Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal sies at min spillestil kan best klassifiseres som Designated Marksman, altså offensiv, men likevel på avstand. Semiauto snipere (som M39) med ACOG, eller større Assault Rifles stilt på semiauto (f.eks G3) med ACOG. Funker hvertfall best for meg, og da funker det også glætt med suppressor.

 

DMR er vel rett og slett bare at du har et våpen med lengre rekkevidde enn de andre i troppen?

Samlet tropp.

 

Jo, nettopp. Softer opp målene litt før de kommer frem ;)

Lenke til kommentar

Verste er folk som flammer deg fordi du kom frem til helikopteret før en person, og fordi kompisen hans sitter i gunnerseat og vil at jeg skal fjerne meg fordi han mener han har mer rett på det enn meg. Jeg bruker å hoppe ut hvis jeg havnet i gunnerseat og de spør om de kan få lov til å kjøre ilag, for jeg føler at piloten har en større makt over meg enn jeg over han, pga han kan velge å ikke lette før jeg hopper ut.

Lenke til kommentar

G3A3: Increased damage at all ranges, reduced vertical recoil. The G3A3's heavy recoil and heavy round are offset by a low rate of fire and a small magazine. The G3A3 was clearly outclassed at all ranges.

 

Wooop.

 

also:

 

-Fixed the Rate of Fire when the USAS and MK3A1 are equipped with FRAG rounds. All other shotguns correctly had a reduced rate of fire with frags, except the USAS and MK3A1.

 

Edit (Faen, lista var lang!)

-The MAV will now be destroyed when running into a soldier or vehicle at high speed. It is still possible to strategically sacrifice your MAV on a soldier; it will be destroyed in the process.

-The MAV now properly shows up in the Kill Feed. Previously it simply displayed "KILLED."

-The MAV can no longer be used as an elevator.

 

Oida, MAV-horer.

 

Og den aller siste, og beste:

 

-Added Horns to all Jeeps.

 

Yay!

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares :(

 

-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended. :thumbdown:

 

Jaja, da er det ikkje konge å kjøre tanks lengre med en kamerat i 3. posisjon og skyte med guided rockets mot helikopter.

 

Guided Rockets på helikopter er ikke det samme som Guided Shell på tanks.

Lenke til kommentar

legg inn spillet på orginal plass og installer spillet. JEg har backup av hele bf3 mappa, og det tar da bare noen sekunder å installere spillet igjen hvis jeg f.eks formaterer.

 

-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares :(

 

-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended. :thumbdown:

 

Jaja, da er det ikkje konge å kjøre tanks lengre med en kamerat i 3. posisjon og skyte med guided rockets mot helikopter.

 

Guided Rockets på helikopter er ikke det samme som Guided Shell på tanks.

 

Tenkte på shell... MEn kanskje de også ikkje funker?

Lenke til kommentar

Guided rockets: "The pilot's rockets are equipped with semi-active guidance systems, increasing accuracy and thereby range of effectiveness."

 

De vanlige rakettene på helikopteret blir litt mer nøyaktig. Har ikke noe med laser å gjøre.

 

Tanks og javelin vil fortsatt kunne skyte ned heli og fly som er laser painted.

 

En annen forandring vil gjøre det enklere å skyte ned heli:

-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.

Lenke til kommentar

En annen forandring vil gjøre det enklere å skyte ned heli:

-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.

 

Om flares virkelig vil kunne avlede laser lock-ons blir vel dyktige tankførere vårt eneste håp for å få ned Viper'n nå.

 

Edit: Flares vil tydeligvis ikke bryte lock-ons lenger, kun avlede missiler, så det blir nok balansert.

Endret av HiHat
Lenke til kommentar

mye bra her, spesielt to ting jeg likte godt, og som har plaget meg, ene er mav-heisen. den er spesilet irriterende på Karakand med mange høye bygninger ingen andre kommer opp på, og at c4 ikke funker etter at en er dau.

 

-The MAV can no longer be used as an elevator.

-C4 will no longer be detonable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...