Nizzen Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Og bare noobs klager på våpen. Punktum Er dem med i spillet, så bruk dem. Er så evig lei av folk som klager hele tide? Er det ikkje bedre å bare spille i stedenfor å klage her? Deilig å være først på 1337 siden Endret 25. februar 2012 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Og bare noobs klager på våpen. Punktum Er dem med i spillet, så bruk dem. Er så evig lei av folk som klager hele tide? Er det ikkje bedre å bare spille i stedenfor å klage her? +1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Og bare noobs klager på våpen. Punktum Er dem med i spillet, så bruk dem. Er så evig lei av folk som klager hele tide? Er det ikkje bedre å bare spille i stedenfor å klage her? +1 Og du er også tydeligvis noob siden du ikkje vet at det finnes en +1 knapp 1337 Sider 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Og bare noobs klager på våpen. Punktum Er dem med i spillet, så bruk dem. Er så evig lei av folk som klager hele tide? Er det ikkje bedre å bare spille i stedenfor å klage her? True, f.eks hvis det er snipefest på metro, så hvorfor klage? Er jo bare å joine inn i festen, få flere unlocks. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Og bare noobs klager på våpen. Punktum Er dem med i spillet, så bruk dem. Er så evig lei av folk som klager hele tide? Er det ikkje bedre å bare spille i stedenfor å klage her? +1 Og du er også tydeligvis noob siden du ikkje vet at det finnes en +1 knapp Tror kanskje han mente at han er enig i det du sa? Er uansett enig jeg også, f.eks hvis du sitter lenge i en AA-tank og får en del kills, kanskje nemesis på en pilot, og han refser deg hvert minutt i chat. Det er derfor AA-tanken er i spillet, for å ta ned fly/heli. Endret 25. februar 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Og bare noobs klager på våpen. Punktum Er dem med i spillet, så bruk dem. Er så evig lei av folk som klager hele tide? Er det ikkje bedre å bare spille i stedenfor å klage her? Deilig å være først på 1337 siden Dafaq? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) I hvilken level åpner man c4? Som nevnt tidligere så blir det låst opp kun for Support, men også aller først etter kun 4000 Support poeng. Vanskelig å finne noe som er mer moro å leke seg med! Endret 25. februar 2012 av Tørriss Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som joiner Bf3 på pc?, kjedelig å spille alene =) - Woltox Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) -The MAV can no longer be used as an elevator. Greit, det er en del som konstant camper på tak, men i mine øyne er ikke dette noe stort problem. Dessuten, så blir litt av morroa med snipere borte, å skyte ned campere på tak er jo litt digg, samtidig så får man øvd seg med sniper riflene, da folk på tak ofte beveger lite på seg. Endret 25. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 -The MAV can no longer be used as an elevator. Greit, det er en del som konstant camper på tak, men i mine øyne er ikke dette noe stort problem. Dessuten, så blir litt av morroa med snipere borte, å skyte ned campere på tak er jo litt digg, samtidig så får man øvd seg med sniper riflene, da folk på tak ofte beveger lite på seg. Har du opplevd glitchere på metro? De bruker MAV som heis for å komme seg over eller under kartet. Jævlig plagsomt. Glad de fikser dette. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Det var jeg ikke klar over.. DET skjønner jeg er irriterende. Jeg tenker hovedsakelig på folk på tak, jeg. Endret 25. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 MAV-roofingen er HAT, så det er bare gull at de fikser opp i dette Slipper vi å bli maltraktert av 10 snipere rundt om på taket i Karkand også. 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Byttet ut mitt gamle 4850 med et 6950, og gikk fra 10-30 fps til 80-120 fps (medium settings). Fornøyd. :-) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 MAV-roofingen er HAT, så det er bare gull at de fikser opp i dette Slipper vi å bli maltraktert av 10 snipere rundt om på taket i Karkand også. boom! killed by mortar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Så hvorfor har de tatt det med da? det er jo ikke noe overlegent våpent. eneste er jo på kort hold! De nerfer den i neste patch. Ergo den er for kraftig i forhold til det som var tiltenkt. Deal with it. USAS12 har blitt abusa så kraftig med extended mag og frag rounds and det er synd. Hvis du ikke liker reglene, hvorfor spille på serveren? Det står jo som regel i servernavnet om de ikke tillater X eller Y. Ok, å da går folk til neste våpen som er best, å så blir det nedjustert, å slik skal det fortsette da eller? Målet er at alle våpnene skal være mer eller mindre balanserte, men med forskjellige karakteristikker. Så velger man våpen utifra personlig preferanse mer enn "hvis jeg ikke velger våpen X så er alle andre 50% mer effektive enn meg". Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen våpen er da bedre enn andre.. kommer helt an på situasjonen. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Aww slutt på MAV surfing då Lenke til kommentar
wampster Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Merker stor forskjell på spillet mitt med bedre framerate ja. Min beste runde noensinne tror jeg. Kom inn i spillet når teamet mitt hadde 178 frags. http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/22725350/1/386080215/ started med å klare 17 - 0 og tom for ammo på både rifla og håndvåpenet :-) Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 hva er greia med tallet 1337? har sitt det blei nevnt for en del sider siden også? Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. februar 2012 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå