JayMK93 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Steam.. bare scroll ned til free weekend på COD MW3. Nå er vi 3-4 stykk på TS3 som har tenkt å leke litt, (jeg lastet ned i natt + 1x Alan Wake), men det er litt problemer på norsk cloud. Prøv tyskland eller sverige om det går tregt. Bare jeg ikke får de jævla feilkode 51 igjen... Begynner å hate steam mer enn origin, kan ikke engang spille skyrim eller bc2 pga jeg alltid får feilkode 51, er jo ingen fix til det heller Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Nååå ble det vel mye MW3 her, synes jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Boo bare free weekend på MP delen jo. Hvem gidder det lissom? Hvis jeg skulle spillt MW3 så måtte det være for å få med seg slutten på visa, lite ellers. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) MW3 ER BEST ASS! MW3 MW3 MW3 MW3 MW3 MW3 Endret 17. februar 2012 av Refsa Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 MW3 ER BEST ASS! MW3 MW3 MW3 MW3 MW3 MW3 MW3 er OFFTOPIC! 4 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Skjønner ikke hva du mener... Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Skjønner ikke hva du mener... Go fish Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Veeeeel, nei... Gidder ikke si det.. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Skjønner ikke hva du mener... bf3 er ONTOPIC Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/21595985/1/386080215/ nøyd Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Var squad deatmatch vanskelig, sa dere? http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/21673522/1/233762487/ EDIT: Vant neste runde også, så da var den jævla assignmenten unnagjort. Mangler bare 4 kills med DPV Jeep nå... Disse assignmentene er egentlig ikke så dumme. De er litt som små oppdrag som får deg til å prøve ting du kanskje ellers ikke ville gjort. Problemet er bare at belønningen ikke bør være våpen, i alle fall ikke usaklig gode våpen som MG36, det blir feil. Belønningen kunne heller vært f. eks.: En medalje som man får kun én gang per assignment (antall poeng avhengig av vanskelighetsgrad) Ny uniform Dogtag Sære ounlocks til våpen, som 12x scope til AN-94 BETA-nøkler? Endret 18. februar 2012 av Sencured Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Sa de ikke at det skulle mange flere DLC enn Bad Company 2? Jo, men de har vist gått tilbake på det da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Var squad deatmatch vanskelig, sa dere? http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/21673522/1/233762487/ EDIT: Vant neste runde også, så da var den jævla assignmenten unnagjort. Mangler bare 4 kills med DPV Jeep nå... Disse assignmentene er egentlig ikke så dumme. De er litt som små oppdrag som får deg til å prøve ting du kanskje ellers ikke ville gjort. Problemet er bare at belønningen ikke bør være våpen, i alle fall ikke usaklig gode våpen som MG36, det blir feil. Belønningen kunne heller vært f. eks.: En medalje som man får kun én gang per assignment (antall poeng avhengig av vanskelighetsgrad) Ny uniform Dogtag Sære ounlocks til våpen, som 12x scope til AN-94 BETA-nøkler? Synes faktisk ikke at det er så dumt at man får gode våpen av assignments. Hvis man følger med litt online, ser man fort at de man får av Tier 2-challengene faktisk er blant de som brukes mest, kanskje med unntaket av den til Engineer-klassen (men det igjen kan skyldes at det kan være vanskelig å ødelegge en tank med repair torch). Sånn ellers liker jeg forslagene dine. Vil tro DLC'ene vil inneholde nye assignments, og det er slett ikke umulig at det blir andre belønninger der (for nå er det ganske mange våpen i spillet, og vi trenger slett ikke flere). Skulle de legge til flere våpen håper jeg på MG3 og M24, hvertfall. Forøvrig synes jeg lasersiktet er det mest ubrukelige av alle tilleggsting, og jeg skjønner hvertfall ikke hvorfor noen bruker dem på sniperrifler. Alt de gjør der er å avsløre hvor man ligger. Som jeg skjønner det, alt lasersiktet gjør er å øke hipfire accuracy, og hvis man hipfirer en sniper så har man grundig misforstått noe. Tactical light er mer nyttig fordi det VIRKELIG blinder motstanderen, men lasersiktet bruker jeg knapt. Endret 18. februar 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvilke scopes er det som sier "her er jeg" til fienden? Er det kun recon scopes, eller er det kun 7x oppover eller noe annet? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Testa mw3 i noen timer i går og det var ikke lett etter maange timer med bf3 spilling. Drev å merka fiender med "Q" i mw3 som resulterer i flashbang Merker jeg begynner å komme til et punkt hvor bf3 har lite utfordringer igjen for min del. Noe som gjør spillet kjedelig til tider. Håper de lager en remake av tanks mappet i "Desert Combat" fra 1942 som DLC til bf3. Hadde vært heftig med store tanks map. Endret 18. februar 2012 av MiRaCL Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvilke scopes er det som sier "her er jeg" til fienden? Er det kun recon scopes, eller er det kun 7x oppover eller noe annet? Ja, alt over 4x tror jeg. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvilke scopes er det som sier "her er jeg" til fienden? Er det kun recon scopes, eller er det kun 7x oppover eller noe annet? Alt over 4x. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Håper det snart kommer en ny DLC med større baner! 3 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ditto! De holder visst på med noe.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg vil ha Euro forces og Armoured fury, men helst som gratis oppgradering istedenfor DLC. "Vi har tjent så mye på BF3 nå at vi har valgt å gi alle kundene våre en ekstra gave iform av en mengde nye kart" Eventuelt gi oss mulighet til å lage kart selv, så blir det fort veldig mye nytt og moro! Har funket perfekt i spill som ligner på BF3. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå