Korka Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Prøv å ping en server i CMD, for å se om det kan være noe feil der. Så kan du sjekke ut pingtest.net også. Prøv med annen kabel, prøv å disable FW på PC og Ruter/modem, og prøv å koble direkte inn på modem. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Okay. Det har ingenting med hardware/software å gjøre! Jeg har ikke gjort noen forandringer de siste dagene. Spørsmålet er egentlig om noen vet/kan tenke seg hvorfor det lagger som bare F - på absolutt alle servere/baner/antall personer på server (tom/full). Det er kun jeg som bruker linja, så er ikke det at det er for liten kapasitet heller. Det funket heelt perfekt (så perfekt det kan bli med 4850) for en uke siden, og ingenting har skjedd siden da. Har du sjekka om det blir brukt unormalt mye av minnet(RAM'en) ditt, uten at det virker som om det er noen grunn til det? Feks 50% minne brukt med kun browser med kun selve OS, battlelog og origin som åpne programmer? Det virker som det er problemet for meg, ble slik etter enten en BF patch eller en skjermkortdriveroppdatering, å virker som om det kommer litt random. Noen ganger kan det fungere 3 dager i strekk, noen ganger kan jeg bare spille 15 min før det skjer. Jeg har Radeon 4870 kort. For meg så fungerer det(en stund) igjen etter en reboot dog. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det går jo også ann å teste ut singleplayer for å være 100% sikker på at det ikke er noe HW/SW relatert, men noe med nettet. Du kan jo for eks fått et virus eller noe som har begynt å ta opp unormalt mye ressurser. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Har da lagt rifla på hylla for en stund og det går i kjørtøy på karkand. Blir bra K/D ut av det. Tilfredstillende å holde det gående i samme kjøretøy nesten hele omgangen. Battle Report Battle Report Her følt jeg faktisk jeg bidro bra til vårt lags dominans ved å forsvare flaggene våre bra. Endret 20. februar 2012 av langtongting Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Battle Report Hadde jeg visst at du var inne på samme server, og at du kjørte LAV, så hadde jeg spilt Engineer i stedet for å hore rundt med L96. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Battle Report Hadde jeg visst at du var inne på samme server, og at du kjørte LAV, så hadde jeg spilt Engineer i stedet for å hore rundt med L96. Hehe. Du glapp unna meg en gang. Du kom deg akkurat under broen når jeg skulle knerte deg. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Battle Report Hadde jeg visst at du var inne på samme server, og at du kjørte LAV, så hadde jeg spilt Engineer i stedet for å hore rundt med L96. Hehe. Du glapp unna meg en gang. Du kom deg akkurat under broen når jeg skulle knerte deg. Var det deg? Vurderte faktisk å skrive "can't touch this" i chatten Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ok... Jeg tar tilbake det jeg sa tidligere. JEG ELSKER AG3!!! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg er ganske fornøyd med denne innsatsen. Battle Report Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva er det meste dere har fått i poeng på en runde? Med medaljer etc etc så har jeg klart 92458 poeng. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Huser ie helt men på de beste rundene med tans så var det alt fra 15-30000. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva er det meste dere har fått i poeng på en runde? Med medaljer etc etc så har jeg klart 92458 poeng. Hadde en runde jeg fikk 120k på Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva er egentlig greia med lydemper? De bråker mindre, men de blir svakere og får mindre range? Er det noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Bråker mindre, mindre damage, ser deg ikke på minimap. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Er gull med lyddemper på M416 eller M16A3 på hardcore mode Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) , lol Endret 20. februar 2012 av Audun0505 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det der er j ikke poeng, men XP. Ikke helt det samme imo Lenke til kommentar
thyes Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 M16A3 - hva var livet før jeg brukte denne? Gud for et herlig våpen, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har begynt å bruke den før nå. Jeg er rank 18 prestige, wtf liksom. Lenke til kommentar
frds Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 M16A3 - hva var livet før jeg brukte denne? Gud for et herlig våpen, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har begynt å bruke den før nå. Jeg er rank 18 prestige, wtf liksom. Har COD fått M16A3? neida, men det finnes ikke noe som heter prestige i BF3. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Bråker mindre, mindre damage, ser deg ikke på minimap. Silencer reduserer ikke damage på kort distanse. Eneste som skjer er at kulene ikke flyr like langt, og muligens ikke like presist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå