Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett på en supressor og reduser horisontal vandring med hendholdsvis 10% og 50% når du glaner gjennom siktemidlene. I tillegg påvirker den den maksimale engasjeringsavstanden din minimalt og du forsvinner fra minimappet når du skyter, samt reduserer du profilen din betraktelig i alle situasjoner.

 

Deretter tar du ALDRI supressoren av igjen, noensinne.

 

 

Dette er jo det første Battlefield hvor man virkelig kan customize våpnene sine, så jeg har suppressor på alt (unntatt sniperrifler og maskingevær og hagler. OK, bare assaultrifles og carbines og PDWs, altså)

Lenke til kommentar

Vet ikke hva det er, men jeg har alltid følt at jeg faktisk får en edge med suppressor, selv i frontalkamp. Ikke bare i BF3, men i alle skytespill.

Har en vane jeg også, at jeg må bruke supressor i alle spill som har mulighet for det. :p Spessielt i BF3 og CS.

Jeg syns at supressor i BF3 er et must, vist ikke blir jeg drept med en gang jeg dreper en annen person.

Lenke til kommentar

Skal sies at min spillestil kan best klassifiseres som Designated Marksman, altså offensiv, men likevel på avstand. Semiauto snipere (som M39) med ACOG, eller større Assault Rifles stilt på semiauto (f.eks G3) med ACOG. Funker hvertfall best for meg, og da funker det også glætt med suppressor.

 

DMR er vel rett og slett bare at du har et våpen med lengre rekkevidde enn de andre i troppen?

Samlet tropp.

Lenke til kommentar

Skal sies at min spillestil kan best klassifiseres som Designated Marksman, altså offensiv, men likevel på avstand. Semiauto snipere (som M39) med ACOG, eller større Assault Rifles stilt på semiauto (f.eks G3) med ACOG. Funker hvertfall best for meg, og da funker det også glætt med suppressor.

 

DMR er vel rett og slett bare at du har et våpen med lengre rekkevidde enn de andre i troppen?

Samlet tropp.

 

DMR har som regel bedre rekkevidde grunnet kaliber på våpenet og siktemiddel. Der resten av troppen kanskje har 5.56mm og aimpoints/ACOG, så har DMR kanskje skikkelig scope og 7.62mm

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Herregud. Her er jeg snill og setter opp soflam gjennom en hel 1000-ticket runde, informerer laget mitt om det, og så får jeg ikke EN ENESTE damage assist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...