Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske normale regler det.

 

Kjører det samme på våre servere.

 

Skulle tro det var enkle regler å følge, men folk spawnraper som aldri før.

Ca eneste godkjente mål i spawn, er mortar folk og snipers som camper.

 

Men det er sikkert servere som lar deg gjøre hva du vil, ikke verre enn å velge en av de tusen andre å spille på.

Lenke til kommentar

Så sabla irriterende å bare bli kicka uten warning først.

 

Kicked for RPG mot inf når du skyter på en tanks og fyren tilfeldigvis hopper ut av den for å reparere akkurat i det RPGen treffer... Gidd da for faen.

 

Det er jo slik at du hopper ut der du sikter og som regel er jo det er fienden sikter på tanksen.

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ingenting, spillet hakker som bare F! selv med decent fps (30-40) så hakker det som om bare det. Kjørte en speedtest og sjekket connection ellers, og det er ikke noe feil med internett. Aldri skjedd før.

Får også meget høye pinger når jeg søker på servere 60-120 (på mange av de som jeg vanligvis får ~40 på). På speedtest.net fikk jeg ping på 10ms.

Noen som har noen ide til hva som kan fikse dette? Har ikke forandret noe fra forrige gang jeg spilte :/

Lenke til kommentar

Forslag til nytt Assault våpen? Har grodd meg fast i m416, noen andre som duger? Eller er kult å bruke ;)

Unlocket netopp L85A2 og må bare si jeg elsker den!! De eneste assault våpnene jeg bruker er M16A3, M416, AEK og L85A2

 

Hehe, har ikke unlocka den enda(L85A2). Folk har jo klaget over hvor kjedelig SQDM er så usikker på om jeg gidder :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...