chairgame Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Åpnet G3 i stad. Litt skuffet.. Bør helst brukes med semi i min mening. Veldig kraftig og presis, men tømmes fort hvis man liker en god spray. (ehehe..) Endret 19. februar 2012 av chairgame Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Får dere til å bruke AN-94 på kort hold? Det gjør ikke jeg, så jeg bruker den stort sett på kart som f. eks. Caspian Border. L85A2 virker digg så langt, men til tider føler jeg at rekylen nesten er uutholdelig... Nei så faen, jeg hater det våpenet. Jeg er derimot overbevist om at når man lærer seg å bruke det riktig er det seltt ikke ille. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Shit! Unlocka akkurat en shotgun som heter USAS og trenger jeg å si noe mer? Løper rundt med den mellom konteinere i DM og jeg trenger ikke engang å konsentrere meg. Har alltid brukt AEK-971 og trodde den var altfor "overpowered", men neida.. Snakk om feige våpen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 USAS - U Suck At Shooting. Say no more Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 AEK suger balle. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) USAS - U Suck At Shooting. Say no more Haha, ser den, ser den. Henner ofte at jeg sitter i en klynge av medspillere så kommer det en fyr(ofte på Metro) løpende med en shotgun og meier ALLE ned. AEK suger balle. Nei. Endret 20. februar 2012 av Zonked223 Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Jo. Nei. Hva foretrekker du? Unlocka alt dette på 1 runde med USAS og vant runden. Endret 20. februar 2012 av Zonked223 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jo. Hvorfor? Liker den bare ikke. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Aha, objektivt sett er den hakket dårligere enn M16 som troner alene på toppen, men den suger overhodet ikke. 1 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det er jo fakta at AEK er bra (altfor bra). Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 AEK-971 er det våpenet jeg har mest kills med. Jeg slutta å bruke den fordi jeg vil prøve andre våpen og jeg har faktisk ikke spilt med den på mange, mange uker nå. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 AEK er mitt favorittvåpen! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Får dere til å bruke AN-94 på kort hold? Det gjør ikke jeg, så jeg bruker den stort sett på kart som f. eks. Caspian Border. L85A2 virker digg så langt, men til tider føler jeg at rekylen nesten er uutholdelig... Den er værre enn G3'en på kloss hold synes jeg. Jeg er litt i tvil på om jeg liker den i 2 round burst mode eller full auto i nærkamp. Full auto gir meg mer panikk-reaksjonsevne, men mindre kontroll. De gangene jeg husker å trykke mer enn en gang føler jeg det funker bedre med 2 round burst... men så var det å huske at den ikke står i FA også da Åpnet G3 i stad. Litt skuffet.. Bør helst brukes med semi i min mening. Veldig kraftig og presis, men tømmes fort hvis man liker en god spray. (ehehe..) Enig. Springer rundt med den i FA, men bytter til Semi med en gang jeg skal begynne å skyte på noe. foregrip, ACOG eller HOLO og heavy barrel. All I'm sayin' Endret 20. februar 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 USAS - U Suck At Shooting. Say no more Haha, ser den, ser den. Henner ofte at jeg sitter i en klynge av medspillere så kommer det en fyr(ofte på Metro) løpende med en shotgun og meier ALLE ned. Helst med frag ammo også. Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Om du spiller i klynge på metro, ber du strengt tatt om det. På andre gjerne mer åpne kart, vil usas være litt mer utfordrerne å spille med. Fragrounds skal vel også nerfes igjen mener jeg å ha lest. Ikke at jeg har spilt med dem. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Sånn way totally off-topic var USAS (eller om det var AA-12 som er ganske tilsvarende) med frag-ammo helt supersjeft som våpen i GTA IV: TBoGT. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ah begynner å få følelsen i Metro. nå. Stod som russland i sidegangen oppe ved B (den lange helt til venstre når du starter som RU). Plukket ned Alt som kom rundt hjørnet der, de prøvde seg med SMAW og M320, men uten vegg bak meg så fikk de tydeligvis ikke tid til å sikte seg skikkelig inn på meg før de var døde. 19-4 på en kort Metro CQ runde, alle med AN-94 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Ah begynner å få følelsen i Metro. nå. Stod som russland i sidegangen oppe ved B (den lange helt til venstre når du starter som RU). Plukket ned Alt som kom rundt hjørnet der, de prøvde seg med SMAW og M320, men uten vegg bak meg så fikk de tydeligvis ikke tid til å sikte seg skikkelig inn på meg før de var døde. 19-4 på en kort Metro CQ runde, alle med AN-94 Om du liker AN, har du prøvd KH2002? Helt elendig i starten, men når jeg ble vant til det var det helt utrolig. Gikk fra to til 500 kills med det på to-tre timer playtime Endret 20. februar 2012 av Audun0505 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå