SPRCO Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 En evig lang liste over mer eller mindre unødvendige og mindre updates, men ikke et ord om Battlerecorder eller spectator mode? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 En evig lang liste over mer eller mindre unødvendige og mindre updates, men ikke et ord om Battlerecorder eller spectator mode? Idd, er ikke rart aktiviteten daler. Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 slang sammen en kjapp film av da jeg satt å spilte litt i går. C4 er gøy Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Komme med klipp jeg også, men dette er en jeg mistenker for cheats. Han var usannsynlig god på langdistanse. Og vinkelen han står i, gjennom bensinstasjon som brenner også. http://www.youtube.com/watch?v=ZwtfxiRtHf4 Endret 23. februar 2012 av Jekay Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er ikke det to forskjellige ender av mappet da? så langt i fra hverander en kan komme. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er ikke det to forskjellige ender av mappet da? så langt i fra hverander en kan komme. Står han ikke på gas station da? Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er jo bare en bensinstasjon på banen? xD Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så jo litt tvilsomt ut, men om det bare skjedde en gang så kan det bare være luck. Har selv dratt av gårde noen syke luck shots på ganske drøye avstander. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Som dere ser så skyter han fra en avstand på cirka 220 meter, som er fint mulig. Dog det er noe uvanlig å ha en så god samling på så kort tid. Samt det så ut som du var bak steinen da det skjedde :S Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/22438951/1/181673743/ Han kom øverst med ganske god avstand på kills. Det var ikke eneste gangen han drepte meg usannsynlig lett Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) For å gå gjennom det som taler mot cheat. - 220 meter er langt under maks avstand for M4. - Han bruker 6x rifle scope. - Han ser deg helt klart der han står, ingen visuelle hindre mellom dere. - Ingen suppressor. Det ser mistenkelig ut, men det er mulig. Endret 23. februar 2012 av Atald Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 For å gå igjennom det som taler for Cheat/Hacking - [KtE] EclerRU. RU på slutten i nickèt. Russere går igjen på hacking mistenkte. - Han er blitt Colonel på 34 timer. - 4245 kills på 34 timer, nesten utelukkende med håndvåpen. - Det sammens med videoen ovenfor, gjør mistanken overveiende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 slang sammen en kjapp film av da jeg satt å spilte litt i går. C4 er gøy Den var veldig pro og 1337. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Morro når vi i "hobbyclanen" vår samles i squad og er på voice! Alle kommer fort høyt opp på listene da. Koste meg i tanksen bak teamet som var infanteri. Skjøt ned helien deres 5 ganger med tanksen, den ene på lang avstand. Her var det dog snakk om en god dose flaks, men moro var det. Battle Report Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Fullt mulig at han toggler en form for non-headshot aimbot. Deler av statsen hans tilsier at han enten har spilt spillet før eller ikke er helt clean. Lav accuracy, men høy kills/min med enkelte våpen. Ikke spesielt mange av de siste spilte rundene hans som tilsier at han cheater. Jeg tipper han i utgangspunktet er en skikkelig dårlig spiller som treffer ekstremt lite, men han toggler aimboten på med gjevne mellomrom. Derfor har han så lav accuracy. 1 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Komme med klipp jeg også, men dette er en jeg mistenker for cheats. Han var usannsynlig god på langdistanse. Og vinkelen han står i, gjennom bensinstasjon som brenner også. http://www.youtube.com/watch?v=ZwtfxiRtHf4 Se på slutten rett før filmen slutter.. Han sikter først nedover skråningen, så hopper siktet hans langt opp på 0ms... Ser veldig ut som aimbot ja.. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Først og fremst, att han treffer med så mangen skudd så presist over en så lang avstand er jo i seg merkelig. Han KAN jo ha skutt semi, men han skal jaggu være presis da også. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Er det cheats i BF3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå