Dessuten, så blir litt av morroa med snipere borte, å skyte ned campere på tak er jo litt digg, samtidig så får man øvd seg med sniper riflene, da folk på tak ofte beveger lite på seg.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
-The MAV can no longer be used as an elevator.

 

Greit, det er en del som konstant camper på tak, men i mine øyne er ikke dette noe stort problem. Dessuten, så blir litt av morroa med snipere borte, å skyte ned campere på tak er jo litt digg, samtidig så får man øvd seg med sniper riflene, da folk på tak ofte beveger lite på seg.

 

Har du opplevd glitchere på metro? De bruker MAV som heis for å komme seg over eller under kartet. Jævlig plagsomt. Glad de fikser dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvorfor har de tatt det med da? det er jo ikke noe overlegent våpent. eneste er jo på kort hold!

De nerfer den i neste patch. Ergo den er for kraftig i forhold til det som var tiltenkt. Deal with it. USAS12 har blitt abusa så kraftig med extended mag og frag rounds and det er synd. Hvis du ikke liker reglene, hvorfor spille på serveren? Det står jo som regel i servernavnet om de ikke tillater X eller Y.

 

Ok, å da går folk til neste våpen som er best, å så blir det nedjustert, å slik skal det fortsette da eller?

 

Målet er at alle våpnene skal være mer eller mindre balanserte, men med forskjellige karakteristikker. Så velger man våpen utifra personlig preferanse mer enn "hvis jeg ikke velger våpen X så er alle andre 50% mer effektive enn meg".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...