Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åpnet G3 i stad. Litt skuffet..

Jeg var ekstremt god med G3 i BFBC2 med ACOG, men det var kun burstfiring som gjaldt. Når jeg eventuelt endelig får sosa meg til å unlocke den tipper jeg det blir bipod, 8x scope og heavy barrel og bruke den som en sniperrifle. Essensielt blir den jo da en M14 med mulighet for full-auto og i assault-kitet.

Completely somewhat related:

Hva er ADSAM-rekorden deres på AG3 (dere som faktisk har vært i Forsvaret)? Personlig har jeg 19/37 (med kun 10 sekunder til systematisering av deler i mellom).

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Jeg har bare ett våpen med 500+ kill og det er PKP'n. Den har jeg derimot godt over 2000kills med :)

Er ikke så ofte jeg ser andre enn meg selv med Pecheneg, kanskje bare sett et par ganger faktisk.

PKP, squad suppression, bipod, 200 skudds boxmag = squad wipe :D

Lenke til kommentar

Jeg var ekstremt god med G3 i BFBC2 med ACOG, men det var kun burstfiring som gjaldt. Når jeg eventuelt endelig får sosa meg til å unlocke den tipper jeg det blir bipod, 8x scope og heavy barrel og bruke den som en sniperrifle. Essensielt blir den jo da en M14 med mulighet for full-auto og i assault-kitet.

G3'en eide ganske bra i BC2 ja. I følge lekket info skal den få en buff i neste patch, sånn at den blir nærmere det den var pre-nerf. Og bra er det!

Jeg har bare ett våpen med 500+ kill og det er PKP'n. Den har jeg derimot godt over 2000kills med :)

Er ikke så ofte jeg ser andre enn meg selv med Pecheneg, kanskje bare sett et par ganger faktisk.

PKP, squad suppression, bipod, 200 skudds boxmag = squad wipe :D

Som oftest når jeg ser folk bruke PKP, så er det obvious cheats. Ellers er det aldri... Klarer selv ikke helt å bli komfortabel med den heller. Men det kommer nok etterhvert.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Completely somewhat related:

Hva er ADSAM-rekorden deres på AG3 (dere som faktisk har vært i Forsvaret)? Personlig har jeg 19/37 (med kun 10 sekunder til systematisering av deler i mellom).

Ja, den funker faktisk ganske bra på lang avstand med semi.

Lenke til kommentar

Trikset med support-våpnene er å tappe. De skal visstnok buffe PKP i neste patch, noe jeg synes er helt latterlig. En PKP i hendene på en dårlig spiller er ikke all verdens, men så raskt man har "knekt koden" er det en helt latterlig killingmachine. Heldigvis er stort sett alle som spiller support spillere uten noen som helst sense for recoil. Litt merkelig at ikke flere har "oppdaget" PKP sånn som den er atm.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd alt jeg kan tenke meg, men likevel "hakker" spillet som bare F, uansett server, uansett modus etc. Har ikke hatt noen hardware/software endringer siden det gikk bra.

Prøvd å sjekke fps med fraps, ligger på 20-40ca (som vanlig).

Her er mine upload/download/ping tatt med speedtest.net

post-147792-0-85701200-1329752290_thumb.jpg

Noen som har opplevd noe lignende? Har vedgått i 2 dager nå.

Lenke til kommentar

Har gått "smooth" før med 20-40 (alt er relativt) men nå hakker det sjuukt, som om jeg skulle ha meeeegalag, men har helt stabil linje og faller ikke ut etc. Skjønner F meg ikke hva det kan være.

Fikk en ny router for en uke siden, men funket helt brillefint de første 5 dagene så kan vel ikke være noe med den?

Lenke til kommentar

Har gått "smooth" før med 20-40 (alt er relativt) men nå hakker det sjuukt, som om jeg skulle ha meeeegalag, men har helt stabil linje og faller ikke ut etc. Skjønner F meg ikke hva det kan være.

Fikk en ny router for en uke siden, men funket helt brillefint de første 5 dagene så kan vel ikke være noe med den?

Prøv FPS telleren i BF:3 istedenfor med Fraps. Tror det er mer nøyaktig. Gå inn i Console med knappen til venstre for [1], den ser slik ut: [§|] Skriv: render.drawfps 1

Da får du opp FPS i toppen til høyre ;)

Jeg har vanligvis mellom 60-80 fps på gode servere, men jeg opplever å falle ned på 30-40 på dårlige servere. Kanskje du har spilt på dårligere servere? Hva slags specs har du i pcen din da? Men ta dette i BF:3 Teknisk tråden!

Lenke til kommentar

Ikke for å virke kjip, men specsa på pc'en burde da være ganske tydelig i innleggene mine? ;-) Men ok, skal prøve å få tatt dette i hardware delen av BF3 tråden.

Forresten, kan man ta bort at fps bli vist ved å sette verdi på samme linje til 0?

-wamp

Hva slags innstillinger spiller du på? Ikke rart det går dårlig når du spiller på et j*vla 4850, da

Lenke til kommentar

Prøv FPS telleren i BF:3 istedenfor med Fraps. Tror det er mer nøyaktig. Gå inn i Console med knappen til venstre for [1], den ser slik ut: [§|] Skriv: render.drawfps 1

Da får du opp FPS i toppen til høyre ;)

Jeg har vanligvis mellom 60-80 fps på gode servere, men jeg opplever å falle ned på 30-40 på dårlige servere. Kanskje du har spilt på dårligere servere? Hva slags specs har du i pcen din da? Men ta dette i BF:3 Teknisk tråden!

Har server noe som helst å si på fps? Har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd alt jeg kan tenke meg, men likevel "hakker" spillet som bare F, uansett server, uansett modus etc. Har ikke hatt noen hardware/software endringer siden det gikk bra.

Prøvd å sjekke fps med fraps, ligger på 20-40ca (som vanlig).

Her er mine upload/download/ping tatt med speedtest.net

post-147792-0-85701200-1329752290_thumb.jpg

Noen som har opplevd noe lignende? Har vedgått i 2 dager nå.

Jeg hadde samme problem for en stund siden. Jeg fant til slutt ut at det var en annen pc i huset som sto og lastet ut maks på torrent. Alt annet på nett fungerte tilsynelatende greit, men BF3 lagget utrolig mye.

Sjekk om du har noe som bruker utlinjen uten at du vet det.

Jeg regner med at du har prøvd forskjellige servere. I går opplevde jeg mye lag på en oldmengaming-server, men det var ikke noe problem på andre servere. Jeg så i chatten at det var fler som hadde problem med den serveren.

Lenke til kommentar

Okay. Det har ingenting med hardware/software å gjøre! Jeg har ikke gjort noen forandringer de siste dagene. Spørsmålet er egentlig om noen vet/kan tenke seg hvorfor det lagger som bare F - på absolutt alle servere/baner/antall personer på server (tom/full). Det er kun jeg som bruker linja, så er ikke det at det er for liten kapasitet heller. Det funket heelt perfekt (så perfekt det kan bli med 4850) for en uke siden, og ingenting har skjedd siden da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...