MrL Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Litt OT, men enda en gladnyhet: ARMA 3 i 2012 Arma serien har et ENORMT potensiale, og er på papiret et veldig bra krigspill, men scorer ikke likevel like høyt som BF serien pga forsøket de gjør på å være realistisk får skytingen og gameplayet til å bli litt fucka, og ting går litt for "treigt". Dog hadde jeg ikke hatt noe imot et ArmaBattlefield spill der de blander det beste fra begge spill Endret 2. juni 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dersom BF3 skulle klare det umulige å selge mer enn MW3, lurer på om Activision vil prøve å utvikle en kvalitetsmotor eller tenke "Hmm, salgstall synker, produser mer titler raskere!". Og hva skjer med Frostbite? Vil DICE gidde å oppgradere den fortsatt eller vil den bare stagnere siden ingen andre utviklere enda har kommet så langt? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Og hva skjer med Frostbite? Vil DICE gidde å oppgradere den fortsatt eller vil den bare stagnere siden ingen andre utviklere enda har kommet så langt? De sier jo at de bare har skrapet litt på toppen av hva FB kan gjøre, regner med den vil bli brukt en del, også av andre EA studioer. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Og hva skjer med Frostbite? Vil DICE gidde å oppgradere den fortsatt eller vil den bare stagnere siden ingen andre utviklere enda har kommet så langt? De sier jo at de bare har skrapet litt på toppen av hva FB kan gjøre, regner med den vil bli brukt en del, også av andre EA studioer. Da regner eg med EA vil okkupere så og si hele PC markedet, det kan føre til stagnering Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Og hva skjer med Frostbite? Vil DICE gidde å oppgradere den fortsatt eller vil den bare stagnere siden ingen andre utviklere enda har kommet så langt? De sier jo at de bare har skrapet litt på toppen av hva FB kan gjøre, regner med den vil bli brukt en del, også av andre EA studioer. Da regner eg med EA vil okkupere så og si hele PC markedet, det kan føre til stagnering Tja, dette vil kanskje åpne øynene til andre utviklere også... Kanskje IW og Activision innser de har vært utrolig naive og vil sette av litt tid på en ny motor. Det har de i hvert fall god råd til. Inndiid Hyd Endret 2. juni 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Og hva skjer med Frostbite? Vil DICE gidde å oppgradere den fortsatt eller vil den bare stagnere siden ingen andre utviklere enda har kommet så langt? De sier jo at de bare har skrapet litt på toppen av hva FB kan gjøre, regner med den vil bli brukt en del, også av andre EA studioer. EA har selv sagt at de ikke skal selge/publisere frostbite motoren. Den blir i systemet til EA/DICE. EA- spillet "Need for Speed: The Run", skal bruke Frostbite 2. edit: aha det stod EA der, det stemmer Endret 2. juni 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva er planen deres for forhåndsbestilling? Noen som venter for å se om det kommer flere varianter? UK eller hvem det var fikk jo bonusvåpen og noen andre ting i en variant de kunne forhåndsbestille. Eller får man alt i Limited-edition? Evt hvor kjøpte dere fra? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg venter på en eller annen form for Collectors Edition. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Selv må jeg se an om jeg kjøper PC eller ikke. Men en Collector's edition eller lignende hadde vært og foretrekke Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kommer nok til å forhåndsbestille fra EA store i løpet av sommeren (så jeg får karkand pakken gratis), med mindre det dukker opp en "awesome" CE pack plutselig Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Bestilte da det kom på EA store, men kan hende jeg må bestille igjen senere om det kommer en bra collectors ed. e.l. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hadde vært kjekt å kunne kjøpt spillet med disc, og ført det over til steam, så man hadde sluppet å bruke discen. Har lyst på spillet fysisk, men har ikke lyst på DVD-styr.. (tenker ikke på legg til spill i steam-listen funksjonen, men steam konto for BF3.) Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Hadde vært kjekt å kunne kjøpt spillet med disc, og ført det over til steam, så man hadde sluppet å bruke discen. Har lyst på spillet fysisk, men har ikke lyst på DVD-styr.. (tenker ikke på legg til spill i steam-listen funksjonen, men steam konto for BF3.) Kan man få til dette? Få en fysisk utgave så raskt som mulig etter launch men få lasta ned spillet med en gang det blir tilgjengelig? Eventuelt eadm? Endret 3. juni 2011 av Gabbe Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvis du får Key-en med en gang du kjøper det fra EA, kan du kanskje finne en to****t og bruke Key-en på den. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 oh okay...Men tviler egentlig på å få en torrent så tidlig uansett Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hadde vært kjekt å kunne kjøpt spillet med disc, og ført det over til steam, så man hadde sluppet å bruke discen. Har lyst på spillet fysisk, men har ikke lyst på DVD-styr.. (tenker ikke på legg til spill i steam-listen funksjonen, men steam konto for BF3.) Med BC2 så får du valget under/etter installasjon om du vil verifisere over nettet, og trenger dermed ikke å ha i noe dvd, eller om du må ha i dvd'en. Så er ikke nødvendig å blande inn steam, om man ikke vil. Siden dette er mulig med BC2, så ser jeg ikke bort i fra at det samme vil bli mulig med BF3. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Hva er planen deres for forhåndsbestilling? Noen som venter for å se om det kommer flere varianter? UK eller hvem det var fikk jo bonusvåpen og noen andre ting i en variant de kunne forhåndsbestille. Eller får man alt i Limited-edition? Evt hvor kjøpte dere fra? Blir Steam her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå