Bruker-33331 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 MAV. Få mer recon-score. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) 45000 i recon-score, for å være nøyaktig. Also: Hot-tip hvis du ikke er en god sniper: Utstyr deg med hagle eller en SMG og spill som assault. Endret 17. februar 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Fikk gjort unna noen assignments i går med to kompiser på tom server. veldig praktisk egentlig! manglet knife kills og å ødelegge fiendtlig tanks med repair tool en manglet HS etc.. Litt kjipt for den som sto og ble drept igjen og igjen for ratioen men ;p Lame gitt Nå er jo assignments,unlocks etc. ganske lame uansett og oppfordrer til både "juksing" og avvik fra det som egentlig er poenget med spillet. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 nah, det er bare en assignment som oppforder til exploit/padding, og det er 5 SDM wins. De andre er fullt mulige å gjennomføre i vanlig spill (90% av dem er jo atpåtil latterlig enkle). Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) For å si det sånn, på de første 5 mangler jeg 1 kill med repair torch (spiller sjelden engineer), 2 mortar kills (ikke unlocka) og Arm 10 MCOMS (fordi jeg ikke spiller Rush). Resten har jeg bare fått etterhvert. L96 får jeg også snart etterhvert (nettopp åpna den challengen), og 50 headshots og 50 spot assists kommer i normal play. 5 knife kills fikk jeg på 4 runder spilling i går. Endret 17. februar 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hva heter den saken man kan stå på og kjøre til toppen av bygninger med? Og hvordan skaffe? Lov meg at du aldri bruker MAV-en som heis, kart som f. eks. Strike at Karkand er helt ødelagte siden 1/3 av spillerne horer rundt på tak og skyter med M98B og RPG, og spawner på squad om og om og om igjen... Og det funker heller ikke særlig godt - det laget som har flest MAV-glitchere er som regel laget som taper, har jeg inntrykk av. Skal du spille sniper, gå heller for semi-auto med foregrip + for eksempel 4x ACOG, eventuelt hagle/PDW som nevnt tidligere. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg tror den skal bli patchet i neste patch. Dog jeg vet ikke når neste patch kommer. Har hørt at den skal komme i februar, samt jeg har hart den skal komme etter neste DLC. Så jeg har ikke noe faste fakta på det planet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg har hørt at den skal komme før jul. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Recon med PDW, da helst MP7 eller PP-19, + T-UGS og spawn beacon fungerer veldig bra både på rush og som aktiv flagg kaprer/defender på conquest Er stortsett det jeg har brukt for å få poeng som recon selv. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Haha, så bra du er positiv da Leo! De har jo selv uttalt at de er lei av å jobbe med BF3 og at patcher ikke er særlig prioritert. "We'll finish the upcoming DLC and then take a break" var vel ordlyden i det avsluttende avsnittet. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Sa de ikke at det skulle mange flere DLC enn Bad Company 2? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg synes MP7'en er helt ubrukelig pga lite magasin. Hvertfall var den det i den coop-missionen der man starter med den. Plukka opp UMP så fort jeg hadde sjansen. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg synes tankser burde være "ubrukelige" i 5 sek etter at man går ut av den, da det er flere spillere som har en greie med å ta andres tanks, mens de reparerer på den. Lenke til kommentar
frds Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Stjele tank er noe av det kjekkeste jeg gjør på fielden Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Jeg synes tankser burde være "ubrukelige" i 5 sek etter at man går ut av den, da det er flere spillere som har en greie med å ta andres tanks, mens de reparerer på den. Ja, enig. Den skulla ha blitt "bound" til spilleren, så ingen andre teammates kunne ta den. De kunne bare sitte i posisjon 2 og 3. Endret 17. februar 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 I slike tilfeller ønsker jeg at FF=on slik at jeg kan sende en rakett i ræva på tanken. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg synes tankser burde være "ubrukelige" i 5 sek etter at man går ut av den, da det er flere spillere som har en greie med å ta andres tanks, mens de reparerer på den. Hvorfor det? Jeg ser absolutt INGEN problemer med det, hvis du hopper ut av en tanks mitt i feltet må du bare ta følgene. Folk som stjeler kjøretøy fra hoved basen derimot er galt i mine øyne. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Løsning: Spill med en kompis som er engineer, slik at han kan hoppe ut og reparere tanks mens du fortsetter beskytning. Genialt for å fortsette beskytning mens man er under ild. Samt at en engineer som reparerer et kjøretøy som blir beskutt kan racke opp sinnsyke mengder repairpoints. Det med at en engineer i passasjerposisjon på Huey og scout helikopter og som ikke bemanner minigun kan fikse helikopteret i luften er også en kjekk ting. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg synes tankser burde være "ubrukelige" i 5 sek etter at man går ut av den, da det er flere spillere som har en greie med å ta andres tanks, mens de reparerer på den. Hvorfor det? Jeg ser absolutt INGEN problemer med det, hvis du hopper ut av en tanks mitt i feltet må du bare ta følgene. Folk som stjeler kjøretøy fra hoved basen derimot er galt i mine øyne. Så vist du har en tanks, har nettopp vært i en tanks fight og du brenner, så må du forte deg ut for og reparere, så kommer det en teammate og tar tanksen i det du står der og reparer. Har du ingen problemer med det ? Jeg blir iallefall forbannet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Tror han mener friendlies så vel som FI. Forøvrig, folk som hopper inn i hummeren eller Vodniken du står og skyter fra, for å kjøre den 50 meter er kronidioter. Egentlig folk som kjører av gårde samma hvor langt de skal. Hallo, den er i bruk ffs. Har ikke tall på ganger jeg har satt meg opp på gullplasser der jeg raker inn kills, for så å få en idiot som skal ha taxi 50 meter. (grand bazaar er erkeeksempelet der grr) Endret 17. februar 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå