Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

USAS er jo definisjonen på destruktivt gameplay. Skal lete lenge etter noe mer ødeleggene og som krever mindre ferdigheter.

 

Tube og granat spam er jo fint, og rocket seff.

 

USAS er ikke så galt som folk skal ha det til. Om man ikke står å spiller klynge på trappen på metro.

På avstand er den ganske vanskelig å bruke, selv med slugs.

 

Tar vi med fragrounds derimot, så kan jeg si meg enig i at det bør gjøres noe.

 

Jeg er haglemann, første jeg låste opp alt på, var alle haglene.

Og usas er uten tvil veldig bra i nærkamp, men jeg spiller ikke metro, og det blir litt annet når du løper rundt på caspian og firestorm f.eks.

 

 

Og sånn angående ban av våpen m.m. på servere. Det er fritt frem for enhver her inne å starte sin egen server.

Noe av poenget med egen server er å kunne sette de reglene man selv ønsker.

Liker ikke dere som spiller det, finn dere en annen server eller 10 som passer dere, og spill på dem.

 

Personlig har vi ikke noen spesielle regler annet enn at folk ikke skal spawnrape på våre servere, og ellers oppføre seg som folk.

Lenke til kommentar

Så hvorfor har de tatt det med da? det er jo ikke noe overlegent våpent. eneste er jo på kort hold!

De nerfer den i neste patch. Ergo den er for kraftig i forhold til det som var tiltenkt. Deal with it. USAS12 har blitt abusa så kraftig med extended mag og frag rounds and det er synd. Hvis du ikke liker reglene, hvorfor spille på serveren? Det står jo som regel i servernavnet om de ikke tillater X eller Y.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

USAS = U suck at shooting

Pisspreik... begynte å bruke usas etter at jeg ble colonel, ser ikke noe galt med våpenet. Det er effektivt på nært hold mot feks folk i klynger og står folk i klyngler får dem bare ha det så godt.. like lett å bli tatt ut av en granat også da :!: SYYYYT OG KLAG!!! bruk de våpnene som egner seg til/på de forskjellige banene. Trange, tette brett med mye nærkamp er hagle generelt meget bra, hvis du ikke liker det bytt brett :tease:

 

rpg og smaw kan være like om ikke mer irriterende å bli utsatt for men hvis du ikke liker det bytt til server som ikke godtar slike ting :!:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så hvorfor har de tatt det med da? det er jo ikke noe overlegent våpent. eneste er jo på kort hold!

De nerfer den i neste patch. Ergo den er for kraftig i forhold til det som var tiltenkt. Deal with it. USAS12 har blitt abusa så kraftig med extended mag og frag rounds and det er synd. Hvis du ikke liker reglene, hvorfor spille på serveren? Det står jo som regel i servernavnet om de ikke tillater X eller Y.

 

Ok, å da går folk til neste våpen som er best, å så blir det nedjustert, å slik skal det fortsette da eller?

Lenke til kommentar

Så hvorfor har de tatt det med da? det er jo ikke noe overlegent våpent. eneste er jo på kort hold!

De nerfer den i neste patch. Ergo den er for kraftig i forhold til det som var tiltenkt. Deal with it. USAS12 har blitt abusa så kraftig med extended mag og frag rounds and det er synd. Hvis du ikke liker reglene, hvorfor spille på serveren? Det står jo som regel i servernavnet om de ikke tillater X eller Y.

 

Ok, å da går folk til neste våpen som er best, å så blir det nedjustert, å slik skal det fortsette da eller?

 

Ikke hvis DICE gjør en god jobb med å balansere våpen likt. Ta en titt på disse: http://www.enterbf3.com/news/738-latest-patch-fixes-released/

 

Ser ut som de i hvert fall prøver å få balansert alt nøyakitg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...