Mr. Lurk Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 *video* Synes denne er ganske rå også AHAhahahha, fy faen. Skal prøve det! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Den er RÅÅ Bitch plz, den er posten 156234. ganger i denne tråden. (og det har sikkert denne også) Check this one!!!1 : Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Den er RÅÅ Bitch plz, den er posten 156234. ganger i denne tråden. (og det har sikkert denne også) Check this one!!!1 : Sorry men den var rå 1 Lenke til kommentar
Refi Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=V9DM5QYLhyc Synes denne er ganske rå også hahah awesome xD Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 en ting er at serverene spammer chatten full i folk som har killing spree. En anna ting er det når adminsa sender ut server message for hver backstabb og spesiellt kill de tar. Det er litt rart. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen andre som får "Game disconnected: could not join server." hele tiden? Kan ikke joine en server en gang... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 15k exp på en knife match, U jelly? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen som kunne tenkt seg og sendt en PM til meg med noen morsomme/syke BF3 videoer? Ser jeg tydeligvis har gått glipp av en hel del, og synes det var vanskelig å finne godbitene på youtube. Er for lat til å lete gjennom hele tråden. Takker på forhånd til de som hadde gidda Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Her finner du mye rart: http://www.reddit.com/r/battlefield3 Endret 24. februar 2012 av Daxen 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Hva f er greia med att servere banner USAS-12? blir for dumt å utelukke våpen som er en del av spillet. har nå vært borti 2 servere som ikke tillater USAS-12 Latterlig. Endret 24. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 USAS er et våpen som idag er altfor sykt etter min mening, men å banne folk er kanskje i overkant drøyt ja. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg synes de har balansert alle våpna rimelig greit, Usas er sykt på kort hold, men det er ikke noe overlegent sånn sett spør du meg.. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva f er greia med att servere banner USAS-12? blir for dumt å utelukke våpen som er en del av spillet. har nå vært borti 2 servere som ikke tillater USAS-12 Latterlig. Hvorfor ikke? Sånn som det er nå er jo våpenet helt tullete. Spillte akkurat rush med 3 stk med USAS-12 = Camp bak et hjørne og måk ned de som kommer med 1-shot. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Usas er ubrukelig på lang avstand hvis du spør meg. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva f er greia med att servere banner USAS-12? blir for dumt å utelukke våpen som er en del av spillet. har nå vært borti 2 servere som ikke tillater USAS-12 Latterlig. Hvorfor ikke? Sånn som det er nå er jo våpenet helt tullete. Spillte akkurat rush med 3 stk med USAS-12 = Camp bak et hjørne og måk ned de som kommer med 1-shot. Fordi det er en del av BF3? derfor. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva f er greia med att servere banner USAS-12? blir for dumt å utelukke våpen som er en del av spillet. har nå vært borti 2 servere som ikke tillater USAS-12 Latterlig. Hvorfor ikke? Sånn som det er nå er jo våpenet helt tullete. Spillte akkurat rush med 3 stk med USAS-12 = Camp bak et hjørne og måk ned de som kommer med 1-shot. Fordi det er en del av BF3? derfor. Joa ser pointet ditt. Så å banne det er kanskje litt drastisk. Men det blir vel nerfet i neste patch så vi får se. Har ikke vært mye plaget av våpenet men måtte bare rage litt etter å ha bli drept 3 ganger på rad av det. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Aldri prøvd USAS, og kommer ikke til å gjøre det med det første heller, er ingen hagletype. Men i "Soldier of Fortune 2" var USAS awsome, lemlestet alle effektivt der Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) For å si det sånn. Det er jo det råeste våpenet på kort hold, skal man skyte på litt avstand så er jo usas ubrukelig, derfor syens jeg det det er latterlig å banne er våpen som på langt nær ikke er noe overlegent noe anna våpen totalt sett.. Endret 24. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen andre som får "Game disconnected: could not join server." hele tiden? Kan ikke joine en server en gang... Hele tiden, midt i kamper. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 USAS er jo definisjonen på destruktivt gameplay. Skal lete lenge etter noe mer ødeleggene og som krever mindre ferdigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå