Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et stort vinterkart, med mye skog, ingen jets og heli, 3-4 tankser per lag. Det kunne blitt digg.

 

EDIT: Og det må ha helt jævlige veier, med krater og dype grøfter. Jeeps vil få en viktig funksjon, og med tett skog og ingen veldig høye bakketopper, blir det et helvete for tankser og snipere. Midt på kartet skal det være en liten landsby, evt militærbase, med et flagg og en ekstra tanks+jeep.

Endret av Sencured
Lenke til kommentar

Ønsker meg inderlig et kart fra 1942 modden, desert combat, El Alamein.

 

 

Det var sååå tøft.

El Alamein var vel et kart i originale BF1942, ikke bare DC.

 

 

Var det? Husker ikke så langt tilbake i tid, men tenker på det megastore kartet med fjellkjede i midten og baser på hver sin side.

 

 

Ja det er el alamein.

Lenke til kommentar

Steam.. bare scroll ned til free weekend på COD MW3. Nå er vi 3-4 stykk på TS3 som har tenkt å leke litt, (jeg lastet ned i natt + 1x Alan Wake), men det er litt problemer på norsk cloud. Prøv tyskland eller sverige om det går tregt.

Bare jeg ikke får de jævla feilkode 51 igjen... Begynner å hate steam mer enn origin, kan ikke engang spille skyrim eller bc2 pga jeg alltid får feilkode 51, er jo ingen fix til det heller

 

 

Fsecure eller Airfoil ?

 

Airfoil

This issue can be caused by an application called Airfoil. Airfoil is used to re-route audio from computer applications to wireless devices. Airfoil uses a feature called Instant Hijack which may interfere with Steam.

 

F-Secure

F-Secure uses a feature called DeepGuard which may interfere with Steam.

 

-----------------------------------

"If you have an Error 51 it means that your ClientRegistry.blob file in the Steam folder is corrupt. Try deleting that file and Steam should redownload the correct version of that file. This should fix your problem.

 

Additionally, if you get error 51 and replacing your ClientRegistry.blob file doesn't appear to fix the problem, check your firewall software. If the firewall software blocks some of steam's communication this can also lead to an error 51."

Lenke til kommentar

Steam.. bare scroll ned til free weekend på COD MW3. Nå er vi 3-4 stykk på TS3 som har tenkt å leke litt, (jeg lastet ned i natt + 1x Alan Wake), men det er litt problemer på norsk cloud. Prøv tyskland eller sverige om det går tregt.

Bare jeg ikke får de jævla feilkode 51 igjen... Begynner å hate steam mer enn origin, kan ikke engang spille skyrim eller bc2 pga jeg alltid får feilkode 51, er jo ingen fix til det heller

 

 

Fsecure eller Airfoil ?

 

Airfoil

This issue can be caused by an application called Airfoil. Airfoil is used to re-route audio from computer applications to wireless devices. Airfoil uses a feature called Instant Hijack which may interfere with Steam.

 

F-Secure

F-Secure uses a feature called DeepGuard which may interfere with Steam.

 

-----------------------------------

"If you have an Error 51 it means that your ClientRegistry.blob file in the Steam folder is corrupt. Try deleting that file and Steam should redownload the correct version of that file. This should fix your problem.

 

Additionally, if you get error 51 and replacing your ClientRegistry.blob file doesn't appear to fix the problem, check your firewall software. If the firewall software blocks some of steam's communication this can also lead to an error 51."

Nope har prøvd det og mye mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...