Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Tror han mener friendlies så vel som FI.

Forøvrig, folk som hopper inn i hummeren eller Vodniken du står og skyter fra, for å kjøre den 50 meter er kronidioter. Egentlig folk som kjører av gårde samma hvor langt de skal. Hallo, den er i bruk ffs. Har ikke tall på ganger jeg har satt meg opp på gullplasser der jeg raker inn kills, for så å få en idiot som skal ha taxi 50 meter. (grand bazaar er erkeeksempelet der grr)

hahaha! ja fy faen det dere e det værste xD

Angående folk jeg spiller på lag med så har til nå få rappet kjøretøyet mitt når jeg har brukt det. De fleste viser respekt og setter seg heller i gunner posisjon. Kommer noen å tar tanksen min skal jeg pine meg gå for gunner posisjonen å rappe den tilbake ved første anledning :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes tankser burde være "ubrukelige" i 5 sek etter at man går ut av den, da det er flere spillere som har en greie med å ta andres tanks, mens de reparerer på den.

Hvorfor det? Jeg ser absolutt INGEN problemer med det, hvis du hopper ut av en tanks mitt i feltet må du bare ta følgene. Folk som stjeler kjøretøy fra hoved basen derimot er galt i mine øyne.

Så vist du har en tanks, har nettopp vært i en tanks fight og du brenner, så må du forte deg ut for og reparere, så kommer det en teammate og tar tanksen i det du står der og reparer. Har du ingen problemer med det ? Jeg blir iallefall forbannet. :p

hmm trodde du mente fiender :p Ja det er irriterende, men jeg synes fremdeles fiender burde klare å ta den, du tar jo en risk i å reparere midt i en kamp :)

Lenke til kommentar

Skal du spille sniper, gå heller for semi-auto med foregrip + for eksempel 4x ACOG, eventuelt hagle/PDW som nevnt tidligere.

Men når man først skal "leke" assault så hvorfor ikke bare spille assault - så gjør man i tillegg mye mer nytte for seg.

Ja, du mister muligheten til å sette ut en beacon, men:

- du får en våpenplatform som kan virke på ALLE relevante hold

- du øker stridsutholdenheten til laget / squadet med medpacks og har muligheten til å redusere ticket tap med defibs.

- du har muligheten til å reorganisere hele squadet deres om dere så vidt kom seirende ut av en ildstrid

- GUR og masterkey gir deg uendelig flere bruksområder enn å være slavet til en PDW eller hagle. Røyk, og muligheten til å kunne virke mot lettpansrede kjøretøy for å nevne noen.

i min verden har recon kun disse funksjonene:

- Painte kjøretøy med SOFLAM

- Sørge for at det faktisk er en SOFLAM oppe til en hver tid

- counter-sniping

- forsvar av chokes / bomb sites fra dypet.

"Agressive recon" og beta mk11 er en dinosaur.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget i dette tilfellet var muligheten til å racke opp poeng som recon uten å være sniper, og da er valgene semiauto + acog, et PDW eller en hagle og spille offensivt.

Edit: Annen artig situasjon. På Karkand kan man jo klatre opp en stige på huset ved B-flagget og legge seg der oppe (alle vet jo at snipers horer seg der og bombarderer huset med tanks, heli osv osv). Lå oppå der i går, så kom det en og skulle ta flagget og la seg nede i brønnen. Perfekt grenade i brønnen stoppa DEN, gitt.

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes tankser burde være "ubrukelige" i 5 sek etter at man går ut av den, da det er flere spillere som har en greie med å ta andres tanks, mens de reparerer på den.

Hvorfor det? Jeg ser absolutt INGEN problemer med det, hvis du hopper ut av en tanks mitt i feltet må du bare ta følgene. Folk som stjeler kjøretøy fra hoved basen derimot er galt i mine øyne.

Om du har 2% liv igjen, og en eller annen gomp tar tanksen din, og blir sprengt, mens du kunne fikset den, og brukt videre... jeg blir sur.

Lenke til kommentar

Poenget i dette tilfellet var muligheten til å racke opp poeng som recon uten å være sniper, og da er valgene semiauto + acog, et PDW eller en hagle og spille offensivt.

Edit: Annen artig situasjon. På Karkand kan man jo klatre opp en stige på huset ved B-flagget og legge seg der oppe (alle vet jo at snipers horer seg der og bombarderer huset med tanks, heli osv osv). Lå oppå der i går, så kom det en og skulle ta flagget og la seg nede i brønnen. Perfekt grenade i brønnen stoppa DEN, gitt.

Metro 64 player HC, Usas 12 m frags. Da lvler du fort opp. ;D

Lenke til kommentar

Men da skjønner jeg ikke hva det er med recon classen man absolutt føler man trenger.

Lenke til kommentar

Men da skjønner jeg ikke hva det er med recon classen man absolutt føler man trenger.

Det opprinnelige spørsmålet var hvordan man fikk MAV, så ble det (blant annet fra meg) rådet til at man kunne bruke SMGs og hagler for å få poeng fort. En vanlig sniper vil jo vanligvis ha ganske lav K/D per runde.

Lenke til kommentar

Hvis han er en god "sniper" så vil man fremdeles få mye poeng, da HS på avstand som regel gir litt mer poeng enn de 100 for killet.

Men jeg mener fremdeles at du bør spille Recon aggressivt fremfor å ligge på en åskam 300 meter vekke fra nærmeste matnyttige objective.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...