Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker dere Red Dot på snipere? har nå spilt meg opp på 125 kills og unlocka det viktigste på både M40, L96 og M98B, og må si jeg DIGGER snipere. skikkelig artig når man får dreisen på det..

 

Forøvrig veldig vanskelig å skille disse 3 sniperne her, alle er gode. SV98 gidder jeg ikke å bruke, ser ikke vitsen.

 

Eneste lasersikte gjør er jo å øke hipfire accuracy, så om du bruker det til sniper vil det vil ikke ha noen effekt?

Du blender personen du sikter på, så det blir litt vanskeligere for de å skyte deg. Ulempen er jo at du blir enda lettere å oppdage.

Lenke til kommentar

Vent, vent, vent... Gjør laser slik at skyting fra hofta faktisk blir enklere (mindre rekyl etc), eller heter det "increased hipfire accuracy" fordi man har noe å sikte etter?

 

Fungerer bare bedre, den visuelle effekten er ikke å bry seg om. antar det legges inn mindre random spread bare.

Lenke til kommentar

Okay folkens, det virker som om folk foretrekker G36C så fort de låser den opp som engineer, men hva foretrekker dere før den blir låst opp? Carbines har ikke særlig rekkevidde, men for min del så virker SG553 og A-91 som allrighte valg for medium til kort avstand. Noen tips til noen som har litt mer avstandspotensial?

 

 

 

Flere som ofte glemmer bulletdroppen og begynner å bomme konstant som recon? Må ofte skyte et skudd mot et fjell for å huske hvordan droppen var.

 

Jeg pleier selv å overkompansere bullet drop og sikter som regel ett lite stykke over hodet på folk selv på nært hold av gammel vane, noe som som regel resulterer i øresus for motspilleren.

Lenke til kommentar

Okay folkens, det virker som om folk foretrekker G36C så fort de låser den opp som engineer, men hva foretrekker dere før den blir låst opp? Carbines har ikke særlig rekkevidde, men for min del så virker SG553 og A-91 som allrighte valg for medium til kort avstand. Noen tips til noen som har litt mer avstandspotensial?

 

UMP.

Lenke til kommentar

Hva er favoritt våpnene deres?

 

 

Min favoritt er F2000 silenced med en Silenced pistol

Foreløpig kan jeg si jeg liker G36'en. Men jeg har ikke spilt så fryktelig lenge enda, og har spilt desidert mest på Engineer, så har f.eks. ikke vært borti noen av de høye Assualt-våpnene.

Endret av TerjeP
Lenke til kommentar

M4A1 er best, ingen protest :p

 

Dette her er helt riktig.

Den har minst sidespredning av alle carbine'ene, like høy skuddtakt og base damage som M16.

 

Sett på en supressor og reduser horisontal vandring med hendholdsvis 10% og 50% når du glaner gjennom siktemidlene. I tillegg påvirker den den maksimale engasjeringsavstanden din minimalt og du forsvinner fra minimappet når du skyter, samt reduserer du profilen din betraktelig i alle situasjoner.

 

Deretter tar du ALDRI supressoren av igjen, noensinne.

 

 

 

Sidenote: Til dere som har fått for dere at G18 er primær- og alt annet et sekundærbæpning - kast dere selv på sjøen - rotter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...