Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bråker mindre, mindre damage, ser deg ikke på minimap.

Silencer reduserer ikke damage på kort distanse. Eneste som skjer er at kulene ikke flyr like langt, og muligens ikke like presist.

post-86587-0-70664000-1329774450_thumb.png

Greit, står spesifisert at det er snakk om mindre damage på avstand, i tillegg til redusert mulig kulebane.

Lenke til kommentar

M16A3 - hva var livet før jeg brukte denne? Gud for et herlig våpen, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har begynt å bruke den før nå. Jeg er rank 18 prestige, wtf liksom.

Har COD fått M16A3?

neida, men det finnes ikke noe som heter prestige i BF3.

Jeg har aldri spilt COD, så det må du spørre noen andre om ;)

Akkurat, bare det jeg har hørt folk kalle rankene etter 45 for. My bad ^^

Lenke til kommentar

opplever att det hvite sikte mitt blir borte etter noen sekunder i f.eks deathmatch, f.eks på hagle så blir den hvite rundingen bare borte, switcher jeg til pistol og tilbake kommer rundingen igjen en bitteliten stund, så blir den borte igjen..

Flere?

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

opplever att det hvite sikte mitt blir borte etter noen sekunder i f.eks deathmatch, f.eks på hagle så blir den hvite rundingen bare borte, switcher jeg til pistol og tilbake kommer rundingen igjen en bitteliten stund, så blir den borte igjen..

Flere?

Samme her.

Lenke til kommentar

Har merket det samme selv et par ganger. Men plager meg lite, da shotgun har såppas stor "radius", og jeg bruker det skjeldent. I tillegg har jeg spilt fps spill i den del år nå, så vet jeg mer eller mindre hvor midten av skjermen er anyways ;)

Lenke til kommentar

Bruker dere Red Dot på snipere? har nå spilt meg opp på 125 kills og unlocka det viktigste på både M40, L96 og M98B, og må si jeg DIGGER snipere. skikkelig artig når man får dreisen på det..

Forøvrig veldig vanskelig å skille disse 3 sniperne her, alle er gode. SV98 gidder jeg ikke å bruke, ser ikke vitsen.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Bruker dere Red Dot på snipere? har nå spilt meg opp på 125 kills og unlocka det viktigste på både M40, L96 og M98B, og må si jeg DIGGER snipere. skikkelig artig når man får dreisen på det..

Forøvrig veldig vanskelig å skille disse 3 sniperne her, alle er gode. SV98 gidder jeg ikke å bruke, ser ikke vitsen.

M40A5 med M145(3.4x) scope likte jeg veldig godt, føltes som kulen gikk fortere og minimalt med bullet drop, SV98 med iron sights er veldig digg også.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å skyte meg inn ved å bruke avtanden til flaggene som referanse.

Nå er det lenge siden, så nå husker jeg ikke lenger, men på M98 så er det cirka 0,5 strek = 200 meter. 1 strek er cirka 400 meter (Hvis jeg husker riktig). Samt må jo også ta høydeforskjellen med i betrakningen.

Samt er jo viktig å lære seg tiden det tar før kula treffer målet.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Eneste lasersikte gjør er jo å øke hipfire accuracy, så om du bruker det til sniper vil det vil ikke ha noen effekt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...